U terminal di l'aeroportu di Istanbul diventa u più grande edificio certificatu LEED Gold in u mondu

U terminal di l'aeroportu di Istanbul hè diventatu u più grande edifiziu certificatu Leed Gold di u mondu
U terminal di l'aeroportu di Istanbul hè diventatu u più grande edifiziu certificatu Leed Gold di u mondu

L'aeroportu di Istanbul, chì hè diventatu un HUB glubale in u so primu annu cù a so architettura unica, infrastruttura forte, tecnulugia superiore è sperienza di viaghju di altu livellu, hà aghjustatu un novu à i so successi è hè stata premiata u certificatu "LEED Gold". L'American Green Building Council hà registratu u terminal di l'aeroportu di Istanbul cum'è u più grande edifiziu certificatu LEED in u mondu.

Guidandu u so travagliu in u quadru di i principii di u sviluppu sustenibile, İGA hè stata premiata u certificatu "LEED Gold" in u risultatu di a so applicazione à u Cunsigliu Americanu di Edificiu Verde per l'edificiu di a terminal di l'Aeroportu di Istanbul. L'aeroportu di Istanbul, chì hà fattu un nome per ellu stessu cù a so efficienza energetica è e pratiche ambientali in u periodu da a fase di cuncepimentu à a fase di custruzzione, da a fase di custruzzione à l'operazione à piena capacità, hà ottenutu un altru primu in l'industria di l'aviazione diventendu. u "più grande edifiziu certificatu LEED" di u mondu.

L'aeroportu di Istanbul hà passatu cù successu u sfidau sistema di certificazione LEED ...

Ancu s'ellu u sistema di Certificazione LEED hè un prucessu à longu andà chì parte da u prucessu di cuncepimentu è cuntinueghja finu à a fine di l'edificazioni, copre tematiche chì riguardanu parechje discipline. U sistema valuta l'edificazioni nantu à diversi temi, cum'è a terra sustinibili, l'efficienza di l'acqua, l'energia è l'atmosfera, i materiali è e risorse, a qualità di vita interna, l'innuvazione in u disignu, l'ordine d'impurtanza lucale. L'edificazioni chì rispondenu à i prerequisiti sò registrati à u livellu Certified, Silver, Gold o Platinum secondu i punteggi chì ricevenu in u risultatu di e valutazioni. In u scopu di i tituli LEED, i criterii cum'è incuragisce u trasportu publicu è i sistemi di trasportu alternativu, l'applicazione di certi metudi per u risparmiu di l'acqua è l'usu efficiente di l'acqua, è fà u disignu è a selezzione di u sistema per aumentà l'efficienza energetica sò manteni in prima linea valutazioni. In più di questi temi, temi cum'è a prevenzione è l'eliminazione di sustanzi volatili dannosi per a salute umana, u fumu di sigaretta da l'ambienti interni, l'aumentu è u cuntrollu di a qualità di l'aria interna, è u benefiziu di a luce di u ghjornu sò valutati è puntuati.

L'aeroportu di Istanbul furnisce un risparmiu significativu in acqua è efficienza energetica ...

L'aeroportu di Istanbul, chì rompe i stereotipi in l'aviazione è hè trà i migliori in u mondu, dà ancu un esempiu à u mondu sanu cù e so pratiche ambientaliste è a sensibilità à a sustenibilità. Mentre chì e batterie efficienti è i serbatoi chì cunsumanu menu acqua sò aduprati in l'Aeroportu di Istanbul in quantu à l'efficienza di l'acqua, hè destinatu à salvà più di 50% in u cunsumu d'acqua di custruzzione cù l'acqua grigia in i serbatoi. Inoltre, u 100% di risparmiu in u cunsumu d'acqua hè ottenutu cù a selezzione di e piante lucali chì cunsumanu menu acqua in l'aeroportu è in i zoni di u paisaghju è l'usu di l'acqua trattata in irrigazione.

Cù l'usu di l'attrezzatura meccanica efficiente in energia, l'illuminazione efficiente è u disignu di facciata efficiente in energia in l'aeroportu di Istanbul, più di u 22% di risparmiu energeticu hè ottenutu paragunatu à l'edificiu di basa definitu in u standard internaziunale ASHRAE. Inoltre, i carichi di riscaldamentu, raffreddamentu, ventilazione è illuminazione, chì sò impurtanti in quantu à u monitoraghju di l'efficienza energetica, sò misurati separatamente è u cunsumu d'energia hè monitoratu.

L'aeroportu "più cumpatibile" cù u riciclamentu ...

