U primu indirizzu di u Respiratore Naziunale à l'esteru era Somalia

U primu indirizzu di u respiratore naziunale à l'esteru era Somalia.
U primu indirizzu di u respiratore naziunale à l'esteru era Somalia.

Sutta a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, cù a cuuperazione di u Ministeru di a Salute, sviluppatu da Baykar, Biosys, Arçelik è Aselsan, è chì hà ricivutu marchi pieni da i medichi dopu avè passatu cù successu i testi, hà cuminciatu à esse mandati à i paesi in bisognu.

U primu indirizzu à l'esteru di u respiratore, chì hè statu sviluppatu cù i mezi naziunali, era Somalia. Turchia hà mandatu pruvisti d'aiutu medico, cumpresi i respiratori di cure intensive domestiche, in Somalia per cumbatte u novu tipu di coronavirus (Covid-19). I materiali preparati nantu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan sò ghjunti in Somalia. U presidente Recep Tayyip Erdoğan, in quantu à l'aiutu mandatu da Turchia in Somalia, hà dettu: "I ventilatori chì avemu sviluppatu cù u Movimentu Tecnologicu Naziunale seranu un soffiu d'aria fresca per i nostri fratelli Somali". hà fattu una dichjarazione. Dichjarà chì i tempi difficiuli anu insignatu à a nostra nazione à cunfidassi in sè stessu, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu: "Avemu assistendu à u successu di a Mossa Naziunale di Tecnulugia chì avemu principiatu sottu a guida di u nostru presidente. Turchia serà un soffiu d'aria fresca per i nostri fratelli Somali ", disse.

A SOMALIA ERA U PRIMU INDIRIZZU À L'ESTERO

Turchia, u novu tipu di coronavirus (Covid-19) per luttà contra l'epidemie in Somalia, cumpresu un respiratore di terapia intensiva domestica, cumprese l'assistenza medica mandata. Cusì, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia, u primu paese straneru à quale a produzzione in massa di u respiratore di terapia intensiva domestica hà iniziatu in 14 ghjorni era Somalia, induve hè statu amparatu chì ùn ci era micca un respiratore.

CARICATU À L'AVIU DI TRASPORTU

I materiali preparati da i Ministeri di a Difesa Naziunale, a Salute, l'Industria è a Tecnulugia nantu à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan sò stati caricati nantu à l'aviò di trasportu di tipu A 400M à l'aeroportu militare di Etimesgut.

E PAROLE DI MEVLANA sò incluse

Un gran numaru di materiali di salute preventivi cum'è kit di diagnostichi, tuta è maschere, 5 di i respiratori di cure intensive domestiche, di quale 10 mila sò stati pruduciuti in a prima tappa, eranu à bordu di l'aviò. In più di u pennant presidenziale, i bandieri turchi è somali, Mevlana hà dettu: "Ci sò parechje speranze daretu à a disperazione. Ci hè parechji soli daretu à a bughjura ". Dopu chì i materiali di l'aiutu sò stati carricati, l'aviò hà pigliatu.

"A CIVILIZZAZIONE ùn hè micca un'oppurtunità, hè una questione di cuscenza"

In u so postu nantu à u so contu Twitter, u presidente Erdoğan hà dettu: "I ventilatori chì avemu sviluppatu cù a Mossa Naziunale di Tecnulugia seranu un soffiu d'aria fresca per i nostri fratelli Somali. A civilisazione ùn hè micca una questione di opportunità, hè una questione di cuscenza. I mezi è a cuscenza di a nostra nazione sò da u latu di l'oppressi è di i bisogni. Cara Nazione, ci hè un platanu chjamatu misericordia in u vostru core. usatu e frasi.

"SIAmu TESTIMONI U SUCCESS"

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia, Mustafa Varank, hà ancu spartutu nantu à u so contu Twitter: "I tempi duru anu amparatu à a nostra nazione à cunfidassi in sè stessu è l'ispirau. Avemu assistitu à u successu di a Mossa Naziunale di Tecnulugia, chì avemu principiatu sottu a dirigenza di u nostru presidente. Turchia serà un soffiu d'aria fresca per i nostri fratelli Somali ". disse.

