U Ministeru di u Cummerciu hà annunziatu e cifre d'esportazione d'aprile

U Ministeru di u Cummerciu hà annunziatu i figuri di l'esportazione per aprile
U Ministeru di u Cummerciu hà annunziatu i figuri di l'esportazione per aprile

Sicondu GTS, l'espurtazioni anu diminuitu da 41,38% in April paragunatu à u stessu mese di l'annu precedente è ammontanu à 8 miliardi 993 milioni di dollari. U mercatu senza precedente è e cuntrazzioni di a dumanda in i nostri impurtanti paesi d'esportazione, in particulare i paesi di l'UE, è e misure di quarantena à e fruntiere per via di l'epidemie eranu i mutivi principali di a diminuzione di e nostre esportazioni in April.

Sicondu GTS, l'espurtazioni anu diminuitu da 41,38% in April paragunatu à u stessu mese di l'annu precedente è ammontanu à 8 miliardi 993 milioni di dollari.

E ripercussioni ecunomiche di l'epidemie di Covid-19, chì hà affettatu negativamente u mondu sanu sia suciali sia economicamente dapoi marzu, anu cuminciatu à apparirà assai più duru è più forte in aprile, è hà continuatu à affettà negativamente e nostre esportazioni.

In fatti, u mercatu senza precedente è e cuntrazzioni di a dumanda in i nostri impurtanti paesi d'esportazione, in particulare i paesi di l'UE, è e misure di quarantena à e fruntiere per via di l'epidemie eranu i motivi principali per a diminuzione di e nostre esportazioni in aprile. U PIB di i paesi di l'UE hà cuntratu da 3,5% in u primu trimestre, è sta figura currisponde à a più alta rata di shrinkage vistu da u 1995, quandu i dati trimestrali sò stati annunziati. In listessu modu, hè statu annunziatu chì l'ecunumia di i Stati Uniti hà cuntratu da 4,8% in u stessu periodu, oltre l'expectativa.

Questa diminuzione vistu in marzu è aprili hà causatu e nostre esportazioni, chì anu aumentatu da 2% in i primi 4,0 mesi di l'annu, per vede a crescita negativa in u periodu di 4 mesi.

In April, i nostri impurtazioni diminuinu da 28,31% paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente è righjunghji 12 miliardi 957 milioni di dollari.

U NOSTRE DEFICIT COMMERCIALE ESTERA ERA 3,9 BILLION DOLLARS IN APRIL

Mentre u nostru deficit di u cummerciu esteru era di 3 miliardi 965 milioni di dollari in April, u nostru voluminu di u cummerciu esteru hè diminuitu di 34,31% paragunatu à u listessu mese di l'annu precedente è hà righjuntu 21 miliardi 950 milioni di dollari.

In April 2020, u rapportu di e nostre esportazioni à e nostre impurtazioni era 69,4%; In u periodu ghjennaghju-aprile, era 75,4%

A RUZIONE CHE AMU ESPORTAMU PIÙ IN APRILE ERA "CALDAIE E MACCHINE"

In a sezione "Boilers and Machinery", e nostre esportazioni diminuinu da 39,28% in April, ghjunghje à 918 milioni di dollari. L'altri rùbbriche à quale avemu exportatu più in April eranu "Iron and Steel" (654 milioni di dollari) è "Macchinarii è equipaghji elettrici" (531 milioni di dollari), rispettivamente.

A GERMANIA hè U PAESE CHE ESPORTAMU PIÙ

I paesi à quale avemu exportatu u più in April eranu a Germania, l'USA è l'Iraq, rispettivamente, mentre chì i primi trè paesi in impurtazioni eranu Cina, Germania è Russia. In April, i nostri esportatori anu riisciutu à ghjunghje à 205 mercati d'esportazione diffirenti.

