L'Assemblea Finale di Imece, u primu Satellitu Naziunale è Naziunale di Turchia, hè stata fatta

L'assemblea finale di imece hè stata realizata nantu à u primu satellitu domesticu è naziunale di Turchia.
L'assemblea finale di imece hè stata realizata nantu à u primu satellitu domesticu è naziunale di Turchia.

L'assemblea finale di u primu satellitu d'osservazione di a Terra naziunale è naziunale di Turchia İmece hè stata fatta da u Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank, u Ministru di a Difesa Naziunale Hulusi Akar è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Adil Karaismailoğlu. Dopu à u cumpletu successu di e teste, u primu satellitu d'osservazione di a terra naziunale è naziunale di Turchia, chì entrerà in a fase finale di produzzione, hè previstu per esse lanciatu in u spaziu l'annu prossimu. L'attività di integrazione di l'assemblea di u Modellu di Adequazione Strutturale Termale (IYYM) di u Satellite İmece hè stata cumpletata cù successu in pocu tempu di 4 mesi, malgradu e cundizioni epidemiche attuali. U prughjettu hà u scopu di sviluppà un satellitu d'osservazione di risuluzione sub-meter per risponde à i bisogni di l'imaghjini d'alta risoluzione militari è civili di Turchia.

I SATELLITI LOCALI È NAZIUNALI VENU

In a riunione ospitata da Varank, Ministru di l'Industria è Tecnulugia, hè statu discutitu l'ultimu statutu di i prughjetti satellitari domestici è naziunali realizati da TUBITAK Space. U Ministru di a Difesa Naziunale Akar è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu, Presidente di a Presidenza di l'Industrie di Difesa İsmail Demir, Presidente di l'Uffiziu Presidenziale di Trasformazione Digitale Ali Taha Koç, Presidente di l'Agenzia Spaziale Turca Serdar Hüseyin Yıldırım, Presidente di TÜBİTAK Hasan Mandal hà assistitu. A riunione in Turkish Aerospace Industries (TUSAŞ). , TAI General Manager Temel Kotil, ASELSAN President Haluk Güngör, Türksat General Manager Cenk Şen è rapprisentanti di altre istituzioni è urganisazioni anu assistitu. À a riunione, una presentazione di l'attività hè stata fatta da i funzionari di l'Istitutu di Ricerca di Tecnologie Spaziali TÜBİTAK.

ULTIMA ASSEMBLEA DI MINISTRI

Dopu à a riunione, induve l'ultima situazione in a produzzione di u primu satellitu di cumunicazione naziunale è naziunale di Turchia, Türksat 6A, è u primu satellitu d'osservazione di a terra naziunale è naziunale d'alta risoluzione di Turchia, İmece, hè stata valutata, TAI Space Systems Integration and Test Center hè stata realizata. .

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank, u Ministru di a Difesa Naziunale Akar è u Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu, chì hà inspeccionatu l'area induve sò state realizate l'assemblea è l'attività d'integrazione di u Modellu di Adequazione Strutturale Termale İMECE, hà fattu l'assemblea finale di İMECE, a prima volta naziunale è naziunale di Turchia. satellite d'observation de la Terre à haute résolution. I ministri, chì anu preparatu İMECE per e teste, anu ricevutu infurmazioni nantu à i prucessi finu à a data di lanciamentu di u satellitu. I ministri, chì anu riunitu l'ultime parti di u satellitu, immortalizati sti mumenti storichi à TAI cù una foto di souvenir.

MINISTRU VARANK : INIZIAREmu E PROVA STRUTTURALE TERMALE

Facendu una dichjarazione dopu à l'assemblea finali, u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank hà dichjaratu ch'elli anu ricivutu infurmazioni nantu à l'ultimu statutu di i prughjetti domestici è naziunali cuncepiti è sviluppati da Turchia in u campu di u spaziu è chì anu vistu l'opere in situ. Dichjarà chì u travagliu cuntinueghja in cunfurmità cù i piani, Varank hà dettu:

"In cunfurmità cù i bisogni di u nostru Ministeru di a Difesa Naziunale, inizieremu e teste strutturali termiche di u satellitu İmece, sviluppati in u locu è naziunale da TUBITAK Space inseme cù i nostri altri stakeholder. Avemu accumpagnatu l'assemblea finale inseme cù i nostri amichi Ministri è hà fattu una piccula cuntribuzione. Se e teste quì sò finite cù successu da settembre, spergu, andemu à a fase finale di produzzione di u nostru satellitu d'osservazione İmece, chì serà lanciatu in u spaziu in u 2021. Speremu di lancià cù successu u nostru satellitu in u spaziu in 2021. Inoltre, u nostru Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hè u nostru stakeholder in u nostru satellitu di cumunicazione Türksat 6A, chì hè statu custruitu cù risorse lucali è naziunali da u disignu à a produzzione. Avemu intesu i nostri amichi nantu à e tappe chì avemu ghjuntu per sperà lancià quellu satellitu di cumunicazione in u spaziu in u 2022.

