L'applicazioni di supportu per i Teatri Privati ​​cumminciaranu u 1 di lugliu

l'applicazioni di supportu per i teatri privati ​​principiaranu in lugliu
l'applicazioni di supportu per i teatri privati ​​principiaranu in lugliu

L'applicazioni per l'assistenza chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu furnisce à i prughjetti di teatri privati ​​in a stagione d'arte 2020-2021 accuminciaranu u 1 di lugliu.

L'applicazioni per esse ricevute in linea attraversu u sistema di e-government durà finu à u 31 di lugliu.

U Ministeru hà da cuntinuà à aumentà u sustegnu di e persone in a categuria "tradiziunale" chì anu a carta d'identità di l'artista data à i purtanti di u patrimoniu culturale immateriale.

Aumentendu i quantità di supportu è i limiti superiori di supportu per i teatri privati, l'audienza serà presentata cù drammi più qualificati, i diritti ecunomichi è suciali di l'impiegati seranu elevati à un livellu più altu, è i pagamenti fatti à i titulari di diritti cum'è royalties. in relazione à u ghjocu serà aumentatu.

U sustegnu aumentatu cù u Regolamentu Cambiatu

Tenendu contu di e cundizioni di u ghjornu è di e dumande di u settore, certi arrangiamenti sò stati fatti in u « Regolamentu d’Aiuti à i Prughjetti di Teatri Privati ​​» di maghju scorsu.

Cù i rigulamenti fatti, i teatri privati ​​sò stati incuraghjiti à istituziunalizà è prufessinalisà, è l'impiegazione di l'assicurati hè diventatu un criteriu di valutazione. Cù u cambiamentu, in quale i diritti di l'impiegati di u settore sò stati purtati à u primu pianu, i dati di l'applicazioni sò stati avanzati è l'aiutu era previstu per esse annunziatu prima di l'iniziu di a stagione di l'arti. Inoltre, i limiti superiori di l'ammonti di l'aiutu in u regulamentu sò stati approssimativamente raddoppiati, è u limitu superiore di i tassi d'aiutu hè statu aumentatu à 70 per centu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*