Casu di Disastru di u Trenu di Çorlu Postponatu à u 4 di nuvembre

U prucessu di disastru di u trenu di Corlu rinviatu à nuvembre
U prucessu di disastru di u trenu di Corlu rinviatu à nuvembre

A 25a audizione di a causa in quantu à u massacru di u trenu in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ, unu di l'avvenimenti "simbulu" di u periodu AKP, in quale 328 persone morse è 5 persone ferite, hè iniziata. I parenti di u mortu è di i feriti marchjavanu à u tribunale cù banners in manu, cantendu "Right, law, justice". A causa hè rinviata finu à u 4 di nuvembre

Istanbul da u distrittu Uzunköprü di Edirne HalkalıU trenu di passageri, chì avia 362 passageri è 6 persone, hà deragliatu è sbulicatu l'8 di lugliu di u 2018, vicinu à Sarılar Mahallesi, u distrittu di Çorlu in Tekirdağ. In u massacru chì hè accadutu per negligenza, 7 persone, cumprese 25 zitelli, anu persu a vita è 328 persone sò ferite.

1ª Direzzione Regiunale di TCDD da u Procuratore Generale di Çorlu Halkalı Turgut Kurt, chì hà servitu cum'è Manager di Manutenzione Ferroviaria in a 14a Direzzione di Mantenimentu Ferroviario, Çerkezköy Özkan Polat, chì hè u Supervisore di Manutenzione è Riparazione Stradale in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, Celaleddin Çabuk, chì hè l'Ufficiale di Manutenzione è Riparazione di Linea in u Dipartimentu di Manutenzione Stradale, è Çetin Yıldırım, u Capu di Ponti, chì travaglia in TCDD è hà firmatu l'annunziu annuale. rapportu d'ispezione generale in maghju, hà dettu "morte imprudente è morte. Una demanda hè stata presentata à u Çorlu 2st High Criminal Court, esigendu una pena di prigiò da 15 à 1 anni per avè causatu ferite.

L'accusazione hè stata criticata per ùn avè micca purtatu i veri autori à a ghjustizia.

Uzunkopru-Halkalı 8 persone anu persu a vita è 2018 persone sò state ferite in u risultatu di l'inversione di u trenu chì hà fattu a spidizioni l'25 di lugliu 328 in u distrittu di Çorlu di Tekirdağ Sarılar Mahallesi. A 5a audizione di u casu di massacre di u trenu di Çorlu, in u quale una investigazione è un prucessu ghjudiziariu pienu di scandali hè stata realizata da u principiu, hè stata tenuta eri à u 1st High Criminal Court di Çorlu.

Trà quelli chì anu seguitu l'audizione per sustene e famiglie è i parenti di quelli chì anu persu a vita in u massacru, u Vicepresidente di u Partitu di i Travaglii Turchi (TIP) Barış Atay, i deputati di u Partitu Populare Republicanu (CHP) Muharrem Erkek, Ali Şeker, Candan Yüceer, Peoples. U diputatu di u Partitu Democraticu (HDP) Serpil Kemalbay è parechji avvucati.

Hè nutate chì ci era più agenti di pulizza chè i denuncianti à l'udienza.

U tribunale hà annunziatu a so decisione interim. Per quessa, hè statu decisu di fà una esplorazione u 15 di lugliu è di rinfriscà l'udienza à u 4 di nuvembre. In a decisione, tutte e dumande di l'avucati di l'accusatori sò state rifiutate, è hè statu furmatu un cumitatu di esperti di 7 persone.

E famiglie di u massacru di u trenu di Çorlu vulianu scuntrà cù u prosecutore, ma u prosecutore hà dettu ch'elli puderanu scuntrà in una meza ora. E famiglie aspettanu di scuntrà cù u procuratore davanti à u tribunale.

E famiglie chì reagiscenu à a decisione dopu l'opinione di u prosecutore vanu à a procura. U tribunale hà aghjustatu per una ora dopu avè intesu l'accusati.

U procuratore spiega a so opinione:

Hè statu decisu di dumandà à l'ITU nantu à quale basa u dispositivu pluviometru hè statu determinatu, di accettà l'obiezioni fatte contr'à l'esperti, di ricusà a riprovazione di i testimoni chì e so dichjarazioni sò state pigliate cù l'istruzzioni, è di ricusà e dumande di detenzione di i sperti. imputati.

