I travaglii rivoluzionarii seranu fatti nantu à a Ferrovia in 5 anni

Duranti l'annu, i travaglii rivoluzionarii seranu realizati nantu à a ferrovia.
Duranti l'annu, i travaglii rivoluzionarii seranu realizati nantu à a ferrovia.

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà fattu inspezioni à l'aeroportu di Tokat, chì hè in costruzione, è dopu hà fattu dichjarazioni speciali à A Haber.

U Ministru Adil Karaismailoğlu hà dettu: "A custruzzione di un aeroportu degne di Tokat hè attualmente in corso. I travaglii di superstruttura è infrastruttura seranu finiti in i prossimi 2 mesi. U travagliu bruttu hè finitu in l'edificiu di a terminal, avemu da principià i travaglii fini. In i primi mesi di l'annu prossimu, presenteremu un aeroportu degnu di Tokat à a ghjente di Tokat ". usatu e frasi.

"Avemu AEROPORTI CERTIFICATI"

U Ministru di i Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu hà dettu: "Comu hè cunnisciutu, a compagnia aerea hè diventata u modu di a ghjente. Investimenti enormi sò stati fatti. Mentri ci era 20 aeroporti prima, ci sò avà 56 aeroporti. Avemu introduttu 81 milioni à e compagnie aeree ". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Ancu durante u prucessu di coronavirus, cuntinuemu u nostru travagliu pigliandu e misure necessarie per a pulizia a distanza di maschere. Avemu cuminciatu i nostri voli domestici u 1 di ghjugnu. Avemu ancu intrutu in un prucessu di certificazione in i nostri aeroporti. Avemu certificatu i nostri aeroporti chì piglianu e so precauzioni secondu a circular chì avemu publicatu ". disse.

FAST TRAIN PROJECTS

In quantu à i prughjetti di treni à alta velocità, u Ministru Karaismailoğlu hà dettu: "Sotto a dirigenza di u nostru presidente, hè statu fattu un travagliu tremendu in termini di terra è di e vie aeree. In i prossimi 5 anni, i travaglii rivoluzionarii seranu realizati nantu à a ferrovia. Comu sapete, u nostru paese hà un trenu d'alta velocità. A ferrovia hè una cultura diversa è sparghjemu sta cultura in tutta a Turchia ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*