U presidente Soyer hà visitatu i travagliadori di l'asfaltu è hà celebratu u 1 di maghju u ghjornu di u travagliu

U presidente Soyer hà visitatu i travagliadori di l'asfaltu è hà celebratu u 1 di maghju u ghjornu di u travagliu
U presidente Soyer hà visitatu i travagliadori di l'asfaltu è hà celebratu u 1 di maghju u ghjornu di u travagliu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà visitatu i travagliadori chì stavanu asfaltatu à 23.00 di notte, celebravanu u 1 May Labor Day è li offre baklava. Evaluendu u curfew, i squadre anu asfaltatu l'arterii principali, chì normalment ùn ponu micca esse chjusi cumpletamente.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer A cumpagnia İZBETON, affiliata à a municipalità, hà visitatu i travagliadori di a municipalità, chì stava travagliendu in u travagliu di pavimentazione u 1 di maghju, u ghjornu di u travagliu, induve u curfew hè statu applicatu per via di l'epidemie di coronavirus. Sicritariu Generale di a Municipalità Metropolitana Dr. Buğra Gökçe è u direttore generale di İZBETON, Heval Savaş Kaya, si sò andati in Yeşildere Street à 23.00 di notte. Tunç Soyercù i travagliadori sohbet è li offre baklava. U presidente Soyer hà dichjaratu ch'ellu hè fieru di tutti i travagliadori è hà dettu: "Sò 23.00 di notte. L'asfaltu chì simu in piedi hè à 160 gradi. Hè un travagliu incredibilmente difficiule. Si mettenu assai sudore, si mettenu assai sforzu. Semu grati à tutti ", disse.

"Avemu stati valutati per u serviziu à a ghjente di Izmir"

Dichjarà chì era arrabbiatu chì i travagliadori travagliavanu u 1 di maghju, u sindaco Soyer hà dettu: "Ma hè necessariu di serve ancu İzmir. Hè impussibile per noi di fà sta strada in un ghjornu normale. Un modu alternativu. Dapoi u trafficu ùn pudia esse chjusu, u travagliu cumpletu di asfaltu ùn hè mai statu fattu quì per 15-20 anni. Avemu usatu l'oppurtunità creata da questi ghjorni, chì ùn vulemu mai più vede, per una Izmir più bella è vivable. Hè per quessa chì avemu trasfurmatu a situazione in una opportunità inseme. Prestaremu una strada scintillante à u populu di Izmir. I nostri amichi travaglianu assai seriu. Inseme, valutemu questi ghjorni quandu u curfew hè applicatu per serve u populu di Izmir. Dunque, sò assai felice è fieru ".

"Avemu 24 ore d'applicazioni di posa di asfaltu"

U travagliu di İZBETON Özkan Çarpar hà dettu: "Ùn disturbemu micca u nostru travagliu. Continuemu à serve per u populu di Izmir. Continueremu à fà u nostru megliu per u nostru populu. Ùn vi scuraggiate, continuate à travaglià ", disse.

U sergente di furmazione İZBETON, Ali Karaca, hà ancu dichjaratu ch'elli eranu in turnu u 1 di maghju, è chì rinnuvavanu è abbellivanu e strade principali in questi ghjorni quandu u curfew hè statu applicatu. Özge Bingöl, Supervisore di Laboratoriu di Cuntrollu di Qualità İZBETON, hà dettu: "Ùn pudemu micca esce in i campi quist'annu per via di l'epidemie, ma simu nantu à u campu, simu à u travagliu. Avemu travaglii di applicazione di pavimentazione asfaltata di 24 ore. A nostra pruduzzione cuntinueghja. Avemu trasfurmatu sta pruibizione in una opportunità. Un ambiente adattatu hè statu creatu per travaglià. Eramu pusatu in pezzi in a zona aperta à u trafficu. Avà ch'è no simu chjusi à u trafficu, mettemu asfaltu in tutte e carrughji di a strada à u stessu tempu. Cusì, ottenemu una superficia di qualità estremamente alta è durabile postu chì ùn ci sò micca tagli è giunzioni ".

Programma di trè ghjorni

A Direzzione Generale İZBETON compie u travagliu di asfaltatura di circa 200 chilometri cù 25 travagliadori in trè ghjorni quandu u curfew hè implementatu. E strade Mürselpaşa è Yeşildere sò 4.5 chilometri in a direzzione di a partenza di l'aeroportu, Bayraklı A direzzione Altınyol Konak serà 5.5 chilometri, a strada Konak Karabağlar Mithatpaşa 2.2 chilometri, l'Avenue Gaziemir Akcay 1.7 chilometri. Inoltre, u travagliu serà realizatu in a strada Urla Neyzen Teyfik è in a strada Dikili Ugur Mumcu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*