E famiglie anu reagitu dopu à u rifiutu di u prosecutore di rinvià a prova di i tistimoni, chì e so dichjarazioni sò state pigliate nantu à l'istruzzioni, è anu lasciatu a sala di tribunale.

Mısra Öz s'hè ribellu contr'à u cumitatu di i ghjudici è a polizia chì l'hà sparatu:

"Sò tutti buffoni di palazzu! Sò Misra Oz. Pigliate una foto di mè. Mamma di Oğuz Arda Sel. Questi ghjudici m'hà fattu un accusatu. Perchè li aghju dettu ch'elli ghjucavanu à e trè scimmie. Exoneranu l'assassini "

L'avucatu Emre Erdal parla:

Ùn ci hè micca contu di quante persone sò state purtate da quale vagone. L'applicazione di a lege face questu cù una camera di scena di crimine. Ma ùn pudia vede un CD in u schedariu. Esigemu chì un mandatu sia scrittu à l'applicazione di a lege. Esigemu a persecuzione di tutti i rispunsevuli è l'espansione di u schedariu.

L'avucatu Duygu Arslan parla:

Pensemu chì avemu viaghjatu una lunghezza d'orzu in 5 sessioni. L'accusati ùn sò ancu cuscenti di a furmazione di u crimine. Cume i testimoni. Vulemu chì i tistimoni oculari di stu accidente si sentenu. Ùn hè micca pussibule di attribuisce un crimine cù l'evidenza presentata da u tribunale.

L'avucatu Mustafa Ersin: Ci hè un rapportu di precipitazione in u schedariu trà l'audizione. Nisuna precipitazione finu à 14.30:2. A prossima precipitazione hè ancu bassa, micca i dati di precipitazione pisanti chì creanu un disastru. Ci hè 13 ore è XNUMX minuti trà l'ora di l'accidentu è l'ultima precipitazione. Allora TCDD hà tantu tempu per prevene l'accidentu.

Caccia. Selvi Yüzbaşıoğlu parla:

Avemu signalatu e nostre obiezioni à quelli chì ponu esse esperti. Ci sò candidati chì anu una relazione cù TCDD. Accademici da YTU, Assoc. Dr. Halit Özen è Assoc. Dr. Mustafa Sinan Assistance hè un espertu di sistemi di autostrada. Pensemu chì e persone chì saranu esperti in un tali schedariu duveranu esse persone più cumpetenti.

Università Haci Bektashi Veli, Dr. Avemu ancu obiezioni à Serhat Celik. U sughjettu è l'area di sapè fà ùn sò micca listessi. Assoc. Dr. Ùn avemu micca cunsideratu Mustafa Gürsoy adattatu per esse un tistimone espertu in questu casu. Insegna uni pochi di lezioni, ma a so ricerca ùn hè micca pertinente à u casu.

Università Sakarya, Dr. Hakan Aslan ancu ùn hà micca abbastanza travagliu nantu à u sughjettu di u casu, ùn avemu micca truvatu cumpetente. İrfan Pamuk da l'Università di Sakarya conduce ancu studii senza relazione cù u casu. Avemu ughjettu à u fattu chì queste persone agisce cum'è esperti.

L'avucatu Onur Şahinkaya parla:

A nostra opinione hè chì da u ghjornu di l'incidentu avemu affruntatu cun disrispettu. TCDD dice: "A vostra vita pò esse arruvinata, ma resterete in silenziu, ùn averemu micca una sola persona arrestata". Testimoni dicenu chì ùn ci hè micca un strumentu di misurazione. In u rapportu internu di TCDD, hè dichjaratu chì "Ci era un dispositivu di misurazione di a marca Davis" basatu in ITU. Inoltre, TCDD hà distortu u rapportu ITU. Anu chjamatu 45 mm di precipitazione precipitazione straordinaria. Hà l'arroganza di deformazione. E dumande chì avete mandatu à Mümin Karasu sò state date prima. Preparazione scritta. Karasu sapi a ricumpensa ch'ellu riceve quand'ellu dà sta dichjarazione.

