Ministru Ersoy: A menu chì qualcosa ùn va micca, u turismu principiarà cù u muvimentu di u turismu domesticu cum'è u 28 di maghju

Ministru Ersoy, se nunda va male, u turismu principia cù u muvimentu di u turismu domesticu cum'è May.
Ministru Ersoy, se nunda va male, u turismu principia cù u muvimentu di u turismu domesticu cum'è May.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dettu: "Se nunda va male, spergu chì u turismu principia cù u muvimentu di u turismu domesticu cum'è u 28 di maghju". disse.

U Ministru Ersoy hà fattu dichjarazioni annantu à l'effetti di u novu tipu di epidemia di coronavirus (Kovid-19) nantu à u turismu è l'aspettattivi in ​​a trasmissione in diretta di NTV in u distrittu di Bodrum di Muğla.

Dichjarà chì a Turchia, cum'è u mondu, hè stata affettata negativamente da l'epidemie di Kovid-19, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì Turchia hà amparatu lezioni da ogni crisa.

Enfatizendu chì ci sò miglioramenti in parechji paesi, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Se nunda va male, spergu chì u turismu principia cù u muvimentu di u turismu domesticu cum'è u 28 di maghju. Pensemu chì u turismu straneru hà da principià in certi paesi dopu à a mità di ghjugnu. (Processu Kovid-19) Ùn avemu micca chjusu l'alberghi, perchè u trafficu di l'aria è di a terra hè stata fermata, e facilità anu da chjude. Avemu fattu i passi necessarii in quantu à i circulari è i criteri. Una percepzione sicura deve esse assicurata cumplettamente. Per questu, avemu principiatu un prugramma di certificazione detallatu. Era u primu in u mondu, l'UE hà decisu di fà un studiu simili ".

U Ministru Ersoy hà dettu: "Credu chì s'ellu ùn ci hè micca rilassamentu in i voli domestici, a mo predizione hè chì ùn ci hè micca rilassamentu in a disciplina suciale, è se i dati cuntinueghjanu à calà, a fine di maghju si apre. Pensu ancu chì i voli internaziunali cumincianu à parechji punti di ghjugnu. U trafficu asiaticu pare esse apertu. Ci sò rapidi miglioramenti in parechji paesi cum'è Cina è Corea di u Sud. Hè cum'è chì anu da esse una priorità. Ci sò serii miglioramenti in i paesi europei ".

U Castellu di Bodrum serà messu in serviziu cù un ritardu di 19 mesi per via di Kovid-2

U Ministru Ersoy, chì hà datu infurmazioni nantu à i travaglii di risturazione ligati à u Castellu di Bodrum, hà dettu chì u travagliu di risturazione hà iniziatu in u 2017 è anu acceleratu u travagliu quandu ellu hà pigliatu u postu.

U Ministru di a Cultura è di u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu ch'elli mettenu in serviziu a prima fase di u castellu u 19 di maghju di l'annu passatu per ùn mancassi a stagione, è chì anu u scopu di elevà a seconda fase à u 19 di maghju di questu annu, ma ci era un ritardu in u so travagliu per via di u coronavirus.

Nutendu chì i travaglii di risturazione seranu finiti è u castellu serà messu in serviziu à a fine di ghjugnu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u castellu hè statu restauratu da A à Z.

Dichjarà chì a tappa hè stata aperta l'annu passatu è chì u palcuscenicu servirà da lugliu di questu annu, u Ministru Ersoy hà dettu: "I più grandi naufragi sò in u castellu. Tutti i spazii induve l'artefatti di i musei di vetru è i naufragi sò esposti sò stati completamente rivisionati. I mura di u castellu è ancu novi lochi nantu à i mura sò stati scuperti, è avemu restauratu. Da l'illuminazione à i spazii di serviziu, tuttu hè statu rivisionatu. Spergu chì avemu finitu a risturazione à a fine di ghjugnu, è l'apremu à i visitori ". disse.

Dichjarà chì u castellu hè u simbulu di Bodrum, u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli cercanu di compie stu locu u più prestu pussibule è chì l'apreranu cù un ritardu di 19 mesi per via di Kovid-2.

