18 miliardi di sustegnu agriculu furnitu in 310 anni

miliardi di sustegnu agriculu datu annu
miliardi di sustegnu agriculu datu annu

Ministru di l'Agricultura è Foreste Dr. Bekir Pakdemirli hà scontru cù i rapprisentanti di u settore agriculu è forestale Adana via videoconferenza.

In u so discorsu à a riunione, hà dichjaratu ch'elli anu tenutu riunioni via videoconferenza dapoi un tempu per via di coronavirus è hà dettu: "Tuttavia, spergu chì da avà in avanti, ci scuntremu cun voi più frequentemente, prestendu a massima attenzione à e nostre misure, cù e cundizioni d'igiene di maschere-distanza ".

Enfatizendu chì sta riunione era a 2a riunione di settore induve si riunì cù attori di Adana, u Ministru Pakdemirli hà cuntinuatu cusì: Durante u prucessu epidemicu, à u puntu di e misure, cum'è u Ministeru, avemu criatu urgentemente tutte e nostre misure è pianificazione è implementate. unu à unu. Siccomu cuntinuemu à monitorizà tuttu u prucessu 7/24 durante u periodu pandemicu, continueremu u nostru travagliu cù a stessa meticulosità è dedizione da avà. In ogni casu, senza rinunzià i precautions è a pianificazione; Intendemu micca di lascià ancu un centimetru di terra incoltivata purtendu i terreni di tesoru adattati per l'agricultura in a pruduzzioni. Perchè stu prucessu pandemicu ùn hè nè u primu nè serà l'ultimu. È dopu à sta pandemia, per quale simu ancu fighjendu a versione di prova; Spiegò: "Per l'agricultura è u futuru di u nostru paese, avemu bisognu di aspittà micca in un statu "cunfortu", ma in un statu "prontu" per ogni tipu di situazione è situazione.

18 MILLIARDI DI SUPPORTU AGRICULU FUSU PROVE IN 310 ANNI

U Ministru Pakdemirli hà dettu chì s'ellu ùn ci era micca prublemi in quantu à l'approvvigionamentu di l'alimentariu, chì hè a nostra necessità più basica, durante stu periodu di pandemia, questu hè grazia à a forte infrastruttura Agricola è Forestale, induve l'investimentu dopu l'investimentu hè statu fattu in 18 anni, è 310. Miliardi di Lire di sustegnu agriculu sò stati furniti:

"In u mo parè, in 18 anni; Avemu aumentatu u nostru pruduttu agriculu di 7,5 volte, custruimu 585 dighe, piantatu 4,7 miliardi di alberelli, hà aumentatu a nostra pruduzzione di sementi da 8 volte, hà aumentatu i nostri assi di vacche di 80 per centu è i picculi assi di vacche di 51 per centu, è avemu ancu esportazioni agriculi di 18 miliardi. di dollari è 5,3 miliardi di dollari. Hè necessariu di dichjarà una volta è una volta chì avemu diventatu un esportatore netu in l'agricultura cù u nostru surplus di cummerciu esteru di USD.

Cù u Sistema di Guvernu Presidenziale, avemu ottenutu un tremendu aumentu di u sustegnu chì furnimu. À i nostri agricultori in 2018; Mentre eramu furnisce un sustegnu agriculu di 14,5 miliardi di Lire, sta figura hà aumentatu à 2019 miliardi di Lire in 16,1. In 2020, avemu aumentatu u nostru sustegnu à 52 miliardi di Lire, un aumentu tutale di 22%. Avemu attribuitu u 55% di u nostru budgetu à i nostri agricultori, vale à dì u sustegnu agriculu.

Cù u sustegnu chì avemu furnitu, u nostru aumentu di a produzzione agricula hà guadagnatu un grande momentu. Oghje u nostru paese; Hè diventatu un capu in Auropa, lascendu i paesi europei in quantu à u pruduttu naziunale grossu agriculu. Avemu aumentatu u nostru pruduttu agriculu à 2 billion Lire, un aumentu di 45% in 275 anni. Quandu evaluemu l'ultimu annu, avemu ottenutu un aumentu di 26% ".