E prumesse sò state fatte per assistisce. L'avucatu Can Atalay parla:

'A natura di a pioggia hè documentata in u vostru schedariu. Hè troppu ovvi per avè bisognu di una dichjarazione di testimone. Force majeure hè troppu ovvia per cuntà. Hè statu dichjaratu chì i culverts sò stati fatti in modu adattatu. L'accusati anu dettu chì à a prima udienza, avemu dettu i prublemi di sta griglia. Qualchissia hà dettu chì aghju preparatu più di 300 documenti. U mutivu di forza maiò ùn hè micca raghjone. Hè un prublema aperta cù l'evidenza di documentu in u schedariu. Pensu chì u Procuratore Pùblicu Capu di Çorlu è u putere puliticu impediscenu chì a persecuzione sia realizata bè. U prublema ùn hè micca a pioggia, hè necessariu di guardà u sistematicu. Sò interessatu à e cunsequenze suciali è pulitiche di e strade trascurate di TCDD per via di a privatizazione. Ci sò accusati chì anu bisognu à vene à u schedariu. Pregu chì dui tistimoni sò intesu davanti à u tribunale, postu chì viola u principiu di a prucedura. U sistema hè principalmente rispunsevuli di a morte di queste persone. In questu schedariu, ùn ci hè micca negligenza, ma pussibuli intenzioni.

I clienti piglianu a parolla

Mehmet Öz, missiavu di Oğuz Arda Sel: Quanti posti ci sò in un vagone? (À l'accusati) Induve hè statu datu u numeru 366 dopu l'accidentu ? Ci era circa 600 passageri quì. L'accusazione ùn hà micca investigatu questu? Fate sta matematica.

Zeliha Bilgin, mamma di Bihter Bilgin: S'ellu ùn era micca statu fattu quellu culvert, l'accidente seria accadutu di novu ? Perchè aghju fiducia in TCDD, aghju affidatu i mo figlioli è i fratelli. Ùn aghju micca capitu a pioggia, ma s'ellu ùn hè statu custruitu quellu culvert, ci sarianu di novu accidenti cù l'ultimi piovi. Mümin Karasu hè statu numinatu cum'è cunsultante. Mentre chì vogliu vedelu cum'è un accusatu davanti à mè, cundannu esse un cunsultante.

Aysun Köse, mamma di Sena Köse: Ùn duvemu micca amparà ciò chì TCDD face da e splutazioni laterali. TCDD duveria esse chjarificatu questu.

Funda Köse, mamma di Gülce Dikmen è Özgenur Dikmen: Eru ancu in tendenza. U trenu chì andava lentu u ghjornu prima, andava veloce quellu ghjornu. Perchè?

Ekrem Tuna, moglia di Melek Tuna: Andemu in trenu quellu ghjornu. Çerkezköy'à. U trenu andava lentu. Avemu vultatu 3 ore dopu. U numaru di passageri aumentava à ogni fermata di u trenu. Ancu i novi pensionanti ùn puderanu micca emessu biglietti. Ci era parechje persone in piedi. Ci era circa 800 persone in u trenu quellu ghjornu.

Hüseyin Şahin, babbu di Serhat Şahin: Avete purtatu a ghjente da a splutazioni sbagliata. Perchè nimu vene da l'uriginale Akın Farm? Tutti l'accusati quì duveranu esse messi in detenzione preventiva. E promossi? Perchè ti scherzi di e nostre menti ?

Yeter Gülacan, fratellu di Ergün Kerpic: Quandu aghju cullatu in u trenu prima di l'accidentu, si moveva assai pianu. Ma u ghjornu di l'accidentu, tutti dicenu ch'ellu hè andatu prestu.

Erkan Duman, moglia di Emel Duman, dumandò à Turgut Kurt: "Se un colver era abbastanza per quella strada, perchè hè statu custruitu un novu culvert vicinu dopu à l'accidentu? Ci hè stata una inondazione dui ghjorni fà, ma a strada di u trenu ùn hè micca rotta cusì ".

'STU MINISTRU PIÙ VALORI CHE I NOSTRI FIGLI ?'

Necmettin Sel, babbu di Hakan Sel, mortu in l'accidentu, è missiavu di Oguz Arda, parla : "Perchè l'imprenditore chì hà custruitu sta griglia ùn hè micca purtatu davanti à noi? Portate i veri à noi. Sè u Ministru hè u Ministru, ch'ellu vene davanti à noi. Hè stu Ministru più preziosu chè i nostri figlioli ?

Melih Kurtuluş, moglia di Derya Kurtuluş è babbu di Beren Kurtuluş, parla: "Custruisci u culvert per chì l'acqua di piova pò scorri. Quandu u fate, fate secondu i vostri standard. Un culvert hè fattu per chì a pioggia pò passà. Se un colapsamentu di un culvert in a pioggia, significa chì ci hè una incongruenza quì ".