Monitoremu u Sviluppu di u Virus in i Paesi cù Trafficu Turisticu Pesante

U Ministru Ersoy hà ancu dichjaratu chì a Turchia era ancu affettata negativamente da u novu tipu di coronavirus chì hà affettatu u mondu.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà ricurdatu chì anu messu in serviziu l'Agenzia Turca di Promozione è Sviluppu Turisticu, chì ùn hè micca statu parlatu per un bellu pezzu dopu à i prublemi in u 2016, è cuntinuò e so parolle cusì:

"In prima, questu hè statu accoltu cù reazzioni da certi quartieri, ma una grande parte di l'industria hà ancu cridutu in questu. Quandu fighjate in 2019, Turchia hà ottenutu un numeru record di turisti è un ingressu record. Avemu ancu avutu un scopu di crescita assai seriu in 2020. Avemu avutu un scopu di rivenutu di 58 milioni, 40 miliardi di dollari. I dati iniziali anu dimustratu chì e nostre prime prenotazioni superanu i nostri obiettivi. Ci sò parechji benefizii di l'attività promozionale chì ùn sò micca stati fatti quì per un bellu pezzu è sò realizati da una sola fonte. E nostre prumuzioni è prumuzioni prufessiunali acceleranu u prucessu in u scoppiu di a crisa di virus è acceleranu u nostru ritornu à i nostri vechji successi ".

Enfatizendu chì i più grandi effetti di u virus in u mondu sò cù u trasportu, u Ministru Ersoy hà nutatu chì u trafficu aereu internaziunale avia da esse firmatu è e porte di cunfini di i paesi sò state chjuse.

Indicà chì l'apertura di questi deve esse realizatu in modu cuntrullatu, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Avete da risolve u prublema in u vostru paese prima. Ci sò prublemi chì avete bisognu di fà prima, cum'è a prevenzione di a diffusione di u virus è a riduzione di u numeru di casi à zero se pussibule. Dopu quì, avete bisognu di osservà i paesi chì furnisce i turisti. Hè ciò chì facemu avà. Fighjemu u sviluppu di u virus in i paesi chì ci furnisce un trafficu turisticu pesante. Per parechji, i migliuramentu cuminciaru prestu. In particulare in i paesi europei. Avà pudemu passà a seconda tappa, avemu bisognu di inizià gradualmente u trafficu cun elli. Ci sò studii impurtanti fatti da u nostru Ministeru di a Salute in quantu à e misure domestiche. E misure stabilite cum'è un esempiu da l'Organizazione Mondiale di a Salute sò state ancu prese. I prucessi di nurmalizazione sò ancu evaluati in u cabinet ogni settimana, è sò annunziati settimana per settimana pigliendu l'opinioni di u Cumitatu Scientificu. Perchè vedendu quelli sviluppi, a normalizazione deve principià cù passi lenti.

Periudu di Certificazione in Turismu

Spieghendu chì una unità chì include i Ministeri pertinenti hè stata creata sottu a coordinazione di u Ministeru di a Cultura è u Turismu è un prugramma di certificazione hè statu preparatu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu ancu ricevutu rapprisentanti di u settore.

Dichjarà chì ci sò ancu nomi da u Cumitatu Scientificu, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Dopu avè ricevutu l'opinione di u Cumitatu Scientificu, avemu cuminciatu à pubblicà i criteri chì avemu creatu in u risultatu di tutte e valutazioni. In generale, cuntene elementi chì deve esse seguitu. Include i must have. Ma a certificazione hè nantu à una basa voluntaria. A certificazione include a vostra ispezione periodica regulare da istituzioni cù l'autorità di ispezione internaziunale. I criterii sò stati determinati in gruppi di quattru. U primu gruppu hè aerei è aeroporti. U sicondu gruppu hè u trasportu turisticu. U terzu gruppu hè strutture di alloghju, ristoranti. U quartu gruppu hè i visitori. In questu cuntestu, cuntene circulari separati è certificazioni separati per ognunu, ma ci hè solu un sistema di certificazione nantu à u tettu. In essenza, hè custituitu da e regule di distanza suciale, duie regule d'igiene indispensabile è un criteriu di certificazione chì include una furmazione regulare è periodica di trè persone.

Dichjarà chì anu fattu un studiu assai detallatu nantu à u settore di l'alloghju in quantu à u sistema di certificazione, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì i negoziati cù l'imprese chì realizanu a certificazione superiore sò stati cumpletati è chì seranu annunziati cù alternative.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì e cumpagnie chì cumplenu i criteri per l'accreditazione accuminciaranu à accettà e applicazioni per a certificazione è hà dettu: "A nostra stima hè chì l'alloghju è i ristoranti cumpletaranu i so protokolli in maghju, è l'imprese chì cumpiendu i so obblighi cumincianu à riceve i so certificati dapoi. Ghjugnu." disse.

