A cooperazione cù i Paesi 92 Cuntinueghja per i Voli Internaziunali

A cooperazione cù u paese cuntinueghja per i voli internaziunali
A cooperazione cù u paese cuntinueghja per i voli internaziunali

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è InfrastruttureDichjarà chì 1,5 milioni di passageri anu utilizatu l'aeroporti, induve misure efficaci sò state applicate da u ghjornu chì hà iniziatu u novu tipu di epidemie di coronavirus, hà dettu: "Credemu chì stu numeru aumenterà assai più veloce".

U Ministru Adil Karaismailoğlu, u presidente Recep Tayyip ErdoganEllu disse chì, in cunfurmità cù l'urdinamentu di u Ministeru, anu stabilitu in 2003 cù u scopu di "Airline serà u modu di u populu".

Dichjarà chì anu liberalizatu l'industria di l'aviazione cù e pulitiche di l'aviazione civile chì anu implementatu in questu cuntestu, anu creatu un ambiente cumpetitivu. Karaismailogluhà nutatu chì a forza motrice di stu ambiente cumpetitivu hà spintu l'industria di l'aviazione civile à un prucessu di crescita assai più veloce.

KaraismailogluEsprimendu chì u numeru di passageri, chì era 2003 milioni in 36, hà righjuntu 2019 milioni in 210 cù l'effettu di sta crescita, hà cuntinuatu:

"I voli internaziunali à 50 destinazioni in 60 paesi anu aumentatu à 126 in 326 paesi. U rapidu aumentu di sti figuri hà revelatu a necessità di un aeroportu cum'è l'aeroportu di Istanbul, chì furnisce opportunità di volu à 150 cumpagnie aeree è più di 350 destinazioni, è farà di a Turchia un centru internaziunale (trasferimentu) cun questa capacità. Quandu tutte e tappe sò finite, l'Aeroportu d'Istanbul risponderà à tutti i bisogni micca solu di u nostru paese, ma ancu di a regione ".

"3. pista in categoria 4F"

U presidente Recep Tayyip ErdoganRicurdativi chì l'apertura di a 3a pista hè stata fatta cù a ceremonia assistita da Karaismailoglu, nutatu:

"3. A nostra pista hà una lunghezza di 3 mila 60 metri, un corpu di 45 metri è una larghezza di spalla pavimentata di 15 metri in i dui parti, è a parte pavimentata tutale hè di 75 metri, cumprese e spalle. In altri palori, cù queste caratteristiche, hè in a categuria 4F, chì permette l'atterrissimu è u decollo di i più grandi aerei di passageru, è ci hè un grembiule "de-icing" in a parti sud di a pista per furnisce u trafficu aereu. in cundizioni climatichi freti è per prevene l'aviò da icing. Puderà ancu furnisce u serviziu di "de-icing" à i più grandi aerei di passageri in questu campu, è hà ancu sistemi di navigazione elettrici è elettronichi chì permettenu l'atterrissimu è u decollo in e cundizioni climatichi più difficili, chjamati CAT-III in aviazione. "

KaraismailogluSpieghendu chì a nova pista, chì hè diventata operativa, pò serve à tutti l'aviò, cumpresi i più grandi aerei di passageri di u mondu, senza dì "nevi-invernu", "3. Da a data chì a pista hè messa in serviziu, avemu a pianificazione di avè una capacità totale di 3 decogli è atterraggi per ora in i primi 100 mesi, un totale di 3 decogli è atterraggi per ora in i prossimi 105 mesi. , è un totale di 6 decogli è sbarchi per ora in i seguenti 110 mesi. Evalueremu ancu l'aumentu di a capacità oraria chì pò accade à a fine di stu periodu, secondu a situazione in u trafficu di volu ". utilizatu l'espressioni.

