Apertura di a linea di metro Mecidiyeköy Mahmutbey posposta

imamoglu mecidiyekoy hà fattu investigazioni nantu à a linea di metro Mahmutbey
imamoglu mecidiyekoy hà fattu investigazioni nantu à a linea di metro Mahmutbey

U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğlu, hà fattu esami in Nurtepe Station di a Linea di Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey. İmamoğlu hà dettu chì anu previstu di mette a linea in serviziu u 19 di maghju, ma u prucessu di a pandemia ùn hà micca permessu, "Una cumpagnia straniera hè stata d'accordu per u sistema di signalazione di a linea. Sfurtunatamente, l'impiegati di sta cumpagnia, chì facenu ancu quellu travagliu, sò soprattuttu d'origine spagnola è sò amministrati da un centru in Spagna. Sfurtunatamente, per via di u prucessu di Covid, ùn anu pussutu furnisce stu serviziu da u 3 di marzu ". Dichjarà chì ci sò altri siti di custruzzione induve u prucessu provoca tali disrupzioni, İmamoğlu hà dettu: "Ci dispiace per questa disrupzione, ma ùn hè micca un affari insolubile; Risolveremu rapidamente ", disse.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM) Ekrem İmamoğluhà fattu inspezioni à a Stazione Nurtepe di a Linea di Metro Mecidiyeköy-Mahmutbey, chì hè in custruzzione. I citadini, chì anu ricevutu l'infurmazioni chì İmamoğlu vene à a stazione, anu dimustratu affettu à u presidente di l'İBB da i balconi. Rispondendu à l'applausi di i citadini agitandu a manu, İmamoğlu s'hè falatu à u pianu di u turnstile. Quì, İmamoğlu hà datu infurmazioni tecniche nantu à i travaglii nantu à a linea da Pelin Alpkökin, Capu di Dipartimentu di Sistemi Ferroviari IMM. Alpkokin, a linea, Besiktas è Kabataş Hà sparte ancu l'infurmazioni chì i studii archeologichi in e stazioni cuntinueghjanu cù İmamoğlu.

"FINITI IN STAZIONI"

Evaluendu i travaglii nantu à a linea dopu a presentazione di Alpkökin, İmamoğlu hà dettu: "Ci hè una sucietà di subcontractor straniera quì. U sistema di signalazione hè statu accunsentutu cù quella cumpagnia. Sfurtunatamente, l'impiegati di sta cumpagnia, chì facenu ancu quellu travagliu, sò soprattuttu d'origine spagnola è sò amministrati da un centru in Spagna. Sfurtunatamente, per via di u prucessu Covid, ùn anu pussutu furnisce stu serviziu da u 3 di marzu. Avianu da abbandunà stu cantiere è vultà in u so paese. Ùn avemu micca pussutu uttene stu serviziu per quasi 2,5 mesi. Ci sò alcuni impiegati lucali chì facenu stu serviziu quì, secondu ciò chì a cumpagnia di u cuntrattu ci hà dettu. Ma sicuru, questu hè un studiu assai inadegwatu. Comu pudete vede avà, hè ghjuntu à a fine in e stazioni. In un tali ambiente, l'unicu ciò chì ci manca hè di signalà. A parte tecnica hè ancu assai impurtante in tali materie. In altri palori, ùn hè micca pussibule apre stu locu senza questi testi è operazioni. L'aspettemu oghje ; a cumunicazione hè in corso. Tramindui l'impresa di l'imprenditori è noi cuntinuemu à cumunicà per portà u più prestu pussibule. Facemu grandi sforzi. Siccomu una risposta chjara ùn pò esse ottenuta, u prucessu di teste, cum'è 80 ghjorni, 90 ghjorni, deve esse passatu quì in termini di signalazione. Facemu grandi sforzi per nurmalizà u più prestu pussibule è portà l'impiegati quì da Spagna. Appena avemu principiatu, vulemu uttene u serviziu di signalazione di a nostra linea è dà sta linea à a ghjente di Istanbul cum'è un rigalu u più prestu pussibule. Altrimenti, avariamu apertu in maghju, avemu avutu un avvenimentu cusì tristu. Avemu cantieri di custruzzione è altri prughjetti induve Covid hà causatu tali disrupzioni. Ci dispiace per questu inconveniente. Ùn hè micca un compitu insolubile; Risolveremu rapidamente ".

ATTENZIONE INTENSIVA DA I BALCONI

Dopu à l'annunziu, İmamoğlu, chì hè falatu à u pianu di a piattaforma cù a delegazione chì l'accumpagna, era accumpagnatu da u sindaco di Kağıthane, Mevlüt Öztekin. Dopu avè finitu i so esaminazioni à a stazione, İmamoğlu lasciò Nurtepe cù e parolle "Ti amemu, u mo presidente, sò felice d'avè" è applausi da i citadini riuniti nantu à i so balconi.

Questa presentazione richiede JavaScript.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*