CU DİTAP, PICCOLI IMPRENDITORI È PROPRIETARI DI CAPITALI SUNCONU IN U STESSU AMBIENTE CU DIRITTI UGUALI

Sottulineendu chì anu cuminciatu à implementà e decisioni pigliate inseme à u 3u Cunsigliu Agricultural-Foresteria, Pakdemirli hà dettu: "Continuemu à rinfurzà ancu a nostra infrastruttura agricula. In questu sensu, avemu lanciatu u Mercatu Agricoltura Digitale "DİTAP", chì hè unu di i risultati più impurtanti di i piani d'azzione di u nostru 3u Cunsigliu Agricultu è Forestale è u nostru primu passu in a diffusione di l'agricultura cuntrattu. Spergu chì, cù DİTAP, i nostri agricultori di Adana puderanu truvà facilmente un mercatu per i so prudutti, è i nostri cunsumatori è cummercianti puderanu furnisce u pruduttu cù a qualità è u standard chì cercanu. I pruprietarii di picculi imprese è i pruprietarii di capitale si scontranu in u stessu ambiente cù uguali diritti. Più di 9 mila agricultori anu registratu à u sistema da u lanciu. Vogliu à seguità i sviluppi riguardu à u Mercatu Agriculture Digitale (DITAP) strettamente è unisce à u sistema u più prestu pussibule. Inoltre; L'Accademia Agricola è Forestale, chì avemu lanciatu è duv'e aghju insignatu a prima lezziò; L'avemu prisentatu à voi, i nostri stimati agricultori, pruduttori è tutti i nostri attori. "Pensu chì vi prufittà assai, è vi invitu à e nostre classi", disse.

Dichjarà chì anu annunziatu a Campagna "Prutegge u vostru Cibu, Prutegge a vostra Tavola" cun un lanciu digitale u mese passatu, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Attacemu una grande impurtanza à sta campagna. Perchè sfurtunatamenti, 18,8 milioni di tunnillati di manciari si sparghje ogni annu in u nostru paese. Tuttavia, se creemu una cuscenza precisa, solu una migliione di 2% in i perditi alimentari è i rifiuti in u nostru paese significarà un risparmiu di 10 miliardi di lire. Questu torna currisponde à a figura minima di sussistenza di 360 annu per 1 mila famiglie. Per quessa, avà dicemu "Pruteghje u vostru alimentu, prutegge a to table".

ADANA IMPRENTA UNA CARICA SIGNIFICATIVA DI A NOSTRA PRODUZIONE AGRICOLA

Enfatizendu chì Adana porta un pesu significativu di a nostra pruduzzione agricula, u Ministru Pakdemirli hà cuntinuatu cusì:

"Hè in prima linea in a pruduzzione di parechji prudutti vegetali, cumprese quasi 60% di soia, 53% di arachidi, 32% di agrumi, è circa 10% di a pruduzzioni di cuttuni. Hè u 10u postu in u nostru paese cù u 3% di a pruduzzione tutale di meli. Adana in l'ultimi 18 anni; U valore di a pruduzzioni di culturi cresce da 5,3 volte à 6,8 miliardi Lire; Hà ancu aumentatu u valore di a produzzione animale da circa 10 volte à 3 Billion Lire. Adana hè u 9,8u postu in Turchia cù un valore di produzzione agricula di 6 miliardi di lire.

Dichjarà chì ùn anu mai lasciatu Adana solu, chì alimenta a Turchia, Pakdemirli hà dettu: "Avemu datu 18 miliardi di Lire di sustegnu agriculu à Adana in l'ultimi 15,2 anni. In u scopu di Supporting Rural Development Investments; Avemu pagatu un totale di 228 Milioni di Lire in sustegnu di cuncessione per 94 prughjetti. In u risultatu di l'investimenti fatti cù i sussidi chì avemu pagatu, 1.600 60 persone sò state impiegate. Avemu pagatu una attenzione particulari à i nostri pasture, chì sò indispensabili per l'allevamentu di l'animali, in Adana è compie u travagliu di migliione di pasture nantu à una zona di 60 mila decares. Avemu ancu pagatu à Adana circa 11 milioni di lire di supportu per i culturi di furaghji. 1 dighe, 56 stagno è 18 strutture di prutezzione di l'inundazioni sò alcuni di i rializazioni di 1,1 anni per Adana. Avemu registratu a cunsolidazione di a terra in una zona di 870 milioni di decares in Adana, per chì i nostri agricultori ponu cultivà i so campi più facilmente è risparmià tempu è carburante. Per d 'altra banda, culligandu 700 mila decares di terra cù l'acqua, avemu aumentatu u redditu agriculu annuale di i nostri agricultori da XNUMX milioni di Lire.

