L'Uffiziu di Liaison hè apertu per u Prughjettu di Strada Turistica

L'uffiziu di cunnessione hè statu apertu per u prughjettu di a strada turistica
L'uffiziu di cunnessione hè statu apertu per u prughjettu di a strada turistica

Un uffiziu di cunnessione hè statu apertu da a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa per u "Prughjettu di Strada di Cultura è Turismu", chì unisce i lochi di Halil-ür Rahman è Eyyüp Prophet in Şanlıurfa, una di e capitali di u turismu religiosu.

In u scopu di e Decisioni Presidenziale publicate in a Gazzetta Ufficiale cù l'iniziativi di a Municipalità Metropolitana, una decisione urgente di espropriazione hè stata presa in Şanlıurfa per u "Progettu Strada di Cultura è Turismu". In questu cuntestu, u sindaco Beyazgül, chì hà introduttu u prughjettu l'altru ghjornu, hà datu a bona nutizia chì u prugettu principia immediatamente.

Oghje, nantu à l'istruzzioni di u sindaco Beyazgül, l'Uffiziu di Cunsigliu di Espropriazione di u Prughjettu Turisticu di Strada hè stata aperta in u Distrittu Muradiye di u distrittu Eyyübiye.

Mentre l'uffiziu di cunnessione, induve i citadini ponu dumandà l'espropriazione, hà u scopu di prevene a densità di i citadini in u scopu di e misure di coronavirus, un totale di 50 pruprietarii di l'edifici sò stati intervistati è un accordu hè statu ghjuntu cù 35 citadini.

Visitendu l'uffiziu di cunnessione, u Capu di Quartiere Hacıbayram İbrahim Akdem, u Capu di Quartiere di Muradiye Dello Alak, u Capu di Quartiere di Eyyübiye Ömer Dış è u Capu di Quartiere di Şıhmaksut Ahmet Çiftçi anu ringraziatu u Sindaco Beyazgül per u so travagliu.

U capu di u quartiere di Hacıbayram, İbrahim Akdemir, hà dettu: "Prima di tuttu, vogliu chì u travagliu di a strada turistica sia di auspiziu per i nostri 4 quartieri, Eyyübiye, Hacıbayram, Şıhmaksut è Muradiye. "Hè u prughjettu di 100 anni. Vogliu ringrazià tutti i nostri sindaci è diputati chì anu cuntribuitu à stu prughjettu, in particulare u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Zeynel Abidin Beyazgül ", disse.

Eyyübiye Neighborhood Headman hà dettu: "Vulemu ringrazià u nostru presidente Zeynel Abidin Beyazgül per i prughjetti di successu chì hà realizatu. Ancu s'è u nostru itinerariu turisticu hè mintuvatu dapoi anni, i nostri cumune ùn l'anu pussutu purtà. U nostru novu presidente Zeynel Abidin Beyazgül è a so squadra realizà stu percorsu è u purteranu à noi, partendu da i 4 quartieri di Eyyübiye, Şıhmaksut, Hacıbayram è Muradiye. "Vogliu ringrazià u nostru sindaco di a municipalità metropolitana Zeynel Abidin Beyazgül per u so travagliu", disse.

U capu di u quartiere di Muradiye, Dello Alak, hà dettu: "Sustemu di tuttu u core u prughjettu di a Strada Turistica di a Cultura. "Vogliu ringrazià u nostru presidente Zeynel Abidin Beyazgül, Mehmet Kuş è i mo amici capi, è chì Diu benedica u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*