L'esame LGS hè rinviatu? Quandu si terrà l'esame LGS?

L'esame lgs hè rinviatu ?Quand'ellu si ferà l'esame lgs ?
L'esame lgs hè rinviatu ?Quand'ellu si ferà l'esame lgs ?

Geçen hafta corona virüs vaka sayıları binlerin altına inerken son birkaç gündür vaka sayısı bin 500’lere çıktı. Bu durum endişe yaratırken LGS sınavının iptal olup olmayacağı merak konusu oldu. Yaklaşan LGS öncesi ‘LGS Sınavı Ertelendi Mi? LGS Sınavı Ne Zaman Yapılacak?’ sorularına yanıt aranıyor.

L'esame LGS hè rinviatu?

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à e dumande nantu à l'agenda di l'educazione in a so trasmissione in diretta, à quale hà assistitu via cunnessione remota. Spartendu e misure pigliate per via di l'epidemie in l'esame cintrali chì si terrà in u scopu di u Sistema di Transizione à i Licei u 20 di ghjugnu, Selçuk hà dettu: "L'annu passatu, ci era 3 scole induve avemu fattu l'esame in LGS. Quist'annu, u numeru di scole chì anu fattu l'esame era 873. Hè più di cinque volte aumentatu. In questu modu, e regule di distanzamentu suciale saranu facilmente seguite ". disse.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Ziya Selçuk hà rispostu à a quistione di s'ellu hè pussibule cuntinuà o posponà l'educazione à distanza in l'annu accademicu 2020-2021, chì hè previstu di principià in settembre, è hà dettu chì a situazione in Turchia è in u mondu hè cambiatu. ghjornu per ghjornu è settimana per settimana.

Per questu mutivu, Selçuk hà dichjaratu ch'elli aghjurnanu constantemente e so decisioni in cunfurmità cù i cunsiglii di u Cumitatu Scientificu è i dati annunziati da u Ministeru di a Salute, è hà ricurdatu chì a furmazione di maquillaje principia u 31 d'aostu è durà almenu. 3 settimane.

Dichjarà chì e scole sò previste per esse aperte subitu dopu à a furmazione di trucco, Selçuk hà dichjaratu chì ùn saria micca currettu per dà una data chjara per via di u prucessu Kovid-19, è chì u prucessu pò cambià sicondu i dati annunziati.

Formazioni di maquillaje

Selcuk, nantu à a quistione di "Ci hè una pussibilità chì l'annu accademicu ùn si apre in settembre o chì l'educazione à distanza serà permanente se u numeru di casi aumenta o l'epidemie cuntinueghja", hà dettu chì ùn hè micca faciule per risponde à questu oghje.

"A furmazione di maquillaje hè una pratica obligatoria?" Rispondendu à a quistione, Selçuk hà sottolineatu chì u 15 d'Aostu, chì hè determinatu per a furmazione di maquillaje per i scoli privati, ùn hè micca una data d'iniziu obligatoria.

Enfatizendu chì questu hè statu determinatu cum'è a prima furmazione di maquillaje per e scole private, Selçuk hà dettu: "Se un istitutu d'istruzione privatu vole, pò inizià u 31 d'aostu o prima. L'impurtante hè di offre alcune opzioni in questu sensu ". disse.

U Ministru Selçuk hà dichjaratu ch'elli sparteranu infurmazioni più dettagliate nantu à i dettagli tecnichi di l'educazione di make-up in u periodu à vene è enfatizatu chì i genitori ùn devenu micca preoccupatu di sta questione.

"I studienti ùn ponu micca participà à a furmazione di trucco se i so genitori ùn volenu micca?" Nantu à a quistione, Selçuk hà dettu: "In una tale situazione, certamente ùn creamu micca un ambiente furzendu i nostri genitori o mettendu certe cundizioni. Ciò chì hè aspittatu da noi hè di cumplettà e carenze chì i zitelli necessitanu è di furnisce qualchi ambienti per i nostri genitori chì volenu piglià misure supplementari. Per esempiu, avemu ancu preparatu corsi di furmazione di supportu. Se i nostri figlioli volenu una compensazione extra o un sustegnu fora di l'ore di scola, avemu ancu avè corsi di supportu è furmazione, chì ùn sò micca ubligatorie. L'educazione cumplementaria hè una educazione diversa da l'educazione normale. In altri palori, ci ponu esse alcune regule altru ch'è e regule di l'educazione normale. Puderia esse più flessibile ".

Chì tippu di missaghju vulete mandà à i genitori chì i so figlioli studianu in scole private, chì trovanu l'aostu prima per l'educazione in faccia durante u prucessu Kovid-19 o sò preoccupati per a data di apertura di e scole? Rispondendu à a quistione, Selçuk hà dettu: "I nostri genitori, sicuru, fighjenu è osservanu a situazione di i so figlioli. Quandu succede stu tipu di cose, ùn ci hè nunda chì e scole private cumincianu tutte in una certa data. Se avemu un genitore chì ùn vole micca o ùn vede micca necessariu, ponu naturalmente cunsiderà altre opzioni. In altri palori, ùn ci hè nunda di sta data, nè per i scoli privati. In altre parolle, durante u prucessu, averemu l'uppurtunità di fà alcune dichjarazioni induve i nostri genitori si sentiranu còmode è ponu piglià diverse decisioni nantu à e so vacanze, se ne necessariu ". disse.

Quotes Aumentate Comparatu à l'annu passatu à LGS

Ricordendu e preoccupazioni chì e dumande puderanu esse più difficili per via di a diminuzione di i sughjetti in u scopu di LGS, Selçuk hà dettu: "Ùn ci hè micca quistione di se e dumande sò faciuli o difficili in l'esame". usatu a frasa.

