Restrizzione di viaghju in 15 Pruvince Finita

A restrizione di viaghju in a pruvincia hè finita
A restrizione di viaghju in a pruvincia hè finita

U Ministeru di l'Interior hè statu mandatu da u Ministeru di l'Interior à 81 Governatori Pruvinciali da una circular nantu à a Restrizzione di u Viaghju di l'Entry / Exit.

In a circular, tutte l'entrata / uscita da esse fatta per terra, aria è mare à 30 pruvince cù statutu metropolitanu è a pruvincia Zonguldak sò limitate à 15 ghjorni per assicurà l'isolamentu suciale riducendu a mobilità suciale è u cuntattu trà e persone in u scopu di novi tippu di misure di coronavirus, è a durata di sta restrizione hè Ankara, Balıkesir, Bursa. , Eskişehir, Gaziantep, Istanbul, Izmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa, Sakarya, Samsun, Van è e pruvince Zonguldak, hè statu ricurdatu chì l'estensione hè stata allargata finu à 3 u marcuri 24.00 di ghjugnu.

In a riunione di u Gabinettu presidenziale sottu a presidenza di u presidente Recep Tayyip Erdoğan u ghjovi 28 di maghju, a restrizione di viaghju applicata à 14 pruvince cù statutu metropolitanu è a pruvincia di Zonguldak serà terminata dopu à 31 dumenica 24.00 di maghju, in linea cù e raccomandazioni. di u Cumitatu Scientificu; Hè statu dichjaratu chì i prublemi di fà u bigliettu dopu avè ottenutu u codice via l'applicazione Hayat Eve Sığar (HES) per viaghji da esse realizati da veiculi di trasportu publicu interurbanu (aviò, trenu, autobus, etc.) sò stati valutati.

In u risultatu di e valutazioni;

1- L'obligazione di ottene un permessu di viaghju per viaghji da esse realizatu da i veiculi di trasportu publicu interurbanu (autobus, aereo) hè statu abulitu. Per viaghji da esse realizati cù veiculi di trasportu publicu interurbanu (aviò, trenu, autobus, etc.), u bigliettu sarà fattu dopu chì u codice hè ricevutu via l'applicazione Hayat Eve Sığar (HES).

2- Restrizzione di entrata-uscita di cità in 15 cità in totale, cumprese Ankara, Balıkesir, Bursa, Eskişehir, Gaziantep, Istanbul, Izmir, Kayseri, Kocaeli, Konya, Manisa, Sakarya, Samsun, Van è Zonguldak cù statutu metropolitanu. dopu à 31.

3- I nostri citadini di 65 anni è più puderanu viaghjà in una direzzione, basta ch'elli ottennu un Permissu di Viaghju è ùn vultenu micca da e pruvince induve andaranu per almenu un mese.

4- I zitelli è i ghjovani di 18 anni è sottu cù u curfew puderanu viaghjà in a cità è trà e cità senza avè un permessu di viaghju, sempre chì anu un genitore / tutore cun elli (eccettu i nostri citadini di 65 anni è più chì sò genitori/tutori).

I citadini chì ùn anu micca rispettu à e decisioni pigliate saranu ammendati in cunfurmità cù l'articulu 282 di a lege di salute publica. Sicondu a situazione di a violazione, l'azzione serà fatta in cunfurmità cù l'articuli pertinenti di a Legge, è l'azzione ghjudiziaria necessaria serà iniziata in u scopu di l'articulu 195 di u Codice Penale Turcu in quantu à u cumpurtamentu chì custituiscenu un crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*