Avvisu d'addiu di u suldatu à i guvernatori ..! L'azzione penale serà presa per quelli chì ùn seguitanu micca a prohibizione

Un avvirtimentu à i guvernatori per mandà suldati, l'azzione penale serà presa per quelli chì ùn rispettanu micca a lege.
Un avvirtimentu à i guvernatori per mandà suldati, l'azzione penale serà presa per quelli chì ùn rispettanu micca a lege.

I guvernatori di 81 pruvince sò stati avvirtati una volta di più per l'imaghjini di l'addiu di i suldati chì sò stati riflessi à u publicu in l'ultimi ghjorni.

In a lettera mandata da u Ministeru di l'Interior à i guvernatori, hà enfatizatu chì a Turchia hà iniziatu una vita suciale cuntrullata da u puntu ghjuntu in a so lotta contru l'epidemie, ma chì e misure riguardanti u virus ùn deve esse abbandunatu.

In l'articulu, chì hà indicatu chì u risicu di l'epidemie cuntinueghja sempre, hè statu enfatizatu chì e regule di maschere, distanza è igiene sò d'impurtanza vitale in u novu periodu. In a lettera di u nostru Ministeru, hè statu dichjaratu chì tutti i partiti duveranu piglià precauzioni in a lotta contru l'epidemie, è chì l'attività cullettiva in particulare aumentanu u risicu di l'epidemie, è chì tali attività sò sempre in u scopu di restrizioni.

U nostru Ministeru hà mintuatu chì ci hè una percepzione chì a restrizione nantu à sta questione hè stata rialzata per via di l'imaghjini di l'addiu militari chì sò stati riflessi à u publicu in l'ultimi ghjorni, è hà ricurdatu chì a circular in quantu à l'addiu di i suldati mandati à i guvernatorati attraversu. u paese u 21 di marzu hè sempre in vigore.

Hè ricurdatu chì cù a circular in questione, i cerimonii di cunscription sò stati temporaneamente ristretti / pruibiti per i citadini chì si sò allistati in l'armata.

Hà dumandatu à i guvernatori di piglià e misure necessarie in u scopu di a circular mandata prima, è di piglià l'azzioni amministrativi è ghjudiziali contr'à quelli chì ùn rispettanu micca e decisioni pigliate.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*