Dichjarà chì quelli chì anu ricivutu i so certificati ùn sò micca obligati di principià à travaglià, Ersoy hà nutatu chì l'ottenimentu di a certificazione hè nantu à una basa vuluntaria, ma l'imprese anu da rispettà a circular.

Spieghendu chì cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, lanciaranu e strutture chì anu ricivutu certificati in i so siti web è in i siti di l'Agenzia di u Sviluppu Turisticu, u Ministru Ersoy hà dettu: "In più, avemu infurmatu tutti i tour operatori chì furniscenu. passageri intensivi in ​​Turchia attraversu u sistema di certificazione. Avemu da assicurà chì ci seguitanu attivamente in u nostru situ. I passageri prubabilmente daranu priorità à e strutture certificate sia in u turismu domesticu sia in u trafficu turisticu da l'esteru. disse.

Nutendu chì anu sviluppatu un sistema di certificazione trasparente è appiccicate i certificati in i lochi visibili di l'alberghi, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì u codice nantu à u documentu permette di vede u rapportu d'ispezione è accede à tutti i rapporti previ.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì qualsiasi sviluppi pusitivi o negativi ligati à a facilità ponu esse vistu in stu sistema di certificazione, è hà dichjaratu chì a maiò parte di l'invitati vulianu vede sta certificazione.

"Prima Lettera Mandata, Dopu A Diplomazia Telefonica Cuminciò"

Ricordendu chì cum'è u Ministeru di a Cultura è u Turismu, anu scrittu lettere à i paesi chì mandanu passageri pesanti, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì anu realizatu questu in cooperazione cù u Ministeru di l'Affari Esteri.

Esprimendu chì anu consegnatu e lettere a settimana passata, u Ministru Ersoy hà dettu chì includenu un schedariu detallatu chì descrive a capacità di salute in Turchia, u numeru di ospedali, letti di terapia intensiva, elicotteri di ambulanza è ambulanze di aereo, è dui schedari chì cuntenenu i criteri di certificazione.

Spieghendu chì anu iniziatu a diplomazia telefonica dopu à a lettera, u Ministru Ersoy hà dettu: "Se anu richieste supplementari, avemu preparatu è mandemu. Pensemu chì si spariscerà in uni pochi di settimane. L'altra parte hè prudente. U trafficu aereu hà cuminciatu à esse apertu in certi destinazioni in certi periodi. Seguiremu i sviluppi inseme. Turchia hè ben preparata, sia in termini di infrastruttura è di sistemi di certificazione auditati. Spergu chì apreremu e nostre porte cum'è trafficu terrestre è trafficu aereu ". disse.

Centri di Test per esse Stabbiliti in Aeroporti

In quantu à a prova di l'invitati invitati in Turchia, u Ministru Ersoy hà dettu: "Un studiu hè statu realizatu cù u nostru Ministeru di a Salute è hè statu decisu di stabilisce centri di teste per l'aeroporti chì furnisce un trafficu turisticu pesante. Ci sò i turisti chì sò testati in u so paese. Ùn li pruibitemu ancu, ùn avete micca esse pruvatu in u nostru paese ". disse.

Spieghendu chì e teste necessarie seranu realizate in u scopu di i criteri di u Ministeru di a Salute, un criteriu cum'è l'ora di 72, Ersoy hà dichjaratu chì discuteranu questi cù u Cumitatu Scientificu è piglià una decisione prestu.

"Quelli chì sò stati pruvati in u so paese puderanu ancu vene facilmente. Ma u Ministeru di a Salute furnisce u serviziu di teste in u campu per quelli chì ùn avianu micca tempu per avè una prova è ùn pudianu micca. Hà cuminciatu à travaglià nantu à a creazione di centri di teste ligati à questu ". U Ministru Ersoy hà enfatizatu chì da u principiu di ghjugnu, sti centri di prova cumincianu à esse aperti in aeroporti chì portanu turisti pesanti.

Esprimendu chì sti testi seranu applicati micca solu à i turisti, ma ancu à tutti l'ospiti chì venenu da l'esternu, u Ministru Ersoy hà dettu chì ci sò testi pratichi è ùn superanu micca una ora.

