A vendita di vittura sottu à l'appartamentu diventa storia

U regulamentu per a vendita di vitture sottu à l'appartamentu hè entratu in vigore
U regulamentu per a vendita di vitture sottu à l'appartamentu hè entratu in vigore

U regulamentu per a trasferimentu di galerie auto sottu à l'appartamentu, chì hè stata annantu à l'agenda per un bellu pezzu, hè entrata in vigore. In u scopu di l'appiecazione detta, ùn serà più pussibule apre una galleria di vitture sottu à edifizii cù permessu di residenza. Quelli aperti seranu spustati in i lochi indicati da u regulamentu. Mentre hè stimatu chì ci sò galerie sottu dui mila appartamenti solu in Istanbul, i rapprisentanti di u settore volenu fà arrangiamenti specifichi per ogni pruvincia per evità un trattamentu ingiustu in quantu à u prucessu di traslocazione.

Cù u regulamentu appruvatu da u presidente Recep Tayyip Erdoğan è publicatu in a Gazzetta Ufficiale u 9 di ghjugnu, l'apertura di una galleria sottu à l'appartamentu hè stata completamente bluccata.

U regulamentu, chì hè diventatu finali cù u '' Regolamentu nantu à l'emendamentu di u Regolamentu nantu à l'Apertura di un Postu di Travagliu è di Licenze di Travagliu '', hè ghjuntu à l'agenda dopu à l'esplosione è u risicu di u focu di i veiculi GPL è l'occupazione di u pavimentu è di a strada di i veiculi messi. in vendita.

Dopu à u regulamentu chì hè entrata in vigore, l'apertura di una nova galeria di l'auto sottu à l'edificazioni ùn serà più permessa. Da u 9 di ghjugnu di u 2020, e galerie auto puderanu esse aperte principalmente in i posti di travagliu di massa. Per quelli chì servenu attualmente, una data per u so trasferimentu serà sparta.

Migliaia di buttreghi sò previsti per esse vioti cù u prucessu di trasferimentu.

SON DUE MIL GALERIE : AFFICARÀ 50 MIL PERSONE

Dichjarà chì cù l'arrangiamentu, e galerie ùn saranu più aperte sottu à l'appartamenti è sustenenu questu, u novu presidente di l'Associazione di Commercianti di Veiculi Motori di Istanbul (IMAS) Hayrettin Ertemel hà sottolineatu chì un regulamentu hè necessariu per e galerie esistenti. Esprimendu chì ci sò circa duie mila gallerie in Istanbul in particulare, Ertemel hà dichjaratu chì una media di 20 mila veiculi sò stati venduti attraversu queste gallerie è chì a decisione avaria direttamente influenza à 50 mila persone inseme cù e so famiglie.

DEVE ESSERE FATTA UNA REGULAZIONE SEPARATA PER OGNI PROVINCIA

Ertemel hà dichjaratu chì oghje pò esse un totale di 300 buttreghi vioti in i siti di galerie in Istanbul, cusì un arrangiamentu hè un must per a trasferimentu. Dunque, deve esse adattatu in cunseguenza. Perchè e cundizioni di ogni pruvincia sò diverse. Ci sò pruvince chì ùn anu micca siti in Anatolia, chì facenu? Dunque, stu prublema deve esse evaluatu nantu à una basa pruvinciale, deve esse truvata una via mediana è deve esse datu u tempu ". disse.

"I MUNICIPALI MUSTRANO UN LOCU"

Nutendu chì anu ancu principiatu a custruzzione di siti in Istanbul, ma chì pò piglià 3-5 anni per questi siti di galerie di auto per esse cumpletu, Ertemel hà dichjaratu chì ùn sò micca abbastanza per i cummercianti fora, è hà dettu; "I cumuni duveranu mustrà i lochi à i cummercianti in a cità. Issi cummercianti ùn deve esse vittime ancu. Chì un periodu di tempu sia datu per a transizione, è un certificatu d'autorizazione temporale deve esse datu durante stu periodu. Se ùn ci sò micca rimpiazzamenti à a fine di u periodu, i so certificati devenu esse revocati.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*