"A nostra cooperazione cù 92 paesi per i voli internaziunali cuntinua"

Enfatizendu chì, in parte di u prucessu di nurmalizazione, u numeru di passageri chì preferanu a compagnia aerea per i so viaghji aumenta ogni ghjornu, cù i voli domestici rilanciati in 1 aeroporti u 6 di ghjugnu. Karaismailoglu, nutatu:

"Da tandu, 47 aeroporti più anu pigliatu precauzioni contr'à l'epidemie, è avà 53 aeroporti anu cuminciatu à serve i nostri citadini in modu sicuru. I nostri voli internaziunali versu 15 destinazioni in 9 paesi sò cuminciati u 15 di ghjugnu. U numeru di aerei chì sbarcavanu è decollanu in aeroporti, induve e misure efficaci sò state applicate cun grande cura da u principiu di l'epidemie, hà righjuntu un totale di 14 mila 693, 3 mila 872 in voli domestici è 18 mila 565 in linee internaziunali, è circa 1,5 milioni di passageri anu utilizatu a compagnia aerea. Cridemu chì stu numeru aumenterà assai più veloce cù a riapertura di i punti di volu internaziunali chì ùn sò attualmente micca volati per via di l'epidemie. A nostra cooperazione cù i paesi 92 cuntinueghja per i voli internaziunali. Semu in discussioni cù l'urganisazioni è i paesi destinatarii nantu à u tema di i voli sicuri ".

"Faremu l'applicazione 5G dispunibule per i nostri passageri"

KaraismailogluToccu à u prublema di u signale 5G, hà dettu: "Avemu fattu un prugressu significativu in u nostru travagliu nantu à u signale 5G per esse presentatu in u nostru aeroportu. I studii di teste 3G di 5 operatori chì operanu in u nostru paese sò stati cumpletati. U cablaggio di l'antenni 5G per esse installati à u pianu di l'arrivu è di a partenza di u terminal hè statu cumpletu è l'equipaggiu cintrali hè stallatu. Quandu e licenze cummerciale di l'operatori sò attive, metteremu l'applicazione 5G dispunibule per i nostri passageri nantu à i piani d'arrivu è di partenza di u terminal. hà fattu a so valutazione.

"Avemu una istituzione di salute chì serve à standard internaziunali in Turchia"

Dichjarà chì u turismu di salute in u mondu hà sviluppatu à un ritmu assai più veloce in l'ultimi 10 anni paragunatu à l'altri anni, KaraismailogluHà nutatu chì u numeru di persone chì viaghjanu solu per u turismu medico hà più di 10 milioni è chì u turismu di salute hà cuminciatu à piglià un postu assai impurtante in l'ecunumia di u paese.

KaraismailogluCuntinuò e so parolle cusì:

"Queste cifre palesanu l'impurtanza di u turismu di salute per u nostru paese è grandi investimenti sò fatti in questu cuntestu in u nostru paese. Oghje, avemu una istituzione di salute in Turchia chì furnisce servizii à standard internaziunali. In più di l'ospedali privati, parechji studii anu cuminciatu à rinfurzà l'infrastruttura di u turismu di salute in ospedali universitarii è publichi. Oghje, vedemu l'ospedali di cità, chì sò prestu in funziunamentu, cum'è investimenti maiò chì rinfurzanu u turismu di salute ".

Dichjarà chì i primi 5 paesi in quantu à u numeru di pazienti internaziunali, rispettivamente, sò i Stati Uniti, Germania, Tailanda, India è Turchia. Karaismailoglu, nutatu:

"U numeru di pazienti transfrontieri hè in crescita à ritmi assai gravi. Mentre u numeru di pazienti chì sò ghjunti in Turchia era di 2010 mila in 110, stu numeru hè aumentatu à 2019 milione 1 mila in 87. In altre parolle, u numeru di i nostri pazienti internaziunali hè aumentatu quasi 10 volte è avemu ottinutu un fatturatu di più di 10 miliardi di dollari. Avemu investimenti enormi per aumentà queste cifre ancu di più è avemu u scopu di duppià u numeru di pazienti internaziunali in u cortu termini. Inoltre, u successu di u nostru paese in a lotta contru u novu tipu di epidemie di coronavirus, a rapida diminuzione di u numeru di pazienti cù e prime misure è a gestione di u prucessu paragunatu cù u restu di u mondu, u gran numaru di i nostri pazienti chì ricuperati è sò stati liberati, è u fattu chì eramu più chè autosufficienti, è ancu stende una manu d'aiutu à l'altri paesi, sò stati apprezzati da u mondu sanu è a salute è u benessere, hà dimustratu quantu simu avanzati in u campu. U ritrattu pusitivu chì avemu revelatu durante l'epidemie assicurarà chì u numeru di pazienti transfrontieri aumenterà ancu più rapidamente in u futuru. Cù questu aumentu, predichemu chì sperimenteremu un aumentu assai seriu in u numeru di passageri di aeree è simu pronti per questu aumentu cù tutta a nostra infrastruttura ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*