L'accordu trà i giganti di l'aviazione Embraer è Boeing terminatu

L'accordu trà i giganti di l'aviazione Embraer è Boeing hè finitu
L'accordu trà i giganti di l'aviazione Embraer è Boeing hè finitu

L'accordu per furmà una joint venture trà i giganti di l'aviazione americani Boeing è u brasilianu Embraer hè statu terminatu da a decisione di Boeing.

U 26 di ferraghju 2019, Embraer di u Brasile, u terzu più grande fabricatore di aerei di u mondu, è a cumpagnia americana Boeing, anu furmatu una joint venture trà e duie cumpagnie; Avia decisu chì Embraer seria divisu in "Trade" è "Defense" è chì u 80% di a divisione "Trade" seria acquistata da Boeing. Dopu, u 27 di ghjennaghju di u 2020, u Cunsigliu Amministrativu di Difesa Economica Brasiliana (CADE) hà appruvatu l'acquistu di Boeing di a divisione di l'aviazione cummerciale di Embraer brasiliana, decidendu chì l'operazione ùn dannu micca a cumpetizione lucale. U prucessu di appruvazioni di l'Unione Europea per a joint venture era sempre in corso.

Tuttavia, Boeing hà annunziatu u 25 d'aprile di u 2020 chì hà terminatu l'accordu per acquistà 80% di a divisione cummerciale di Embraer per 4,2 miliardi $. U fallimentu di Embraer per cumpiendu i termini di l'accordu hè statu riclamatu cum'è u mutivu di a terminazione. Per d 'altra banda, da quandu l'accordu hè statu firmatu in 2018, u valore di l'azzioni di Embraer hè diminuitu di 2/3, è hè statu annunziatu chì Boeing averia pagatu trè volte u valore di a cumpagnia sana s'ellu hà acquistatu a divisione cummerciale di Embraer.

Per d 'altra banda, hè statu annunziatu chì l'accordu trà e duie cumpagnie in quantu à a cummercializazione è u mantenimentu cumuni di l'aviò militari C-2012 Millennium, firmatu in 2016 è allargatu in 390, cuntinua.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*