Dui primi sò accaduti à l'aeroportu Zonguldak Çaycuma

l'aeroportu di zonguldak caycuma per a prima volta
l'aeroportu di zonguldak caycuma per a prima volta

Facendu una pausa da i so voli internaziunali per via di a pandemia, Corendon Airlines hà iniziatu i so voli da l'Europa à 26 cità in Anatolia u 12 di ghjugnu. Corendon Airlines hà sbarcatu à l'aeroportu Zonguldak Çaycuma per a prima volta in a so storia, cù u codice di volu XC 27, chì hè partitu da Cologne cù 158 passageri u 6805 di ghjugnu. I primi passageri di a stagione, Corendon, chì sò stati accolti cù gioielli d'acqua, chì hè una tradizione di l'aviazione, abbandunonu l'aviò cù maschere è distanza suciale.

Cridemu in u Potenziale di Zonguldak. U nostru scopu hè di vola da Germania à Zonguldak per 12 mesi.

U CEO di Corendon Airlines, Yıldıray Karaer, hà dettu: "À u 26 di ghjugnu, avemu ripigliatu i nostri voli Europa-Turchia, chì aviamu suspesi per via di a pandemia. Avemu fattu voli diretti da l'Europa à 26 cità di Anatolia trà u 28-12 di ghjugnu. Avemu travagliatu in strettu cuntattu cù l'aeroportu di Çaycuma per un bellu pezzu, nantu à a dumanda di i nostri citadini è agenzie di viaghju, chì campanu in a regione di Nordrhein Westfalen in Germania, per urganizà voli diretti à Zonguldak. In u risultatu di u travagliu intensu di u nostru Centru di Controlu di l'Operazioni è di a nostra Unità di Operazioni di Volu è di i studii di simulazione chì anu dapoi mesi, avemu principiatu i nostri voli à questu aeroportu cù a nostra flotta di tipu Boeing 737-800. Dopu à a fine di a pista di nova custruita versu l'aeroportu Zonguldak Çaycuma è a riduzzione di l'effetti di u prucessu pandemicu, avemu l'intenzione di aumentà u numeru di voli diretti chì avemu principiatu da e cità di Colonia è Münster di Germania per allargà questi voli à 12 mesi. disse.

U primu Boeing 737-800 à sbarcà à l'aeroportu Zonguldak Çaycuma

In più di sbarcà à l'Aeroportu Zonguldak Çaycum per a prima volta, Corendon Airlines hà ancu fattu un novu terrenu; Era a prima volta chì un aviò di passageru di tipu Boeing 737-800 avia sbarcatu. Karaer hà dettu: "In più di inizià i voli diretti à Zonguldak da Germania, simu fieri di esse a prima compagnia aerea à sbarcà nantu à sta piazza cù un aviò di passageru di tipu Boeing 737-800 cù una capacità di 189 posti. A causa di a geografia di l'alte muntagne, e compagnie aeree anu utilizatu aerei più chjuchi cù una capacità di passageru più bassa. Tuttavia, avemu realizatu u nostru volu cù i mutori d'alta prestazione in i nostri aerei è l'estensione di a pista ". disse.

Da u 27 di ghjugnu, Corendon Airlines volarà à Zonguldak Çaycuma Airport da Colonia, Germania ogni sabbatu è da Münster ogni mercuri. Per informazioni dettagliate è riservazioni, pudete visità corendonairlines.com è cuntattate i nostri agenti di viaghju autorizati.

I voli diretti da Germania à 12 cità d'Anatolia sò cuminciati

In più di u so primu volu à l'aeroportu di Zonguldak, Corendon Airlines hà sbarcatu i so primi passageri in Antalya, Izmir, Kayseri, Bodrum, Edremit, Trabzon, Konya è Ankara, è dinò u 28 di ghjugnu, hà fattu voli diretti da Münster à Zonguldak.

Supereremu u Prucessu Pandemicu Inseme

Comu hè cunnisciutu, l'iniziativi cuntinueghjanu sia in l'aviazione, u turismu è u nostru guvernu per ritardà l'avvisu di viaghju applicatu à e destinazioni di i paesi di l'UE, chì a Germania hà allargatu finu à u 31 d'Aostu 2020. Dunque, avemu principiatu i nostri voli da l'Europa à a Turchia da u 26 di ghjugnu. Cridemu chì a Turchia hè sicura, è attachemu impurtanza à mette in risaltu e precauzioni pigliate in i nostri aeroporti è hoteli, cuminciendu cù u volu, in tutte e nostre attività di prumuzione internaziunale. Videmu cum'è un sviluppu assai pusitivu chì u nostru Ministeru hà annunziatu chì i centri di teste Kovid-19 seranu aperti in aeroporti affollati è chì i turisti ponu esse testati in centri di teste determinati in cità anatoliane. Se tutte queste iniziative portanu risultati, pianificemu è miramu à aumentà u nostru trafficu è l'occupazione ". disse.

Applicazioni per assicurà e vacanze in Turchia da Corendon Airlines

Karaer hà ancu trasmessu l'altri prughjetti chì anu implementatu per sustene u turismu turcu sta stagione. Karaer hà dettu: "Cum'è Corendon Airlines, avemu sviluppatu un altru serviziu per i turisti tedeschi per avè una vacanze sicura in Turchia. Pigliamu i passageri chì si trovanu chì anu cuntratu u virus Corona durante e so vacanze in Turchia è chì i biglietti di ritornu sò da Corendon Airlines, dopu chì u so trattamentu hè finitu, è demu à e famiglie di questi passageri a flessibilità di vultà in u so paese ogni volta chì vulete. Cù a campagna "U vostru Bigliettu hè Sicuru", un'altra nostra applicazione, furnimu à i nostri invitati riservazioni flessibili, assicurendu i biglietti di i nostri passageri, è permette à i nostri passageri chì anu compru bigliettu da noi di posponà i so voli finu à u 31 d'ottobre 2021 è di cambià i so biglietti. à ogni destinazione chì volenu. disse.

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*