Cuntinueghja u Cumitatu di u Futuru Digitale in Trasporti è Infrastrutture

U futuru summit digitale in u trasportu è l'infrastruttura cuntinueghja
U futuru summit digitale in u trasportu è l'infrastruttura cuntinueghja

In a sessione tenuta in parte di u "Summit Digital Future in Transport and Infrastructure Summit", induve u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà riunitu rapprisentanti è gestori di u settore di u trasportu è di l'infrastruttura in linea, u tema di "Access" hè statu discutitu. U sicondu ghjornu di a cima, nomi impurtanti sò stati accolti.

U direttore generale di Türksat AŞ, Cenk Şen, hà dettu: "Semu a dirigenza è a cunsulenza di a trasfurmazione digitale necessaria per u statu per furnisce i so servizii à i so citadini", mentre chì Türk Telekom Chief Executive (CEO) Ümit Önal, cum'è Türk Telekom, si concentrava in 5G. è e tecnulugia di a prossima generazione dopu à 5G. Vodafone Turkey CEO Colman Deegan hà dettu chì volenu avè una forte presenza in u campu di e-commerce usendu a so larga clientela. Mentre u CEO di Hepsiburada Murat Emirdağ hà dichjaratu ch'ellu pensa chì hè necessariu unisce a Silicon Valley cù u Grand Bazaar, u Fundatore di Getir, Nazım Salur, hà dettu: "U sistema in Turchia spinge l'imprenditore à u puntu di vende o aspittà è fallu".

"Türksat hè u 18u operatore satellitare in u mondu"

U direttore generale di Türksat AŞ, Cenk Şen, hà dichjaratu chì Türksat hè situatu à mezu à a rapida prestazione competitiva di u settore privatu cù e so rispunsabilità à i citadini di u statu, è hà dettu: "Ancu se Türksat pare una cumpagnia satellitare à prima vista, Türksat. hà trè funzioni principali: Unu di elli hè un satellitu. Unu di elli hè l'infrastruttura di cable, custruemu infrastruttura di cable in fibra ottica per più di 1,3 milioni di abbonati. Infine, a trasfurmazioni digitale ùn hè micca qualcosa chì serà purtatu solu da u settore privatu. Hè u modu più economicu, più veloce è di più alta qualità per u guvernu per furnisce i so servizii à i citadini. Dunque, simu a dirigenza è a cunsulenza di a trasfurmazioni digitale necessaria per u guvernu per furnisce i so servizii à i so citadini. disse.

Esprimendu chì ci hè una preoccupazione per l'accessu à Internet in u mondu, Şen hà nutatu chì u 43 per centu di e persone ùn ponu micca accede à l'Internet, chì cum'è Türksat, anu fattu l'investimenti infrastrutturali necessarii per furnisce questa opportunità à e persone chì ùn ponu micca accede à u digitale, è chì Türksat hè u 18u operatore satellitare in u mondu.

 "Preparemu e nostre rete per 5G inseme"

U CEO di Türk Telekom, Ümit Önal, hà dettu chì Türk Telekom hà una storia di 180 anni è hè una marca chì hà vistu parechje trasfurmazioni in Turchia. Rimarchendu chì Türk Telekom si focalizeghja nantu à 5G è e tecnulugia di a prossima generazione dopu à 5G, Önal hà nutatu chì anu priurità a fibrazione di Turchia è l'aumentu di a penetrazione di Internet in u listessu modu per l'ultimi 10 anni.

Rimarchendu chì i principii di l'accessu è di a cumunicazione si trovanu in u puntu chjave di tuttu è chì a fibra hè u bloccu di basi di sta cumunicazione, Önal hà dettu: "Collegamu e nostre stazioni di basa mobile cù a fibra chì avemu, è facemu l'infrastruttura di Turchia pronta. per 5G. Da una banda, avemu un agenda per e tecnulugia novi cum'è l'intelligenza artificiale, l'apprendimentu di a machina, i sistemi autonomi, a realità aumentata è a realtà virtuale, chì sò avà nantu à a nostra agenda, è per a Turchia per sperimentà queste cum'è u mondu sanu. " disse.

"Ci hè una grande opportunità per a digitalizazione in Turchia"

Ricordendu chì anu iniziatu u so viaghju di digitalizazione in Turchia 3-4 anni fà, Vodafone Turkey Chief Executive (CEO) Colman Deegan hà dichjaratu chì Turchia hè un paese assai sviluppatu in quantu à a digitalizazione è hà dettu: "I nostri clienti quì sò assai propensi à u digitale è à u corsu. stu puntu, ci hè una grande dumanda di servizii digitale. Ci hè una grande opportunità per a digitalizazione in Turchia. Pudemu esse un sustegnu impurtante di a digitalizazione micca solu in e fruntiere di Turchia, ma ancu in altri paesi, è inseme pudemu coglie sta grande opportunità ". disse. "Vulemu avè una forte presenza in e-commerce, utilizendu a grande basa di clienti chì avemu", disse Deegan.

"U cliente hà da pudè andà à truvà u megliu fornitore di serviziu"

U CEO di Hepsiburada Murat Emirdağ hà dichjaratu chì a trasformazione digitale è l'innuvazione deve esse trattata inseme cù a geografia è hà dettu: "Pensu chì hè necessariu unisce Silicon Valley cù u Grand Bazaar. Dicu questu perchè; noi in Silicon Valley simu sistemi, dati, prucessi, tecnulugia è innuvazione ... avemu da aduprà tutti. Tutti avemu l'infrastruttura, a cunniscenza è l'esperienza per fà queste cose, ma ùn scurderemu mai a dinamica lucale è u fattore umanu, a dinamica di u cummerciu ". disse. Enfatizendu chì l'impurtanza di e dati in e-commerce aumenterà più chè mai, Emirdağ hà dettu chì cù u sviluppu di u cummerciu internaziunale, e fruntiere trà i paesi sò state alzate è un cliente pò andà à truvà u megliu serviziu chì volenu.

 In Turchia, u sistema spinge l'imprenditore à u puntu di vende o "aspittà è vai".

U fundatore di Getir, Nazım Salur, hà dettu chì Getir, chì anu fundatu 5 anni fà, ùn hè micca un clone di alcuna impresa in u mondu, è chì sò a prima cumpagnia in u mondu à implementà u mudellu "10 minuti di consegna in casa". Dichjarà chì ùn ci sò micca strumenti finanziarii protettivi per e startups è cumpagnie tecnologiche in crescita in Turchia, Salur hà dettu: "U sistema in Turchia spinge l'imprenditore à u puntu di vende o" aspetta è vai in banca ". usatu a frasa.

Dichjarà chì l'ecosistema di l'imprenditorialità aspetta veramente cuntributi indiretti da u statu, Salur hà dettu: "U cambiamentu di una parolla in un articulu di lege cù un saccu di liggi in u parlamentu una notte, forse farà chì sta startup diventerà un unicornu in u futuru. ." usatu e frasi.

L'ultimu ghjornu di u summit chì si terrà dumani, l'editore in capu di HBR Turchia Serdar Turan moderarà. À u summit, u direttore generale di PTT Hakan Gülten, u direttore generale di Borusan Lojistik, Mehmet Kalay, u direttore generale di MNG Cargo, Salim Güneş, è u vicepresidentu di l'Unione Turca di Camere è Scambi di Commodity (TOBB) Tamer Kıran farà dichjarazioni nantu à "Digitalizazione è Logistica".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*