In ogni casu, per via di u mercatu senza precedente è di e cuntrazzioni di a dumanda in i nostri impurtanti paesi d'esportazione, in particulare i paesi di l'UE, è e misure di quarantena à e fruntiere per via di l'epidemie, e nostre esportazioni d'aprile eranu più bassu chè in u stessu mese di l'annu precedente; 66% à a Francia; 59% à a Spagna; 57,7% à l'Inghilterra; 51% à l'Italia; 48,8% à u Belgio; 35,9% à a Germania; Hè diminuitu di 34,4% per l'Iraq è di 25,1% per i Stati Uniti.

I NOSTRI 3 PIÙ GRANDI MERCATI D'EXPORTAZIONI SU 22,6% DI NOSTRE ESPORTAZIONI TOTALI

Sicondu GTS, i primi trè paesi à quale avemu più exportatu custituiscenu 22,6% di e nostre esportazioni totali d'aprile, mentre chì a parte di i primi trè paesi à quale avemu impurtatu u più da e nostre impurtazioni totali hè di 30,5%.

Per d 'altra banda, per via di l'epidemie di Covid-19, i primi 5 paesi cù a più alta diminuzione di l'esportazioni in aprile paragunatu à u listessu periodu di l'annu precedente eranu Inghilterra, Germania, Francia, Spagna è Italia. Mentre a parte di questi paesi in e nostre esportazioni totali era di 2019% in aprile 29,05, hè diminuita di 2020 punti à 5,0% in aprile 24,07. Per d 'altra banda, a diminuzione di e nostre esportazioni à questi paesi currisponde à 6% di a diminuzione tutale di 348 billion 36,10 million dollars in value in our exports in April.

In u listessu modu, e nostre esportazioni in i paesi di l'Unione Europea in aprile anu diminuitu da 49% in paragunà à u listessu mese di l'annu precedente, ghjunghjendu à 3 miliardi 739 milioni di dollari, mentre chì e nostre esportazioni in questi paesi custituivanu 41,9% di e nostre esportazioni totali.

L'aumentu di l'esportazioni di 2020% in Azerbaijan, 7,88% in Hong Kong è 28,8% in Corea di u Sud in April 51,0 sò stati degni di nota.

U TRANSPORTU MARITU ERA U METU DI TRASPORTU PIÙ UTILIZZATA IN U CUMMERU ESTERNIU

Fighjendu i modi di trasportu di l'esportazioni in aprile 2020, a maiò parte di l'esportazioni sò state fatte da "Trasportu marittimu" (5 miliardi 689 milioni di dollari), mentre chì stu modu di trasportu era seguitu da "Trasportu terrestre" (2 miliardi 662 milioni di dollari) è " Airway" trasportu (489 million dollars). dollar) seguitatu.

Quandu guardemu à i modi di trasportu di l'impurtazioni, a maiò parte di l'impurtazioni sò fatti da "Trasportu marittimu" (8 miliardi 703 milioni di dollari), seguitu da u trasportu "Trasportu terrestre" (2 miliardi 263 milioni di dollari) è "Trasportu aereu" (1 miliardi 791). milioni di dollari).) seguitatu.

U METU DI PAGAMENTU PIÙ PREFERITU IN ESPORTA SIA RITURNU PER BENE

Fighjendu i metudi di pagamentu preferiti in l'esportazioni in aprile 2020; Mentri a maiò parte di l'espurtazioni sò stati fatti cù "Pagamentu contru à i beni" (5 billion 424 million dollars), sta forma di pagamentu era seguita da "Advance Payment" (1 billion 536 million dollars) è "Payment Against Documents" (736 million dollars). Cunsiderendu i metudi di pagamentu preferiti in l'impurtazioni; Mentre chì a maiò parte di l'impurtazioni sò state fatte cù "Pagamentu contr'à e merchenzie" (7 billion 330 million dollars), stu metudu di pagamentu era seguitu da "Advance Payment" (2 billion 918 million dollars) è "Term Letter of Credit" (823 million dollars).