Dichjarà chì i studii in u campu di u spaziu sò assai impurtanti è preziosi, Varank hà dettu: "Pudete sparghje e capacità chì avete acquistatu in u campu di u spaziu à parechji spazii di l'industria è a tecnulugia. Hè veramente preziosu chì Turchia pò pruduce u so propiu satellitu oghje è hà guadagnatu sti capacità. "Sperendu, vedemu questi satelliti in u spaziu è l'utilizaremu cù successu per l'opportunità di u nostru paese", disse.

satellita naziunale
satellita naziunale

AKAR: FAI UNA GRAN CONTRIBUZIONE À TSK

U Ministru di a Difesa Naziunale Akar hà dettu ancu: "In linea cù l'istruzzioni, l'incentivi è i supporti di u nostru presidente, u signore Recep Tayyip Erdoğan, sviluppi assai impurtanti sò fatti in a nostra industria di difesa lucale è naziunale". Enfatizendu chì un travagliu impurtante hè statu fattu nantu à u software è u hardware, Akar hà dettu:

"I bisogni di e nostre Forze Armate sò largamente soddisfatte in u locu è naziunale. Hè una grande fonte di orgogliu è orgogliu per noi chì a tarifa di a località è a naziunalità hà righjuntu u 70 per centu. Vogliu ancu nutà chì i frutti di sti sforzi cuntribuiscenu assai à e nostre Forze Armate à cumpiendu u so duvere in i ghjorni à vene. "Avemu sperimentatu l'orgogliu è u cunfortu di risponde à i bisogni di e Forze Armate in quantu à a sicurità è a difesa di u nostru paese è a nazione assai facilmente, senza avè bisognu di nimu, chì i sviluppi nantu à questu sughjettu cuntinueghjanu in parechje aree diverse, in parechji modi diffirenti, è in parechje dimensioni diverse in i ghjorni à vene ".

KARAİSMAİLOĞLU: PROGETTI DI VISIONE CHE FANNU ORGUGU U NOSTRU PAESE

U Ministru di Trasporti è Infrastrutture Karaismailoğlu, chì hà iniziatu u so discorsu felicitendu i travagliadori per u prugettu, hà dettu: "Sperendu, i nostri satelliti lucali è naziunali piglianu un postu impurtante in l'infrastruttura di una Turchia in sviluppu è in crescita. Sò prughjetti visionarii chì facenu fieru u nostru paese. Spergu chì seremu inseme cù i nostri amichi in prughjetti megliu. "Semu sempre daretu à elli", disse.

SERÀ PROVA IN CONDIZIONI SPAZIALI

Dichjarà chì l'assemblea finale hè stata finita, u Manager Satellite İmece Emir Serdar Aras hà dettu: "Da avà, u satellitu İmece serà pruvatu in un ambiente spaziale simulatu. Prima, a so resistenza à e cundizioni termiche serà pruvata in un ambiente di vacuum. Allora, a vibrazione nantu à a nave spaziale serà pruvata nantu à a Terra. Cusì, i testi strutturali termichi seranu finiti da settembre 2020. Da avà, avemu da principià l'attività di assemblea di u mudellu di volu di u satellitu imece. Semu avà davanti à a camera di vacuum termale. L'attività finali di l'assemblea in a sala di vacuum termale di u satellitu İmece sò state cumpletate cù a participazione di i nostri ministri. A camera di vacuum termale circular vista in u fondu. "Serà piazzatu in u satellitu, pusatu in un ambiente di vacuum in u spaziu, è a so resistenza à e cundizioni spaziali serà pruvata termicamente da eseguisce cicli caldi è friddi", disse.

CUMPLETU CU SUCCESSU NONGRATU A PANDEMIA

L'attività di integrazione di l'assemblea di u Modellu di Adequazione Strutturale Termale (IYYM) di u Satellite İmece, sviluppatu da l'Istitutu di Ricerca di Tecnologie Spaziali TÜBİTAK, hà iniziatu in ghjennaghju 2020. U travagliu hè statu finitu cù successu in un cortu periodu di 4 mesi, malgradu e cundizioni epidemiche. Dopu à sta tappa, u Mudellu di Adequacy Structurale Termale serà sottumessu à strette teste ambientali per 3 mesi è a so cumpatibilità cù e cundizioni spaziali serà pruvata.

I BISOGNI CIVILI È MILITARI SERRANNI SUPPLATI

U Prughjettu Imece, lanciatu in ghjennaghju 2017, hà u scopu di sviluppà a risoluzione sub-metru Imece Satellite di Osservazione di a Terra per risponde à i bisogni di l'imaghjini d'alta risoluzione militari è civili di Turchia. Cù l'usu di a camera sub-meter, sviluppata utilizendu u massimu di risorse domestiche è naziunali, nantu à a piattaforma satellitare, un passu impurtante hè statu fattu per risponde à i bisogni di l'imaghjini civili è militari d'alta risoluzione di Turchia cù risorse domestiche. In u scopu di u prugettu; In più di a Camera Elettro-Ottica d'Alta Risoluzione, l'equipaggiu criticu, u software è e tecnulugii cunnessi sò sviluppati cù risorse naziunali.

PRIMA TEST, POI INSTALLAZIONE

Da avà, u satellitu Imece serà pruvatu per simulà l'ambienti spaziali. Prima, a resistenza di u satellitu à e cundizioni termali in un ambiente di vacuum serà pruvata, è dopu a prova di vibrazione nantu à a nave spaziale serà realizata. U mudellu di volu di u satellitu İmece, chì compie i so testi di qualificazione strutturale termale in settembre, serà allora assemblatu.

MINISTRI IN U COCKPIT "GÖKBEY".

I Ministri anu ancu esaminatu l'attività in l'Industria Aerospaziale Turca. Dopu avè ricevutu un briefing nantu à u travagliu da u Direttore Generale di TAI Temel Kotil, u Ministru di a Difesa Naziunale Akar, u Ministru di Trasportu è Infrastruttura Karaismailoğlu è u Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Varank anu visitatu l'hangar di l'operazioni di volu. Trè Ministri, chì anu inspeccionatu l'aviò per esse utilizatu in a naziunalisazione di i sistemi critichi di u F-16 è u Supportu Elettronicu Remote / Capacità di Attaccu Elettronicu nantu à u Prughjettu di Piattaforma Aria (Air Soj), andonu dopu à u primu elicotteru di scopu generale ". Gökbey", sviluppatu è pruduttu cù facilità domestiche.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*