Dichjarà chì a volte pò piglià 3-4 ore secondu l'intensità di u laboratoriu, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ùn avemu micca da aspittà à l'aeroportu. Avete a prova fatta, i risultati esceranu finu à ghjunghje à u vostru hotel. Ci sò rapidi miglioramenti è sviluppi in quantu à i criteri di prova. In fine, tutti i sviluppi sò pusitivi. U nostru Ministeru di a Salute annuncia ancu novi kits. Ci hè ancu u travagliu nantu à i kit domestici, u nostru Ministru di l'Industria hà ancu annunziatu. Rifleteremu à i nostri centri di teste. U centru di teste averà chjarificatu cumplettamente l'affari sta settimana, è serà risolta ". disse.

U Ministru di a Cultura è u Turismu, Mehmet Nuri Ersoy, hà dichjaratu chì ùn ci era micca decisione di chjude e strutture di l'alloghju, ma perchè u trafficu di l'aria è di i passageri eranu chjusi, i pruprietarii di l'imprese anu da chjude e strutture.

"Assicureremu chì i turisti cù un gruppu di redditu altu venenu ancu in a regione"

Mencionendu chì anu preparatu dui prughjetti, à dì "Egeu Turismu Center Cesme stage" è "Egee Tourism Center Didim stage", u Ministru Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu discututu i dettagli di u prugettu in Cesme ieri.

Dichjarà chì serà un prughjettu chì u mondu mostrarà cum'è un esempiu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì stanu travagliendu in tutti i cuncetti è chì anu furmatu una cumissione chì include sia a Municipalità Metropolitana sia a Municipalità di Çeşme.

Ricordendu ch'elli anu furmatu una cumissioni cumpresi alcune camere è università, u ministru Ersoy hà dettu chì a cumissioni hà tenutu a so prima riunione cù una larga participazione eri è chì a feranu regularmente da avà.

Dichjarà chì a cumissioni discuterà i criterii, prima u cuncettu è dopu u gruppu architettonicu o cunsorziu seranu furmatu è mette i cuncetti accunsentiti nantu à a terra, u Ministru Ersoy hà dettu: "Dopu à a maiò parte d'accordu, questi seranu messi in u pianu. Allora a fase di allocazione è d'investimentu serà iniziata. Avemu determinatu un tali roadmap ". disse.

Indicà chì a regione mediterranea riceve u 40 per centu di a capacità turistica tutale, u Ministru Ersoy hà dettu:

"A regione di Marmara riceve ancu u 40 per centu di questu. A regione Egea riceve u 10 per centu, è e nostre altre regioni riceve u 10 per centu restante. In fatti, a Regione Egea duveria riceve una capacità assai più altu, assai sottu à u locu chì si merita. Chì ghjè u prublema ? A brevità di a stagione. A regione Cesme hè adattata in una stagione di 60-90 ghjorni. In fatti, hè statu creatu un unicu tipu di cuncettu turisticu chì appellu solu à i turisti domestici, è questu hè principalmente u turismu di villa. S'hè sviluppata una struttura sfarente da l'ecunumia turistica normale. In quellu cuntestu, mentre sviluppavamu a zona, avemu travagliatu nantu à u centru di u turisimu, soprattuttu nantu à ciò chì deve esse l'attività turistica di 12 mesi, chì sò a basa di u turisimu sustinibili. Avemu da assicurà chì i turisti cù un gruppu di redditu altu venenu in a regione ".

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì hè un prughjettu chì hè pianificatu apertu à l'usu generale di e zoni costiere, in quale sò inclusi tutti i tipi di certificazione ambientale, basatu annantu à l'architettura horizontale, a pianificazione di bassa densità, a natura è l'ambiente.

Dichjarà chì u prughjettu serà purtatu in Turchia cum'è unu di i pochi prughjetti in u mondu quandu hè finitu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì serà pigliatu cum'è un esempiu in l'investimenti di u turismu futuru è chì creà un impiegu seriu.

Apuntendu chì hè un prughjettu assai benefiziu in quantu à u travagliu è l'ecunumia, è l'ingaghjamentu turisticu per capita in Turchia, u Ministru Ersoy hà dettu chì u 97 per centu di u prughjettu Didim hè un terrenu publicu.

Un novu portu di crociera serà necessariu in u 2022

Ricordendu chì Istanbul hè una di e pochi linee in u mondu in quantu à u trafficu aereu dopu à u novu aeroportu, u Ministru Ersoy hà dettu chì hè ancu diventatu unu di i centri di linea impurtanti per i navi di cruciera cum'è un puntu di arrivo, partenza è partenza.