Avemu ancu travagliatu senza stanca in u settore forestale, è cuntinuemu à fà cusì. 251 milioni 500 mila alberelli, 14 foreste di miele, 18 spazii di recreazione à Adana, 10.303 milioni di Lira ORKÖY prestitu è ​​cuncede sustegnu à 77 famiglie chì vivenu in i quartieri forestali, 5000 mila alberelli avemu piantatu in 5000 quartieri in u scopu di i 292 prughjettu, Green Adana "Hè statu unu di i più grandi successi di

Dichjarà chì anu sperimentatu un periodu di 7 anni chì furnisce serviziu dopu serviziu à 81 regioni è 18 pruvince, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "In u 2019, avemu realizatu un travagliu di migliurà di pasture in una zona di 7 decares in u scopu di 22.622 prughjetti. Avemu distribuitu un totale di 36 macchine di mungitura mobili à i nostri pruduttori in i distretti di Sarıçam, İmamoğlu, Karaisalı è Seyhan.

In u scopu di u "Prughjettu di Sviluppu di Frutticoltura"; Avemu distribuitu 950 piantini d'amanduli à 71 pruduttori per una zona di 26.000 decares in Boztahta, Topallı, Districts Yüksekören.

In u scopu di a lotta cullettiva contr'à a mosca di u fruttu di u Mediterraniu in 2019 ; Avemu furnitu un totale di 347 milioni di Lire di sustegnu à 1,5 agricultori per a so lotta biotecnica. Avemu stabilitu a Zona d'Aquacultura trà i distretti Karataş-Yumurtalık, cù u scopu di pruduce 30.000 1.000 tunnellate d'acquacultura annu in u mare. Avemu attribuitu parcelle di 200 tonnellate à l'investituri è i prucessi d'investimentu cumincianu. Per inizià l'investimentu è l'impieghi u più prestu pussibule, u sistema MASS EIA hè implementatu in Adana per a prima volta. Semu in fretta perchè, inseme cù a Zona di Pesca Organizzata, stu prughjettu purterà circa XNUMX milioni di dollari annu à Adana.

In u scopu di u prugramma di sustegnu à l'investimenti in u sviluppu rurale, avemu cuminciatu à implementà 2019 prughjetti di sviluppu rurale in 41. Avemu sustinutu prughjetti cun un ammontu d'investimentu tutale di 33,6 milioni di Lire cù una cuncessione di circa 15 milioni di Lire. Inoltre, in u scopu di KKYDP, l'annu passatu avemu sustinutu 6,8 prughjetti di irrigazione cù una quantità d'investimentu tutale di 139 milioni di lire cù una cuncessione di 3,4 milioni di lire. "Intantu, per a salute di i nostri citadini, avemu fattu circa 33 mila 115 ispezioni alimentari in Adana", disse.

I PERMISSIONI PRE-ESPORTAZIONI PER PATATE E CIPOLLE SERRANN ACCESSI DA E DIRECZIONI PROVINCIALE

In u so discorsu, u Ministru Pakdemirli hà ancu toccu à i servizii è l'investimenti da fà in Adana in 2020 è hà dettu: "Cum'è u Ministeru, avemu datu l'uppurtunità di dà un permessu preliminare per l'esportazione di 150 mila tunnellate di cipolle è 50 mila tunnellate. di patate per "prutege i nostri pruduttori, prutege i nostri cunsumatori" è mantene l'equilibriu offerta-domanda in certi prudutti. Da l'oghje, i permessi preliminari d'esportazione di patate è cipolle seranu dati da e nostre direzzione pruvinciali. Hà cunclusu e so parolle dicendu: "Tutte l'applicazioni d'esportazione seranu finalizzate u più prestu pussibule da avà, cum'è sò state finu à avà".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*