A data di prova per u Trenu Elettricu Naziunale hè stata determinata

U trenu elettricu naziunale principiarà e teste ferroviarie è stradali in aostu
U trenu elettricu naziunale principiarà e teste ferroviarie è stradali in aostu

Karaismailoğlu, chì hà visitatu a Cumpagnia di Azioni Turchia di l'Industria di Carru (TÜVASAŞ) in u distrittu Adapazarı di Sakarya, hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Direttore Generale İlhan Kocaarslan.

In seguitu, Karaismailoğlu hà visitatu a fabbrica è hà esaminatu u trenu elettricu naziunale, chì u so disignu è u disignu hè statu finitu.

U Ministru Karaismailoğlu, in una dichjarazione à i ghjurnalisti, hà dettu chì u prucessu di cuncepimentu è di produzzione di u primu trenu elettricu naziunale è naziunale di Turchia hè statu finitu è ​​cumincià à serve nantu à i binari à a fine di l'annu.

Trenin en kısa zamanda raylara indirilip testlerine başlanacağını aktaran Karaismailoğlu, şunları kaydetti:

Bu yıl içerisinde işletmeye alıp yolcu taşımaya başlayacağız. Proje kapsamında öncelikli olarak altyapıyı kurduk. Trenimizin alüminyum gövde üretim, boyama, kumlama testleri 2019 yılında devreye alındı.

A vitezza di cuncepimentu di u primu trenu da esse pruduciutu hè stata pianificata cum'è 176 chilometri per ora è a vitezza operativa cum'è 160 chilometri per ora. Travagliemu ancu nantu à u trenu domesticu d'alta velocità, chì pò ghjunghje à una vitezza operativa di 225 chilometri per ora. I nostri ghjovani amichi in R&D anu cuncentratu assai nantu à questu dopu chì avemu finitu stu trenu ".

Milli Tren Yerli Sanayinin Gelişmesinde Lokomotif Görevi Üstlendi

Karaismailoğlu hà enfatizatu chì u trenu naziunale ghjoca un rolu di locomotiva in u sviluppu di l'industria domestica è hà dichjaratu chì anu priurità a sicurità è u cunfortu di i passageri in u trenu.

Nutendu chì a capacità di sedia di un set di cinque veiculi hè di 324, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu riservatu dui per i nostri passageri disabili. Inoltre, ci saranu sezioni speciali in u nostru trenu per i nostri citadini disabili. Avemu usatu sedi ergonomichi di u passageru in i setti chì avemu pruduttu. Avemu equipatu u nostru trenu cun cuntrollu è surviglianza, stop automaticu, aria condizionata cumplettamente autumàticu, avvisu di u focu, infurmazione audio è visuale di i passageri è sistemi di càmera chì assicuranu a sicurità. Malgradu tutte queste caratteristiche, u nostru prototipu era 20 per centu più ecunomicu cà i so omologhi. Continuemu à travaglià per riduce i costi ". disse.

Esprimendu chì travaglianu ghjornu è notte in u prucessu di u novu tipu di coronavirus (Kovid-19) per ùn sperimentà alcuna interruzzione in i calendarii di u prughjettu, è chì tutte e precauzioni è a sicurezza sò pigliate, Karaismailoğlu hà dettu chì cuntinueghjanu à travaglià. in tutti i siti di custruzzione è e fabbriche, mantenendu a salute è a sicurità di l'impiegati in u primu pianu in linea cù i cunsiglii di u Cumitatu di Scienze di u Ministeru di a Salute.

Enfatizendu chì sottu a dirigenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan, anu fattu passi assai impurtanti per a furmazione di una industria naziunale nantu à e ferrovie in l'ultimi 18 anni, Karaismailoğlu hà cuntinuatu cusì:

"Faremu passi assai più impurtanti. Inseme à tutti i nostri culleghi, avemu l'orgogliu di custruisce un trenu naziunale cù ogni parte è prucessu da u disignu à l'implementazione, da a sicurità à u cunfortu in u settore ferroviariu. Dopu avè finitu e teste di fabbrica è di strada, u nostru trenu elettricu naziunale serà messu à u serviziu di i nostri citadini sottu a guida di u nostru presidente. Sperienzeremu stu orgogliu ghjustificatu è a felicità inseme cù a nostra nazione.

Yerli milli tren projemiz, bu üretim markalaşma ve değeri ihraç etme, hedeflerimizin en önemli örneğini oluşturmaktadır. Kara, hava, demir ve deniz yollarımızla birlikte tüm ulaşım modlarımızdaki çalışmalarımızda bizlere hedef gösteren, yüreklendiren, desteklerini hiç ayırmayan, bize güç katan Sayın Cumhurbaşkanımıza buradan bir kez daha teşekkür ediyoruz. Bütün yöneticilerimize, çalışma arkadaşlarımıza ve işçilerimize yürekten teşekkür ediyoruz. Ülkemize böyle bir gurur oluşturuyorlar.

U Ministru Karaismailoğlu hà dichjaratu ch'elli visitaranu di novu TÜVASAŞ u 29 di ghjugnu è hà dettu: "Spergu chì avemu da principià e teste di fabbrica cù tutti i nostri amichi. Dopu questu, faremu una ceremonia quì (Sakarya-TÜVASAŞ) u 30 d'Aostu è spergu chì cuminciamu à fà teste ferroviarie è stradali. Allora, spergu, prima di a fine di l'annu, cumminciamu à uperà è à purtà i passageri. Vivaremu stu orgogliu inseme cù tutti i nostri amichi. Semu à a vigilia di belli ghjorni. Dopu chì u nostru trenu di 160 chilometri hè finitu, speru chì i nostri amichi travaglianu cun grande devozione per i nostri treni d'alta velocità di 225 chilometri. Videremu i segni di questu u più prestu pussibule è sparte cun voi quì. Grazie à tutti i mo amichi ". usatu e frasi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*