U metro di Ümraniye Göztepe hè à u serviziu di i Istanbuliti in 2022

U metro Umraniye Goztepe hè ancu à u serviziu di i Istanbuliti
U metro Umraniye Goztepe hè ancu à u serviziu di i Istanbuliti

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà esaminatu u travagliu istituzionale in corso in a cità durante u periodu di curfew. İmamoğlu hà esaminatu u cantiere di custruzzione di u metro in Ataşehir, l'acqua residua in Ümraniye è a custruzzione di parcheggi multipiani in Üsküdar. Ricordendu chì anu iniziatu i travaglii di custruzzione di a "Linia di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe", un prughjettu chì si ferma da 2017, in settembre 2019, İmamoğlu hà dettu: "Spergu chì in 2022, partendu da u Parcu Göztepe è finisce in Ümraniye, serviremu nantu à sta linea affollata. Presenteremu un metro assai preziosu à i Istanbuliti ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğlu, avia riavviatu u travagliu di custruzzione di a "Linea di Metro Ümraniye-Ataşehir-Göztepe", un prughjettu chì s'era firmatu da u 2017, u 20 di settembre di u 2019. İmamoğlu hà esaminatu u travagliu nantu à a linea, chì hè sempre in costruzione, malgradu u prucessu pandemicu chì hà affettatu u mondu sanu. Scendendu à u situ di custruzzione di a Stazione Ataşehir, chì hè à circa 25 metri di prufundità, İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Capu di u Dipartimentu di Sistemi Ferroviari Pelin Alpkökin. U sindaco di Ataşehir Battal İlgezdi hà ancu accumpagnatu İmamoğlu. İmamoğlu è a delegazione chì l'accompagna si sò montati in un veiculu d'affari dopu à l'esami è anu fattu un tour di 500 metri longu u tunnel di a linea di metro.

"Ci muviremu in fretta"

İmamoğlu, chì monitoreghja u funziunamentu di u dispusitivu TBM (Tunel Boring Machine-Tunnel Boring Machine) in situ, hà spartutu l'infurmazioni seguenti nantu à a linea: "Era un prughjettu fermatu da u 2017. Hè una linea chì parte da Ataşehir, riceve a densità di Göztepe, è ancu scontra Ümraniye. Hè previstu di esse una linea cù una capacità di 400 mila per ghjornu. Allora sta linea avia da curriri. I nostri amichi anu fattu tentativi di creditu ligati à stu situ di custruzzione. Questu hè u casu da 2017 à 2019. Avemu mobilizatu u situ di custruzzione per furnisce un finanziamentu di 175 milioni d'euros à quellu tempu. Un travagliu intensivu hè statu fattu da settembre 2019. 2 TBM in funzione. U funziunamentu di u TBM quì hà righjuntu una distanza di 1 chilometru. 2 CPC più seranu attivati ​​in maghju è ghjugnu. Ci moveremu prestu. Cummissioniremu una linea di metro cù 11 fermate è una distanza di circa 16 chilometri. A nostra intenzione hè di cumissioni sta linea à a mità di 2022. Pelin Hanım hà dettu ghjustu, chì hè ancu piacevule; Pensu chì à a fine di u 2021 i TBM seranu finiti. L'altri travaglii di custruzzione continueranu di sicuru. Spergu chì in 2022, presenteremu un metro assai preziosu à i Istanbuliti, chì serve nantu à sta linea affollata chì parte da u Parcu Göztepe è finisce in Ümraniye.

QUATRE REVISIONI D'INVESTIMENTI IN DUE DISTRETTI DIFERENTI

İmamoğlu si n'andò in Ümraniye dopu l'esame di metro in Ataşehir. İmamoğlu hà ricevutu infurmazioni da u General Manager İSKİ Raif Mermutlu nantu à i travaglii realizati in 3 punti diffirenti in Ümraniye (Libadiye Street. Rainwater and Wastewater - Tatlısu Mahallesi. Turgut Özal Boulevard / Necip Fazıl Street Intersection Drinking Water - İmes Industrial Site Pipe Pushing). L'ultima tappa di İmamoğlu da u latu asiaticu era Üsküdar. U sindaco di Üsküdar Hilmi Türkmen hà accumpagnatu İmamoğlu, chì stava cunducendu investigazioni in a custruzzione di u Bazar Hakimiyet-i Milliye di l'IMM è u Parcheghju Sotterraniu in u Distrettu di Mimar Sinan.

VOLEMU PORTA A SEGUNDA PIAZZA DI ÜSKÜDAR INSIEME CU U POPLU DI ISTANBUL ASAP

Dichjarà chì a custruzzione hè un prughjettu cuncepitu cù un sistema sfarente, İmamoğlu hà dettu: "Per quessa, hè un sistema fattu falendu da a cima. Hè assai preziosa per Üsküdar. A ghjente di Üsküdar è u nostru sindaco di Üsküdar l'aspettanu tramindui. Hè un prughjettu chì avemu ancu cura. A nostra squadra hè sottu cunservazione constante quì. A nostra cumpagnia di cuntrattu hè ancu una istituzione cù sperienza in questu affari. Avemu vulsutu fà u massimu usu di sti ghjorni è finisci à a fine di questu annu. Di sicuru, stu effettu Covid afecta ogni cantiere. Spergu chì avemu da prisentà stu locu à a ghjente di Üsküdar inseme, in un calendariu vicinu à a nostra prumessa, senza ritardu. Dopu tuttu, avemu l'intenzione di purtà stu locu inseme cù a ghjente di Üsküdar u più prestu pussibule, cù a municipalità, u bazar di a municipalità, u parcheghju di l'IMM, a struttura storica intornu, u Bazar Mimar Sinan è e moschee, u nostru finitu. quatratu sottu, è a parte chì si stende à a spiaggia, Diu vole. Avà i piazze sò sottumessi à un'altra interpretazione per via di Covid. Cumu si usanu i quadrati ? Cumu si socializeghja a ghjente in e piazze ? Parechje regule sò esse riscritti in u mondu; in trasportu publicu, piazze, parchi, in ogni locu... Cumpresu l'ambienti di travagliu. I quadrati diventanu un spaziu impurtante per a vita - era digià - in a vita mundiale dopu a prossima pandemia ", disse.

Dopu u viaghju di campu, İmamoğlu è Türkmen sbarcavanu nantu à a costa di Üsküdar è anu esaminatu i travaglii di restaurazione realizati in a storica Moschea Kuşkonmaz in situ.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*