Rimarchendu chì u turismu di crociera hè impurtante, u Ministru Ersoy hà dettu: "Ci sò 4 o 5 grandi operatori di crociera in Turchia. Realizzanu 80, 90 per centu di l'affari di a nave in u bacinu di u Mediterraniu. Anu cessatu e so operazioni finu à chì l'effetti di u virus passanu è l'ambiente diventanu chjaru. Sò ancu ritardati nantu à una basa mensuale. Quandu principia ? Pensemu di lugliu è d'aostu cum'è operazioni di cruciera. Ci scuntremu cun elli regularmente è volenu inizià l'operazioni appena a situazione migliora. disse.

Dichjarà chì e so previsioni per l'attraccamenti di cruciera aumenteranu ogni annu da u 2020, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì un novu portu di cruciera serà necessariu per u 2022.

Spieghendu chì Galataport ùn serà micca capaci di risponde à i bisogni da u 2021, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì puderanu bisognu di apre un novu portu finu à u 2022.

Prughjettu di a Strada Culturale Beyoğlu

Indicà chì u Prughjettu di a Strada Culturale Beyoğlu hè un prughjettu chì hà iniziatu cù Galataport, u Ministru Ersoy hà dettu:

"Ci hè un Prughjettu Galataport in a nostra spiaggia. Stu prughjettu hè unu di i centri di l'operatore-operatore portu pusatu cum'è un esempiu in u mondu. Stu locu ùn hè micca solu per i turisti, ma ancu per a ghjente lucali. Hè diventatu unu di i novi punti d'attrazione di Istanbul. Avemu principiatu a custruzzione di u Centru Culturale Atatürk. Questa hè una altra attrazione à u puntu finale di Taksim. Avemu pianificatu una Strada Cultura partendu da Galataport è andendu à u Centru Culturale Atatürk. Avemu priparatu un pianu chì include attività culturali per l'edificazioni di e nostre istituzioni è u nostru Ministeru in a Strada di a Cultura.

U Ministru Ersoy hà dichjaratu chì ci hè u bastimentu di u Passage di l'Atlas, chì anu acceleratu l'annu passatu in u scopu di stu prugramma, è chì l'apreranu in settembre, è hà cuntinuatu cusì:

"Cum'è Museu di Cinema d'Istanbul, realizaremu u primu museu di cinema in Turchia quì. Restauremu Atlas Cinema da A à Z. Custruemu una sala assai moderna è bella per 470 persone. U nostru edifiziu hè un edifiziu assai storicu. Da settembre, faremu regularmente l'estrema di i filmi turchi in Atlas Passage. Apriremu a catifa rossa in Beyoğlu. Avemu sala polivalenti à l'internu. Quandu partite da quì, vi culligamu à a Torre di Galata. Dintra a Torre di Galata, ci era una cafeteria, un ristorante, una cucina è uffizii supplementari. Avemu ovviamente cambià a so funzione. L'avemu sguassatu da esse una unità di cibo è bevande. Trasformemu stu locu in un museu assai bellu. Quandu fighjate da a Torre di Galata, vede i valori culturali di Turchia. L'osserverete da a cima cum'è un museu chì include i valori culturali chì vede, è mentre scendete scuntrerete una presentazione assai bella di tutti questi valori è strutture culturali. Stu locu hè avà un puntu d'attrazione, ma serà ancu un centru di guida à punti d'attrazione assai preziosi di Istanbul.

U Ministru Ersoy hà dettu chì qualchissia chì abbanduneghja Galataport caminarà à a Torre di Galata è cunnetta à Beyoğlu da quì.

Nutendu chì metteranu in serviziu u Centru Culturale Tarık Zafer Tuna u 7 di ghjugnu, u Ministru Ersoy hà dichjaratu chì ci sarà un teatru, un cinema di sacchetta è una sala multifunzione sopra per esse aduprata per u serviziu di galerie.

Apuntendu chì anu acceleratu a custruzzione di u Centru Culturale Atatürk è chì custruiranu una Strada di a Cultura, Ersoy hà dichjaratu ch'elli anu finitu un prughjettu di strada culturale chì parte da Galataport è cuntinueghja à a Torre di Galata.