QUALE DUVIA ESSERE DEFENDANT, FUSU SINTU COME TESTIMONU

Mısra Öz, chì hà persu u so figliolu Oğuz Arda Sel: E dichjarazioni di 3 testimoni puderanu esse pigliate in i tempi normali. I veri persone impurtanti ùn sò micca purtati. Mentre Mümin Karasu duveria esse l'accusatu, a so dichjarazione hè stata presa cum'è testimone. Quandu andemu à sente a so dichjarazione, aghju vistu chì era contru à a prucedura, chì e dumande sò state date prima, è chì e risposte eranu scritte nantu à e pagine. Ùn avete micca intesu e nostre richieste. Mümin Karasu divintò un cunsultante. Sò passati 718 ghjorni. Semu in a 5a audizione. Ùn esse indifferenti à e nostre richieste. Ùn esse micca cecu o sordu.

Le témoin Günay Solak témoigne :

Aghju travagliatu in a splutazioni di Caliskan per 4 anni. Facciu travagliu agriculu. Aghju sempre campatu in a splutazioni. Eru à a splutazioni u ghjornu di l'incidentu. Eru à 300-400 metri da a ferrovia è à circa un chilometru da u locu di u crash. U ghjornu di l'incidentu, hà cuminciatu à piovi versu 16.00. Di colpu piovì è passò. Ci era assai piova, possu dì. Piuvia assai quellu ghjornu. Aghju vistu a più precipitazione quellu ghjornu in 4 anni. Ùn avemu micca un dispositivu per misurà a precipitazione à u mumentu di l'accidentu. Ùn aghju mai andatu in scena. Nisuna ferita hè ghjunta à a splutazioni. L'ambulanza hè ghjunta à e splutazioni intornu à noi.

Onur Şahinkaya, avvocato del denunciante: Una delegazione hè ghjunta circa 2 mesi dopu à l'accidentu ?

Gunay Solak: Ùn hè ghjuntu à noi. Ùn a sò micca. Sò venuti da TCDD. Ci anu dumandatu cumu hè accadutu, avemu dettu chì ùn sapemu micca. Nisun minuti sò stati guardati.

Emre Erdal, avucatu di u denunciante: Quandu avete vistu prima l'autorità dopu l'incidentu? Avete vistu l'helicopteru ?

Gunay Solak: Circa un'ora dopu, l'autorità sò ghjunte. Aghju vistu ancu l'elicotteru, hè andatu à u locu di u crash.

U tistimone Vahdet Atak, chì travaglia in Caliskan Farm, parla:

Ùn era micca in a splutazioni u ghjornu di l'incidentu, ma aghju purtatu u pane quellu ghjornu. A distanza di a splutazioni à a ferrovia hè 700-800 metri. U ghjornu di l'avvenimentu, aghju purtatu u pane à a famiglia chì travaglia in a splutazioni. Aghju amparatu l'incidentu dopu in TV. Sò statu un’ora è mezu à a splutazioni à meziornu, ci era un pocu di pioggia. Ùn aghju micca vistu inundazioni durante u mo sughjornu. In a regione induve u travagliu, piove cum'è aprili è maghju, ancu s'è micca tantu. Ùn ci era micca un pluviometru per registrà in u locu induve aghju travagliatu u ghjornu di l'incidentu. Sò andatu in scena versu 12-1 a notte di l'incidentu, à a direttiva di u mo capu. Nisun feritu hè statu purtatu à a nostra splutazioni.

L'avucatu di u denunciante, Onur Şahinkaya, dumanda: Un ufficiale hè ghjuntu à a splutazioni dopu?

Attaccu Vahdet: Ùn aghju micca vistu però.

Avucatu: A delegazione ITU hà identificatu un dispositivu di misurazione di a marca Davis.

Attaccu Vahdet: Assolutamente nisun dispusitivu di misurazione. Sembra chì a precipitazione in a data di l'accidente era menu di a precipitazione durante stu periodu. Ùn aghju micca vistu un elicotteru in a zona quella notte.

U tribunale sente i testimoni

U fratellu di Ergün Kerpic, chì hà persu a so vita in u massacru di u trenu, parla: U mo fratellu hè mortu à l'età di 39 anni, i so dui figlioli eranu orfani. Mi lagnu finu à tuttu.

