I Fabbrichi di l'Automobilistiche Cuminciaranu a Produzione Da l'11 di Maghju

Tutte e fabbriche di l'automobile cumincianu a produzzione da maghju
Tutte e fabbriche di l'automobile cumincianu a produzzione da maghju

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà dichjaratu chì tutte e fabbriche di l'automobile chì anu pausa a produzzione cuntinueghjanu a so attività da l'11 di maghju è hà dettu: "Ci sò sviluppi impurtanti in u fronte di a produzzione. A maiò parte di e fabbriche di l'automobile sò tornate in produzzione. Da l'11 di maghju, quandu e duie fabbriche restanti cumincianu à a produzzione, tutte e fabbriche di l'automobile principianu di novu a so attività ". U Ministru Varank hà nutatu chì u secondu laboratoriu cù una capacità di 5 mila teste, u primu di quale hè statu apertu in Kocaeli a settimana passata, serà ancu apertu, è hà dettu: "Un prughjettu simile serà attivatu prestu per Ankara. Avemu da compie a nostra preparazione in cuuperazione cù a nostra Càmera di l'Industria, l'Amministrazioni OIZ, u Ministeru di a Salute è u nostru Ministeru. Stabiliremu ancu un laboratoriu cù una capacità di teste ogni ghjornu di più di 4 per Ankara ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à a riunione cumuna "U nostru travagliu, a nostra forza hè a produzzione", à a quale i membri di l'Assemblea è i Presidenti di i Cumitati di a Càmera di l'Industria di Ankara anu assistitu per un metudu di videoconferenza. À a riunione, u presidente di a Camera di l'Industria di Ankara, Nurettin Özdebir, hà ringraziatu u guvernu per u so travagliu in u prucessu Covid-19. U Ministru Varank hà ancu dichjaratu chì l'industriali anu pigliatu passi unichi per cuntinuà u so travagliu più forte da induve si sò lasciati quandu l'epidemie hè finita. U Ministru Varank hà dichjaratu u seguente in u so discorsu:

A TURCHIA HA UN EXAMEN RIUSCIU: Turchia hà datu una prova di successu in questa scossa glubale è cuntinueghja à fà. Avemu intrutu in un periodu in quale a diffusione di l'epidemie è u numeru di pazienti diminuite regularmente. Senza dubbitu, stu successu hè stata grazia à i passi chì avemu fattu in coordinazione sottu a guida di u nostru presidente. Avemu implementatu pulitiche concrete è dinamiche in ogni campu da a salute à l'educazione, da a sicurità à u trasportu. Avemu pensatu assai, ùn avemu micca agitu in panicu.

Ùn ci hè micca avvicinatu cum'è a fabbrica chjusa : Dapoi u principiu di l'epidemie, avemu cunsideratu attentamente tutte e dumande è suggerimenti. Avemu annunziatu prugrammi di supportu speciale attraversu KOSGEB, TUBITAK è agenzie di sviluppu. Avemu permessu di travaglià remotamente in technoparks è centri R&D. Ùn avemu mai avutu un accostu à a chjusura permanente di e fabbriche. Durante a restrizzione, in più di i settori coperti da a circular di u Ministeru di l'Interior, altre cumpagnie 16 cuntinueghjanu a so pruduzzione in coordinazione cù e nostre direzzione pruvinciale è e camere di l'industria.

SUCCESSU DI L'ECOSISTEMA R&D: Avemu ancu pigliatu u nostru ventilatore di terapia intensiva domestica fora di a linea di produzzione di massa in solu duie settimane. Quessi sò di sicuru micca accidintali. L'ecosistema R&D, chì avemu custruitu da zero in 18 anni, hè statu l'architettu più impurtante di stu successu. Una ghjovana start-up chì hà crisciutu in questu ecosistema è hà beneficiatu di u sustegnu di u nostru Ministeru hè diventata una speranza micca solu per a Turchia, ma ancu per u mondu sanu.

