A brama hè finita ! Musei è ruine aperti à i visitatori

A brama hè finita, i musei è i lochi oren sò più sicuri avà
A brama hè finita, i musei è i lochi oren sò più sicuri avà

A brama hè finalmente finita in musei è ruine chì trasmettenu i valori storichi è archeologichi unichi di Turchia à e generazioni future.

I musei è e ruine, chì sò stati chjusi à i visitatori per circa 3 mesi per via di l'epidemie di coronavirus, sò avà più sicuri.

Da u 1 di ghjugnu, u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà cuminciatu à accettà i visitori pigliendu tutte e misure contr'à u coronavirus.

U Ministeru hà spiegatu e misure di sicurezza chì hà pigliatu in i musei è e ruine à i so visitatori cù un brevi video chì hà spartutu.

Enfatizendu chì tutte e zone aperte à u cuntattu sò periodicamente disinfettate, u Ministeru hà dimustratu i travaglii di disinfezione à l'audienza cù i colpi chì hà pigliatu in i musei.

In l'imaghjini di u Ministeru, chì dice chì l'avvirtimenti è l'infurmazioni sò posti in l'ingressu è e spazii di mostra di musei è ruine, tutti i visitori sò accettati da e persone chì portanu vestiti protettivi speciali à l'entrate principali fendu misurazioni remoti di u focu senza contactless.

Sistema di biglietteria senza cuntattu

In i musei è e ruine, induve i tappetini sò posti à l'entrate principali è i dispenser di disinfettanti senza cuntattu sò posti in l'internu, u persunale servirà ancu cù maschere è guanti.

U Ministeru chì permette à i visitori di entre cù codice à barre senza visità u box office www.muze.gov.tr indirizzu sarà ghjuntu cù un codice QR, è permetterà à cumprà e-biglietti è Müzekart. I cuntrolli di u bigliettu è di u bigliettu elettronicu seranu fatti senza cuntattu cù terminali speciali.

L'audioguide, invece, ponu esse aduprate nantu à i telefunini mobili di i visitori cù l'applicazione "Voice of the Museums".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*