"SPERANZA DI U POPLU"

U Manager di Difesa di Baykar Teknik, Selçuk Bayraktar, hà dettu nantu à u so contu di rete suciale: "Mandemu u nostru respiratore lucale sviluppatu da ingegneri turchi à u nostru paese fratellu, Somalia, chì ùn hà micca equipaggiu. U National Technology Move ùn hè micca solu per questi terreni. Hè a speranza di l'oppressi è di i bisogni in u mondu.

COME VENU À A FASE DI PRODUZIONE ?

L'ingegneri turchi chì travaglianu sottu Biosys, Baykar, Arçelik è Aselsan, chì anu agitu sottu à a coordinazione di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia è cù a cooperazione di u Ministeru di a Salute à l'istruzzioni di u presidente Erdoğan, anu agitu cù a cuscenza di u prucessu di Lutta Naziunale. è hà travagliatu devotamente unendu e so notti è i so ghjorni. Mentre i squadre chì si sò riuniti per a produzzione di u dispusitivu ùn anu micca guardatu u prucessu "per fà soldi", i prudutti chì eranu difficiuli di impurtà da l'esteru o ancu pruvatu à cumprà per duie volte u prezzu è micca mandati in Turchia sò stati localizzati. in pocu tempu cum'è 2-3 ghjorni.

A STORIA DI SACRIFICIU

U Ministru Varank hà spiegatu u prucessu di produzzione di u dispusitivu in a so entrevista u mese passatu:

"Prima chì u virus vene in Turchia, avemu travagliatu inseme cù u Ministeru di a Salute à l'istruzzioni di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. Aghju lettu i rapporti di u travagliu tecnicu di i nostri ingegneri ogni ghjornu. L'ingegneri turchi anu agitu cù a cuscenza di u prucessu di a lotta naziunale in u prugettu. Ognunu di elli hà travagliatu devotamente, dedicà a so notte à i so ghjorni. Aghju seguitu personalmente chì i prudutti chì sò difficiuli di impurtà da l'esteru, o ancu pruvatu à cumprà per duie volte u prezzu è micca mandatu à noi, sò localizzati in pocu tempu cum'è 2-3 ghjorni. Questu hè qualcosa chì pò esse fattu cù u sacrifiziu.

"Avemu dettu chì pudemu pruduce"

Ci era una sucietà imprenditoriale chì hè ghjunta in esistenza cù diversi supporti di u nostru Ministeru, u so nome hè Biosys. Avemu determinatu chì sta cumpagnia pruduce ventilatori di terapia intensiva. À u livellu pilotu, avemu determinatu chì 12 sò stati pruduciuti in tutta a Turchia è utilizati in certi ospedali. Avemu fattu un pianu cù i nostri amichi è hà dettu: "Pudemu pruduce sti dispusitivi in ​​u nostru paese". Allora partimu.

"LINEA COSTRUITA DA ZERO"

Quì, soprattuttu da Baykar, Selçuk Bayraktar hà avutu un grande sustegnu. Pigliò a pruprietà di sta attività è avemu fattu u travagliu di ingegneria per a produzzione di massa di u dispusitivu. Intantu, avemu cuntattatu Arçelik, unu di i stabilimenti industriali ben stabiliti di u nostru paese. Anu ancu accunsentutu à esse una parte di stu studiu. Per a produzzione rapida è massiva di questu, una linea hè stata stabilita da zero è i dispositi cuminciaru à esse pruduciutu nantu à sta linea.

DAI I SIGNALI

Avemu ancu pruduciutu sti dispusitivi per l'umanità. Se u nostru presidente ritene apprupriatu, stu dispusitivu pò ancu esse esportatu. Perchè credemu chì pruducemu un strumentu di classe mundiale.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*