SARA ANCHE RESPIRANTE À L'ALTRI PAESI : Cù a cuuperazione di Biosys, Baykar, Aselsan è Arçelik, avemu pussutu pruduce un dispusitivu di classa mundiale in un tempu record di 14 ghjorni cun grande devozione è dedicazione. Sti dispusitivi sò diventati un soffiu d'aria fresca per a Turchia, è ancu per a Somalia. L'altri paesi chì anu bisognu respiraranu ancu. Propiu eri, avemu parlatu di u successu di i nostri UAV è SİHA. Oghje, u nostru ventilatore di terapia intensiva hè l'agenda numeru unu in ogni locu.

11 MAI BONA VOLUNTA : Ci sò sviluppi significativu in u fronte di a produzzione. A maiò parte di e fabbriche di l'automobile sò tornate in produzzione. Da l'11 di maghju, tutte e fabbriche principali di l'automobile in u nostru paese ripiglianu a so attività. Sapemu chì alcune cumpagnie tessili sò ancu cuminciate à apre. Cù a nurmalizazione di i centri commerciali è i canali d'esportazione, u settore si ricuperà rapidamente.

LE NOSTRE 5 ASPETTAZIONI BASE: Avemu 5 aspettative basi da voi. Prima di tuttu, assicuratevi a salute di i vostri impiegati. Avete da pianificà i prucessi assai bè. Ogni ditagliu hè assai impurtante, da l'arrangiamentu di i posti in i servizii à i turni in a fabbrica.

SECONDU LABORATORIU À ANKARA: Avemu principiatu un prughjettu pilotu in Kocaeli, una di e cità induve u core di l'industria batte. Inseme cù u nostru Ministeru di a Salute, un laboratoriu cù una capacità di ogni ghjornu di 5 mila teste hè statu stabilitu in l'Università Tecnica di Gebze per serve solu l'industria. Un prughjettu simili per Ankara serà lanciatu prestu. Avemu da compie a nostra preparazione in cuuperazione cù a nostra Càmera di l'Industria, l'Amministrazioni OIZ, u Ministeru di a Salute è u nostru Ministeru. Un laboratoriu cù una capacità di teste ogni ghjornu di più di 4 hè ancu stabilitu per Ankara.

SEGUITU PRINCIPALE DI A SALUTE DI I LAVORI : In u periodu à vene, cuminciaremu à fà teste di screening in Istanbul, Bursa è Tekirdağ. À a fini di maghju, vulemu attivà stu sistema in tutti l'OIZ. Cusì, seguitaremu a salute di i nostri travagliadori assai più vicinu.

CONSIGLI DI CO-PIANIFICAZIONE: A nostra seconda aspettativa hè chì site dinamicu. Quandu a dumanda principia à rinviviscia, avete bisognu di pudè alimentà u mercatu in u megliu modu pussibule. Dunque, pianificemu i passi chì vi daranu un vantaghju cumpetitivu. Formemu inseme i meccanismi chì acceleranu e vostre decisioni d'investimentu, aumentanu a prevedibilità, o allevianu e vostre difficultà finanziarie.

FORZA U TEU TEMA: Terzu, rinfurzà a vostra pusizioni in e catene di supply. Cuntattate e cumpagnie globale chì operanu in a vostra industria. Fate un'offerta per esse u so fornitore. Truvate novi partenarii, espansione in novi mercati. Mantene un ochju attentu à e chjama chì faremu in u scopu di u Programma di Movimentu di l'Industria Orientata à a Tecnulugia.

AUMENTA A DOMESTICA: Quartu, fucalizza nantu à l'aumentu di i vostri tassi di indigenizazione. Questa pandemia hà dimustratu novu quantu hè impurtante per esse autosufficiente. Cume a dipendenza da altri paesi diminuisce in a produzzione, a resistenza à i scossa esterni aumenta ancu. Sviluppà diversi metudi di produzzione, novi linee di produttu è mudelli di cummerciale chì alimentanu idee innovatori. Ùn cessate mai di investisce in R&D, innuvazione è risorse umane.

INVESTITI IN DIGITAL: Quintu è ultimu, vi ricumandemu fermamente chì investite in tecnulugia digitale. Qualunque sia l'industria in cui travagliate, pruvate à integrà cù e tecnulugia digitale. Cuncepisce è implementà meccanismi chì vi permettenu di purtà u vostru volume di cummerciale à l'ambiente digitale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*