Birol Kuzgun, Manager di Operazioni di Cemiloğlu Stud Farm: Eru in a splutazioni tuttu u ghjornu u ghjornu di l'incidentu. A nostra distanza da a ferrovia hè 250-300 metri. Ancu s'ellu ùn hè micca sicuru, pioveva periodicamente. Il y avait de fortes précipitations à certains moments. Quelli eranu i tempi quandu pioveva. Era simile à e piove chì avemu avutu queste settimane. À quellu tempu, ci eranu piovi chì pendevanu annantu à u mese di lugliu. Induve u travagliu, ùn ci hè una stazione chì misura a precipitazione. Evacuemu l'acqua in a splutazioni cù qualchi canali di drenagiu quandu piove. Sò andatu à a scena dopu à l'accidentu, circa 15 minuti dopu. Hè difficiule per mè di descriverà a scena. L'omu ùn pò micca parlà. Ci era un statu di turbulenza. Cum'è aghju dettu, aghju difficiule di parlà quandu dicu queste cose.

L'avucatu dumanda : Qualchissia hè ghjuntu à voi in a capacità di un prosecutore annantu o dopu l'incidentu?

Birol Kuzgun: In seguitu, una squadra di TCDD è ITU hè venuta à scopra.

Avucatu per u cliente: Un elicotteru hè ghjuntu à a scena per salvà i feriti dopu l'incidentu ?

Birol Kuzgun: Innò ùn hè micca vinutu.

A 5a audizione di u prucessu, in u quale i suspettati di u massacru di u trenu di Çorlu sò stati pruvati, hà cuminciatu à u Centru di Educazione Publica di Çorlu.

L'audizione, chì hè stata purtata à u Centru d'Educazione Publica di Çorlu per via di a capacità insufficiente di a sala in u palazzu di tribunale di Çorlu, accuminciarà à 10.00:XNUMX. Cum'è prima di ogni udienza, e famiglie chì cercanu ghjustizia si sò riuniti in u Parcu Çorlu Santral è marchjò versu u Centru di Educazione Pùblica.

A PRIMA GUARIGIA SIA FATA IN LUGLIU

L'audizione di u casu hà iniziatu u 3 di lugliu di l'annu passatu à u Palazzu di Ghjustizia Çorlu, in a Sala di Cungressu di 1 persone, chì era urganizata cum'è 130a Corte Penale Pesante. Tuttavia, i parenti di quelli chì anu persu a vita è i feriti ùn anu micca permessu di entre perchè ùn ci era micca spaziu in a sala.

Dopu à l'avvenimenti, l'audizione hè stata purtata à a Sala 600 di Lugliu cù una capacità di 15 persone in u Centru di Educazione Publica Çorlu nantu à u Boulevard Bülent Ecevit in Çoban Çeşme Mahallesi.

Prima di a 5a udienza tenuta oghje, i parenti di i morti in l'accidentu è di i feriti in l'accidentu sò venuti à l'audizione à pedi, à circa 1 chilometru da u Centru d'Educazione Pùblicu Çorlu. E famiglie, purtendu i ritratti di u mortu in manu, cantavanu slogans "Right, law, justice".

"ÙN ASPETTEMU UN MIRACLE, VOLEMU GIUSTIZIA"

Zehra Bilgin, chì hà persu a so figliola Bihter Bilgin, e so surelle Emel Duman è Derya Kurtuluş, è a so nipote, Beren Kurtuluş di 6 mesi, hà dettu u seguente in u so discorsu in nome di e famiglie:

"Sò passati 718 ghjorni da quandu avete rottu cù a mo figliola. Ùn avemu micca figlioli, nè fratelli, nè anime, nè mòglie, nè mamma. Duranti stu periodu di dui anni, avemu vulsutu solu una cosa, ùn avemu micca aspittatu miraculi da nimu, ùn avemu micca dumandatu nunda. Avemu dettu: "Dateci ghjustizia", ​​vulemu ghjustizia. U mo figliolu, i mo fratelli, 25 vite ùn torneranu micca. Ma avemu dettu chì nisuna mamma, babbu, surella è fratellu ùn deve esse brusgiatu cum'è noi. Cum'è una mamma, vogliu chì l'assassini di i mo figlioli sò perseguitati ".

Fonte: Un ghjornu

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*