I saldi di e carte di abbunamentu sò tornati à i studienti in Ankara

I saldi di e carte di abbonamentu sò stati restituiti à i studienti in Ankara
I saldi di e carte di abbonamentu sò stati restituiti à i studienti in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà eliminatu e lagnanze di i studienti, chì avianu da interrompe a so educazione per via di l'epidemie di coronavirus, in e carte di abbonamentu. A Direzzione Generale EGO hà rimbursatu a tarifa di imbarcu inutilizata à e carte di abbonamentu di 7 mila 5 studenti chì anu applicatu cù l'istruzzioni di u presidente Yavaş.

A Municipalità Metropolitana cuntinueghja à facilità a vita di i studienti di a Capitale cù applicazioni adatte à i studienti.

In cunfurmità cù l'istruzzioni di u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, a tarifa d'imbarcu chì ùn anu micca utilizata hè stata addebitata à i studienti cum'è un saldo per eliminà e lagnanze accadute in e carte di abbonamentu di i studienti chì a so educazione hè stata interrotta per via di l'epidemie di coronavirus (Covid-19).

A vittimizazione di 7005 studienti hè stata eliminata

A Direzzione Generale EGO hà rimbursatu a tarifa di imbarcu inutilizata à e carte di abbonamentu di 7 mila 5 studenti chì anu applicatu.

Una tarifa di rimborsu tutale di 15 mila 2020 TL hè stata addebitata à 30 mila 16 studenti chì avianu u periodu di validità retroattiva cumpletu in 2020 ghjorni prima di u 23.59 di marzu di u 7 è chì ùn anu micca utilizatu a so carta in alcun modu dopu à 5:366 u 263 di marzu di u XNUMX. .

Pigliate l'attenzione à u fattu chì u periodu di usu di e carte d'abbonamentu di i studienti scontate ùn pò micca esse allargatu tecnicamente, è l'applicazione di i studienti nantu à EGO Cep è www.ankarakart.com.tr Bulent Özkan, capu di EGO Transportation Technologies, hà dichjaratu ch'ellu pò verificà i so saldi via u so indirizzu:

"L'applicazione di carta di abbonamentu lanciata per i studienti da a capitale hà fattu chì i studienti ùn puderanu micca aduprà e so carte cù u prucessu di pandemia. Cù l'istruzzioni di u nostru presidente Mansur Yavaş, avemu assicuratu chì e lagnanze accadute sò state eliminate. E carte di i nostri studienti 153 chì anu applicatu à Başkent 7005 o Direzzione Generale EGO sò state esaminate è a tarifa di rimborsu hè stata caricata cum'è un saldo. Continueremu sempre à sustene l'ecunumia di i nostri studienti ".

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*