Cuntinuendu e so attività cù a so missione Zero Waste, IGA mostra una attitudine esemplare in quantu à u riciclamentu in termini di materiali è risorse utilizati, partendu da u prucessu di custruzzione di l'aeroportu di Istanbul. Una grande parte di i rifiuti generati durante a custruzzione di l'aeroportu sò mandati per u riciclamentu è u reutilizazione, riducendu a quantità chì anda à a discarica di 93%. In questu cuntestu, tutti i rifiuti domestici è i rifiuti riciclabili generati durante u prucessu di custruzzione sò monitorati regularmente, è cura di utilizà u cuntenutu riciclatu è i materiali lucali. Cù l'operazione di piena capacità di l'Aeroportu di Istanbul, i rifiuti riciclabili sò raccolti separatamente in tutti i blocchi durante l'operazione è riciclati.

U cunfortu di i passageri hè trà i criteri di sustenibilità in l'aeroportu di Istanbul ...

Mentre a qualità di l'aria interna è u sistema di ventilazione meccanica di cunfortu di i passageri in l'Aeroportu di Istanbul hè pensatu per esse 30% sopra i valori di l'aria fresca determinati in u standard ASHRAE, i valori di temperatura interna in cunfurmità cù u standard ASHRAE sò determinati in tutti i spazii. Cusì, u cunfortu di u passageru hè purtatu à u più altu livellu, è i sustanzi chimichi di a custruzzione (pittura, primer, adesivu, putty, etc.) usati in spazii interni sò preferiti trà quelli chì cumplenu i limiti internaziunali di a salute umana.

"L'aeroporti sò u riflessu di e cità in quale sò ..."

Facendu valutazioni nantu à u dirittu di riceve u certificatu "LEED Gold" di l'Aeroportu di Istanbul, u presidente di u Cunsigliu di l'Edifiziu Verdi Americanu Mahesh Ramanujam hà dichjaratu chì e dimensioni di l'edificazioni ùn sò micca un ostaculu per a sustenibilità, è hà attiratu l'attenzione à u fattu chì l'edificiu terminale di l'Aeroportu di Istanbul era degne di u certificatu LEED Gold cù a so dimensione attuale. Ramanujam hà dettu: "L'aeroporti ùn sò più solu centri di trasportu; sò ancu lochi induve a ghjente si cunnetta è s'ispira, un riflessu di e cità in quale si trovanu. Cum'è u puntu d'entrata in Turchia, u terminal di l'aeroportu di Istanbul rifletterà ancu a prima impressione di milioni di passageri chì passanu per e so porte ogni annu. Cum'è u più grande edifiziu certificatu "LEED Gold" in u mondu, l'aeroportu di Istanbul; Pruvate chì ùn importa micca a dimensione o l'aspetti unichi di un prughjettu, pò esse un locu sanu, sustinibule è d'altu rendiment quandu cuncepitu currettamente ". usatu e frasi. L'aeroportu di Istanbul cuntinueghja à esse l'aeroportu di i primi ...

Kadri Samsunlu, Presidente di u Cunsigliu Esecutivu è Direttore Generale di l'Operazioni di l'Aeroportu IGA, hà fattu valutazioni annantu à l'Aeroportu d'Istanbul, chì hè statu registratu cù u certificatu "LEED Gold" da u Cunsigliu Americanu Green Building; "Questa bona nutizia chì avemu ricevutu durante stu periodu quandu u mondu era in lotta cù l'epidemie di Covid-19 ci hà fattu tutti felici. À l'aeroportu di Istanbul, avemu cura di piglià tutti i nostri passi in linea cù i scopi di sviluppu sustenibile, da u prucessu di cuncepimentu à a fase di custruzzione, da u prucessu di custruzzione à u prucessu di operazione. Cù stu mudellu di applicazione, avemu diventatu u più grande edifiziu certificatu "LEED Gold" di u mondu qualificà per u certificatu LEED Gold. Cum'è İGA, cunsideremu agisce in cunfurmità cù i principii di sustenibilità cum'è a parte più preziosa di a nostra cultura corporativa. Basatu annantu à questa idea, avemu determinatu l'approcciu "Zero Waste" cum'è un fattore criticu di successu è hà trattatu tutti i travaglii realizati in l'Aeroportu di Istanbul in basa di a sustenibilità. Grazie à questu approcciu, avemu avutu u dirittu di riceve u certificatu LEED Gold è hà fattu un novu terrenu. Cum'è İGA, avemu purtatu un altru successu à l'industria di l'aviazione turca cù stu premiu. Cum'è no dicemu sempre; L'aeroportu di Istanbul hè sempre statu l'aeroportu di i primi è u più grande, è cuntinuerà à esse cusì. Semu estremamente orgogliosi di prioritizà u tema di a sustenibilità per chì noi, u mondu, u futuru è l'ambiente ponu mantene una continuità autosufficiente. L'incoronazione di questu orgogliu cù u certificatu "LEED Gold" hè a più grande prova chì simu nantu à a strada bona. Continueremu à travaglià cù tutte e nostre forze per lascià un mondu vivibile à e generazioni future cù u rispettu chì avemu per u mondu in quale campemu è più impurtante cù a cunniscenza di a sustenibilità ". hà fattu una dichjarazione.

Enseñanza

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*