CONTINUemu u nostru travagliu per esse u paese più faciule è sicuru per u cummerciu.

A "Applicazione di l'operatore ecunomicu autorizatu", chì avemu sviluppatu cum'è u Ministeru in linea cù u scopu di fà u nostru paese u paese induve u cummerciu hè realizatu in u modu più faciule è sicuru, cuntinueghja cù successu. 501 cumpagnie, chì anu sappiutu aumentà a so cumpetitività prufittà di parechje cunvenzioni in u scopu di a detta applicazione, custituiscenu 2020% di e nostre esportazioni totali è 22,57% di e nostre impurtazioni totali in aprile 29,42. U voluminu tutale di u cummerciu esteru di e nostre cumpagnie chì beneficianu di e pratiche di facilità di u cummerciu esteru offertu da u nostru Ministeru era di 2020 miliardi 5 milioni di dollari in 841. (2 billion 29 million dollars export, 3 billion 812 million dollars import).

FACEMU U NOSTRE CUMMERU ESTERNIU CU A NOSA MONEDA NAZIUNALE

Cù a chjama di u nostru presidente, cuntinuemu à aumentà l'usu di a nostra munita lucale è naziunale in u cummerciu esteru. Mentre u nùmeru di paesi chì avemu realizatu e nostre transazzione d'esportazione cù a nostra munita naziunale in April era 168, in u stessu periodu, avemu realizatu e nostre transazzione d'importazione cù i paesi 103 in Lira Turca. U cummerciu esteru tutale chì avemu fattu cù Lira Turca in aprile 2020 era di 8 miliardi 922 milioni di TL, di i quali 2 miliardi 952 milioni di TL eranu esportazioni è 5 miliardi 970 milioni di TL importazioni.

U NUMRU DI NOTIFICAZIONI HKS ARRIVA A 12.8 MILIONI

U numeru di cumpagnie attive chì operanu in u nostru paese hà righjuntu 2020 milione 146 mila 1 da aprile 936, cù una diminuzione di solu 554 in paragunà à u mese precedente, mentre chì e cumpagnie limitate custituisanu u 44,5% di l'imprese attive totali. Mentre u numeru di persone registrate in u Sistema di Registrazione di u Mercatu, chì avemu sviluppatu è implementatu cù successu cum'è u Ministeru per assicurà a stabilità in i prezzi di u cunsumadore è per furnisce a fiducia à i nostri cunsumatori, hà aumentatu da 6,64% in paragunà à l'annu precedente, u numeru di notifiche in l'annu passatu. u sistema era 12 milioni 776 mila.

PARTI DI IMPOSTE RECOLTE DA L'ADMINISTRAZIONI DOGANALE IN U TOTALE 22,41%

A quantità di l'impositu cullucatu da l'amministrazioni doganali era 10 miliardi 690 milioni TL in April. Mentre chì i rivenuti fiscali totali di u nostru paese eranu 2020 billion 176 million TL in u periodu di ghjennaghju-marzu di u 100, a parte di l'imposte raccolte da l'Amministrazioni Doganali in i rivenuti fiscali totali era di 22,41%. L'imposte totali raccolte da l'Amministrazioni Doganali in 2020 era 50 miliardi 149 milioni TL.

U NÚMERU DI DONNE COMMERCIALE CRESCE

À a fine d'aprile, u numeru di posti di travagliu di cummercianti è artighjani chì operanu in u nostru paese era 2 milioni 20 mila 150. Dapoi u principiu di u 2020, ci hè statu un aumentu di circa 79 mila in u numeru di cummercianti è artighjani. Cuntinuemu à piglià passi per rinfurzà u postu di e nostre donne in l'ecunumia. À a fine d'aprile, u numeru di cummercianti femini è artighjani hà aumentatu à 309 mila 810, mentre chì u numeru di cummercianti femine hè aumentatu da circa 18 mila in l'ultimu annu.

Per i dati d'aprile Clicca qui

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*