20 autobus novi à a flotta BURULAŞ

novu autobus à a flotta burulas
novu autobus à a flotta burulas

Burulaş, a cumpagnia di trasportu di a municipalità metropolitana di Bursa, hà inclusu 20 autobus novi per riduce a densità di u trasportu publicu è risponde à e novi richieste di linea.

A Municipalità Metropolitana di Bursa, chì cuntinueghja l'investimenti cum'è l'arrangiamentu di l'intersezzione, l'allargamentu di a strada è u rinnuvamentu di l'asfaltu per facilità u trasportu è aumentà u cunfortu, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di Bursa, rinfurza a so flotta di veiculi cù novi veiculi. Scopu chì i residenti di Bursa prufittà di u trasportu publicu in modu sicuru, a Municipalità Metropolitana hà aghjustatu 20 autobus novi à a so flotta di BURULAŞ, chì e persone disabili ponu aduprà facilmente.

"A flotta diventa più ghjovana"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, chì hà parlatu à a cerimonia in a Direzzione Generale di Burulaş in Novici, hà desideratu chì i novi veiculi sianu benefizii per a cità è i citadini. Dichjarà chì Bursa hà un putenziale seriu cù una pupulazione di più di 3 milioni è una capacità di trasportu di ogni ghjornu vicinu à un milione, u sindaco Aktaş hà dichjaratu ch'elli vulianu chì e persone puderanu ghjunghje à u so travagliu in a matina è à e so case, i so mariti è i zitelli à a sera. Esprimendu chì volenu chì a ghjente di Bursa vada da un locu à l'altru cunfortu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Facemu tutti questi travaglii è transazzioni attraversu BURULAŞ. Per risponde à a limitazione di capacità è a nova dumanda di linea dopu à u Kovid-19, avemu ancu aghjustatu novi veiculi cù l'equipaggiu adattatu per i nostri 20 fratelli è sorelle disabili. Cù l'aghjunzione di i nostri novi autobus di 12 metri à a nostra flotta, u numeru di veiculi hà righjuntu 454. Se includemu i veiculi chì avemu messu fora di circulazione in l'ultimi dui anni è mezu, pudemu dì chì avemu righjuntu una capacità di crescita di circa 100 veiculi. Questu significa u rejuvenimentu di a nostra flotta. Spergu chì i veiculi seranu strumentali in u nostru populu chì uttene u so travagliu di a matina è a sera in casa senza alcunu accidentu. Bona furtuna ", disse.

"Trasportu còmode cù autobus novi"

Esprimendu chì questu investimentu hè l'investimentu più impurtante in u trasportu dopu à i travaglii di signalizazione, u sindaco Aktaş hà dettu chì un trasportu più còmode emergerà cù i novi autobus aghjuntu à e linee di autobus occupate. Spieghendu chì sia BURULAŞ sia l'autobus publichi privati ​​​​è i metro anu datu una prova assai bona durante u prucessu Kovid-19, u presidente Aktaş hà dettu: "Sermenti prublemi sò ghjunti in parechje cità. Grazie à Diu, noi, cum'è Bursa, avemu passatu u prucessu cù prublemi minimi legati à u trasportu. Ringraziu sinceramente i nostri cumpagni di squadra, l'utilizatori di l'autobus publicu privatu è tutti i partiti chì sustenevanu u prucessu. Da u 1 di ghjugnu, avemu avutu u novu prucessu normale cù certe restrizioni. Inoltre, hè affollata in a matina è a sera. In particulare in u metro, avemu affruntatu una situazione cum'è l'accumulazione nantu à u vagone di fronte. Vogliu chì i nostri compatrioti chì utilizanu i nostri veiculi di trasportu facenu attente à questu ", disse.

"Applicazioni per u beneficu umanu"

Ricordendu chì ci hè un tempu di travagliu chì principia à 7.30:9 è cuntinueghja finu à 7:10 in Bursa, u sindaco Aktaş hà spiegatu chì i preparativi sò stati fatti per l'apertura di e scole à a fine d'aostu è à u principiu di settembre. U presidente Aktaş hà dettu: "Eseguiremu un studiu nantu à a diffusione di l'ora extra trà XNUMX è XNUMX di a matina cù tutte l'istituzioni è l'urganisazione sottu a presidenza di u guvernatore. Facilitaremu u prucessu micca solu cù u cambiamentu fisicu, ma ancu cù e pratiche chì si adattanu à l'interessi di u nostru populu. Allora videremu chì u trasportu diventa ancu più còmode. Sentemu da u publicu chì ci hè un sollievu crescente annantu à u trasportu in Bursa. Ci face felici. Tuttavia, ci sò rispunsabilità chì cascanu nantu à ogni parte di a sucità ", disse.

U presidente Aktaş, chì hà dettu ch'elli avianu fattu u protocolu per l'investimentu EDS pocu tempu fà, hà dichjaratu ch'elli miranu solu à u trasportu còmode in investimenti di signalizazione è EDS, autobus novi, altre opere di intersezzione, in particulare Acemler Junction, è travaglii intensivi di asfaltatura.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà ricevutu informazioni da u direttore generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, nantu à l'autobus chì si uniscenu à a flotta. U presidente Aktaş, chì dopu hà pigliatu u volante, hà pruvatu i veiculi facendu un breve viaghju.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*