Ramentendu chì a Torre di Galata hè una Torre Genuvese, u Ministru Ersoy hà dettu ancu a storia di u locu è hà dettu :

"Galata Tower stabilisce a Fundazione Fatih Sultan Mehmet dopu chì Fatih Sultan Mehmet hà cunquistatu Istanbul. Dopu à u 1821 finu à u 1936, cù u sviluppu di a tecnulugia è l'invenzione di u telegrafu, cumincianu à furmà novi istituzioni di serviziu. Questu hè cuminciatu à accade in Turchia. I novi cuncetti cum'è municipalismu cumincianu à sviluppà. Questi servizii sò cuminciati à esse furniti da e municipalità dopu. Dopu qualchì tempu, una decisione hè presa in quantu à u trasferimentu di a pruprietà di e fundazioni di serviziu à a cumuna per assicurà una sincronizazione trà i servizii furniti da e fundazioni è i servizii di e cumune. In u futuru, si vede chì issi pruprietà di e fundazioni cumincianu à esse ignorati da e cumune. Ùn hè micca usatu in modu adattatu, è e strutture cumincianu à deteriorate. Cù una lege promulgata in u 1969, un regulamentu hè fattu in quantu à u ritornu di i beni culturali chì l'urighjini sò fundazioni torna à a fundazione induve sò arregistrati. Siccomu questu arrangiamentu hè un pocu mancante in certi prublemi, ùn pò micca esse appiicatu esattamente cum'è desideratu. Tuttavia, da u 2008, sti carenze sò rimediate cù una regulazione legale, è da u 2008, tali beni immubiliarii, in particulare i beni culturali cù fundazioni, cumincianu à esse restituiti à a fundazione induve sò registrati in origine.

Enfatizendu chì in questu prucessu, quasi mille pruprietà in tutta a Turchia tornanu à e fundazioni di quale sò stati registrati, u Ministru Ersoy hà dettu chì ci sò 585 immubiliarii in Istanbul, trà elli.

Spieghendu chì circa 101 di questi appartenenu à e municipalità, 65 di elli appartenenu à a Municipalità Metropolitana è 36 appartenenu à i cumuni distrettuali, Ersoy hà dettu: "Allora, a Torre di Galata ùn serà micca u primu immubiliare nè l'ultimu immubiliare à passà. attraversu a cumuna. In questu modu, monitoremu da strettu i pruprietà chì appartenenu à a Direzzione Generale di Fundazioni è assicuremu chì tutti tornanu à e fundazioni cù quale sò registrati. disse.

"Aghju principiatu un seguitu strettu nantu à e coste è i campi"

Enfatizendu chì sti travaglii ùn sò micca solu di fundazioni, u Ministru Ersoy hà cuntinuatu cusì:

« Appena ch'e aghju pigliatu l'uffiziu, aghju principiatu un seguitu strettu, soprattuttu nantu à e coste è e terre chì appartenenu à u mo Ministeru. Aghju travagliatu nantu à l'evacuazione di i slums occupati è a ricuperazione di i terreni utilizati à prezzi assai sottu à ciò chì hè stata data à u Ministeru. In fatti, hè una operazione per restaurà a pruprietà di u statu occupatu torna à u statu. In tutta a Turchia, seguitemu questu da vicinu. Avemu principiatu un studiu cumpletu nantu à l'evacuazione di e zoni occupate, ricuperendu e terri à u statu, se ne necessariu, è poi mettenduli dispunibuli à u publicu. Senterete stu travagliu in parechje manere da avà. Ma sfurtunatamenti, qualchì volta diverse operazioni di percepzioni sò realizate nantu à e social media per prevene è rallentà. Ma à a fine tutti capiscenu ciò chì pruvemu di fà ".

U presentatore Merih Ak "Quandu avemu principiatu à natà?" U Ministru Ersoy hà datu a seguente risposta à a quistione:

"Noi, cum'è u Ministeru, ùn pudemu micca piglià una decisione nantu à questu per noi stessu. E decisioni sò prese in u cabinet. L'opinioni di u Cumitatu Scientificu sò ancu pigliati quandu si piglianu decisioni in u Cabinet. Ma ci sò certi criterii. Avemu regule d'igiene essenziale, regule nantu à a distanza suciale. Migliure in u numeru di casi, chì sò assai boni. Credu pienamente chì a nurmalizazione averà da esse prestu à a fine di maghju è u principiu di ghjugnu. Videremu quella settimana per settimana ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*