Un'altra decisione di scuperta per Kanal Istanbul

Un'altra decisione di scuperta per Kanal Istanbul
Un'altra decisione di scuperta per Kanal Istanbul

In a demanda presentata da i Centri Comunitarii chì esigenu l'annullamentu di u Rapportu Positivu di Valutazione di l'Impattu Ambientale (EIA) preparatu da u Ministeru di l'Ambiente è di l'Urbanizazione contr'à a custruzzione di u Prughjettu di u Canale Istanbul è a permanenza di l'esecuzione, u 10u Tribunale Amministrativu di Istanbul hà decisu di fà scuperta è esame espertu.

A 10a Corte Amministrativa di Istanbul hà decisu à l'unanimità chì "siccomu hè ritenutu necessariu di cercà l'opinione di esperti in u campu per chjarificà a disputa tecnicamente, una decisione deve esse presa in quantu à a dumanda di permanenza di l'esecuzione dopu una scuperta in situ è ​​un espertu. esame".

Inoltre, u tribunale hà dumandatu un anticipu di l'espertu è una tarifa di scuperta in cambiu di i spesi di scuperta è di sperti.

In a dichjarazione fatta da i Centri Comunitarii nantu à u sughjettu, hè stata nutata: "13 petizioni sò state presentate in nome di u Co-Presidente di u Centru Comunitariu Nuri Günay, dumandendu l'annullamentu di u Rapportu Positivu di Valutazione di Impattu Ambientale (EIA) datu da u Ministeru. di l'Ambiente è l'Urbanizazione à u prughjettu di u canali di ingressu chjamatu "Kanal Istanbul" è a sospensjoni di l'esekzione." In u casu chì avemu presentatu in ferraghju 2020, a tribunale hà decisu di fà scuperta è esame espertu.

A 10a Corte Amministrativa di Istanbul hà decisu à l'unanimità chì "siccomu hè ritenutu necessariu di cercà l'opinione di esperti in u campu per chjarificà a disputa tecnicamente, una decisione deve esse presa in quantu à a dumanda di permanenza di l'esecuzione dopu una scuperta in situ è ​​un espertu. esame". Inoltre, u tribunale hà dumandatu un anticipu di l'espertu è una tarifa di scuperta in cambiu di i spesi di scuperta è di sperti.

In u nostru schedariu di casu, avemu spiegatu in tuttu u dettu chì tipu di distruzzione ecologica è suciale chì stu canali di prufittu creà sia per Istanbul sia per a Turchia. In issi ghjorni, quandu avemu luttatu cù l'epidemie di Covid-19, chì hè direttamente ligata à l'intervenzione di u capitalisimu basata in l'affittu in natura, u prughjettu di u canali, chì ùn hà micca una basa scientifica, deve esse abbandunatu u più prestu pussibule per u dirittu à a vita di persone, animali è natura. "Ùn permetteremu micca e cità, a natura è a nostra vita per esse saccheghjate per chì u regime di u Palazzu è i gruppi di capitali alimentati da ellu ponu sopravvive".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*