Ziya Selçuk hà attiratu l'attenzione à u fattu chì a quota di e scole entrate per l'esame hè stata aumentata in paragunà à l'annu precedente è hà cuntinuatu cusì: "Ancu s'è e dumande sò faciuli o difficili, ci hè sempre un certu numaru di quotes. In altri palori, s'ellu hè una quistione difficiuli o una quistione faciule, ùn ci hè micca prublema chì i studienti seranu iscritti in quelle scole quante volte ci sò quote. A difficultà o facilità di e dumande hè un prublema tecnicu per noi, è calculemu a difficultà è u livellu di difficultà di e dumande utilizendu qualchi formule statistiche. Per questu mutivu, ùn ci hè micca opzione per dumandà assai duru questu annu o dumandà assai facilmente l'annu dopu. Ci sò dumande preparate cunsiderà solu un certu gradu di difficultà. Dunque, se e dumande sò assai difficili, ùn ci hè micca dubbitu chì a quota di e scole chì accettanu studienti attraversu l'esame serà viota ".

Sottulineendu chì u Ministeru di l'Educazione Naziunale hè sensibile à piglià e misure necessarie, Selçuk hà dettu: "L'annu passatu, ci era 3 scole in LGS induve avemu fattu l'esame. Quist'annu, u numeru di scole chì anu fattu l'esame era 873. Hè più di cinque volte ". disse.

Rimarchendu chì i zitelli ponu facilmente seguità e regule di distanza suciale, Selçuk hà dettu: "L'annu passatu, ci era circa 59 mila sale d'esame. Ci sò 111 mila 918 sale quist'annu. U più impurtante, i nostri figlioli piglianu esami in i so scoli. In altre parolle, ùn si tratta micca di circà un indirizzu, di esse in ritardu, o di andà in un locu scunnisciutu. hà fattu a so valutazione.

Nutendu chì u numeru di membri di u persunale in e scole, chì era 148 mila l'annu passatu, hè statu aumentatu à 353 questu annu, Selçuk hà dettu: "L'annu passatu, nimu cunsiglieru di guida o cunsiglieru psicologicu hè statu impiegatu in a scola per via di l'esame. Quist'annu, 18 mila di i nostri maestri di guida anu participatu à e scole. Perchè avemu ancu bisognu di maestri di guida per guidà i nostri figlioli è fà alcune spiegazioni per elli. disse.

Selçuk hà enfatizatu l'impurtanza di i genitori chì tenenu in contu l'avvertimenti di i funzionari in l'esame cintrali.

"E scole saranu pulite un ghjornu prima di l'esame"

U Ministru Selçuk hà dettu: "Se avemu i zitelli cù Kovid-20, avemu creatu scole è posti separati per questi zitelli. S'ellu vole, pò piglià l'esame in una scola separata, i nostri genitori ponu infurmatu in anticipu, pò dì "u mo figliolu hà un prublema", avemu designatu un locu speciale per ellu, o pò piglià l'esame à u spitali. Avemu pigliatu tutte e precauzioni riguardu à questu ". hà fattu a dichjarazione.

Quandu hà dumandatu se i zitelli diagnosticati cù Kovid-19 anu dumandatu per l'esame cintrali in u scopu di LGS, Selçuk hà datu l'infurmazioni seguenti: "Ci hè un cambiamentu in questa figura, ùn ci hè micca una figura chjara in u mumentu, ma avemu creatu è preparatu e nostre scole in termini di prontezza. Tutte e nostre scole sò state pulite, serà fattu di novu u ghjornu prima. In questu sensu, avemu ancu pigliatu altre misure spiciali per i nostri figlioli per ch'elli ponu esse in una scola o un locu separatu è piglià l'esame più facilmente. I nostri prufessori facenu ancu una dichjarazione di ùn caccià a maschera, se pussibule, durante l'esame. Perchè a so situazione hè ancu più sensibile ".

In quantu à i piani fatti da i genitori in casu di applicazioni per i studienti diagnosticati di Kovid-19, Selçuk hà dettu: "U trasportu di i nostri figlioli à a scola serà fattu cù un seguimentu speciale. Dunque, ùn ci hè bisognu di preoccupari, perchè pudemu avè questi zitelli in aula normale cù maschere, ma ùn pudemu micca piglià un tali risicu. Cù a raccomandazione di u Cumitatu Scientificu, sò previsti di piglià l'esame in sedi separati, in casu di una candidatura. Quandu ùn ci hè micca applicazione, e nostre scole sò digià pronte, sò aduprate se ne necessariu ".

Dopu una quistione nantu à e misure di coronavirus in u periodu di 45 minuti trà l'esame è l'esame, Selçuk hà dichjaratu ch'elli ùn anu micca dumandatu à i zitelli di purtà una maschera o un disinfettante cun elli.

Spieghendu chì i disinfettanti seranu usati prima di l'esame, Selçuk hà cuntinuatu u so discorsu cusì: "I nostri figlioli si toglieranu a maschera chì sò ghjunti per l'esame è aduprà a nova maschera chì li avemu datu. Inoltre, pò esse bisognu di cambià a maschera quandu i zitelli tornanu à a sala, postu chì i zitelli utilizanu a maschera fora trà l'esami. Avemu ancu furnitu l'ambiente per dà novi maschere à i nostri figlioli. U stessu hè veru per i nostri cumpagni di sorveglianti ".

U Ministru Ziya Selçuk hà ricurdatu chì i zitelli chì anu difficultà à portà maschere ponu ancu caccià e so maschere dopu l'iniziu di l'esame, aghjustendu chì l'attenzione serà prestata à a distanza suciale trà i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*