Prucessu di Normalizazione Iniziatu à AŞTİ

U prucessu di normalizazione hà iniziatu in l'asma
U prucessu di normalizazione hà iniziatu in l'asma

In u scopu di e misure di coronavirus, l'Operazione di Terminal Intercity d'Ankara di a Municipalità Metropolitana (AŞTİ), chì furnia un serviziu limitatu dopu a restrizione di viaghju in marzu 2020, hà iniziatu u prucessu di normalizazione da u 1 di ghjugnu. E misure d'igiene sò state aumentate per a salute di i passageri in AŞTİ, chì hè stata riattivata cù l'apertura di l'imprese di autobus è a rimozione di e restrizioni di viaghju. I travaglii di pulizia è di disinfezione cuntinueghjanu ininterrottamente in AŞTİ, chì l'asfaltu hè rinnuvatu.

Cuntinuendu a so lotta efficace contru l'epidemie di coronavirus in tutta a capitale, a Municipalità Metropolitana hà aumentatu e so misure in l'Operazione di Terminal Intercity di Ankara (AŞTİ), induve u trafficu di passageri hà iniziatu cù l'elevazione di a restrizione di viaghju da u 1 di ghjugnu.

In AŞTİ, chì furnisce un serviziu limitatu dapoi marzu, e misure d'igiene chì priorizanu a salute publica sò state aumentate à u più altu livellu, mentre chì u travagliu di pulizia è di disinfezione hè statu enfatizatu.

L'IGIENE È À L'AVVENTURA PER A SALUTE PUBBLICA IN AŞTİ

À AŞTİ, chì hà cuminciatu à serve cù u so asfaltu rinnuvatu, e misure di sicurezza sò state aumentate, è e misurazioni di a temperatura di i passageri chì arrivanu cumincianu cù 2 camere termiche è termometri posti à i piani di entrata è di uscita.

Mentre i passageri pigliati cù disinfettanti di e mani sò diretti à l'office di biglietti, a Municipalità Metropolitana, chì hà implementatu e pratiche chì priorità a salute publica in AŞTİ, cuntinueghja sia a pulizia dettagliata è a disinfezione in u terminal è u prucessu di disinfezione in e zone di bagagli. E squadre di Sicurezza di BUGSAŞ è di a Pulizzia di Ankara avvisanu spessu i citadini di seguità a regula di distanza suciale.

U direttore di a polizia di AŞTİ, Salim Uludağ, hà dettu chì tutte e precauzioni necessarie sò state pigliate per a salute è a sicurità di i citadini è hà datu e seguenti informazioni:

"Dopu avè accettatu i nostri citadini chì passanu per e camere termiche à e porte AŞTİ è ùn anu micca prublemi, li dirigemu à l'uffizii in u terminal è uttene i so biglietti. Vulemu chì i nostri invitati entranti mantenenu a distanza suciale per a so sicurità in u terminal. I prucessi di disinfezione di u terminal cuntinueghjanu à intervalli regulari. Dopu avè cullatu in l'autobus, verificamu se i nostri invitati rispettanu a regula di distanza suciale è s'ellu anu maschere. Cum'è a Municipalità Metropolitana, u distribuemu gratuitamente à i nostri citadini chì ùn anu micca maschere è disinfettanti ".

I CITTADINANI È L'IMPRESE SONT SATISFATTI DI E MISURE PIGLIATE

I citadini è l'imprese chì sò ghjunti in AŞTİ dopu chì a restrizione di viaghju hè stata rialzata, ringrazianu a Municipalità Metropolitana per e misure pigliate, in particulare e regule d'igiene, cù e seguenti parolle:

-Serkan Otyakmaz: "Sò ghjuntu in AŞTİ per andà in a mo cità nativa è, per quantu possu vede, e regule sò seguite è sò abbastanza soddisfattu di u travagliu di pulizia. Mi sentu alleviatu ".

-Cafer Avcı: "Aghju attentu à e regule di distanza suciale quantu possu. I casi di coronavirus sò stati in calata ultimamente, crede chì ci sbararemu se simu attenti. Vogliu ringrazià a nostra municipalità per a disinfettazione è a pulizia quì ".

-Faruk Çefir: "Prima di tuttu, vogliu chì u settore sia benefiziu. In più di a Municipalità Metropolitana di Ankara, a nostra cumpagnia cumpleta i prucessi di disinfezione di i veiculi prima di inizià i so voli è distribuisce e so maschere à i capitani. Dopu chì e spedizioni sò finite, i nostri veiculi sò disinfettati immediatamente ".

-Süleyman Gök: "Avemu pigliatu e nostre misure per assicurà chì i nostri passageri mantenenu una distanza suciale di 1,5 metri è l'avemu implementatu. E misure pigliate da a nostra municipalità metropolitana mettenu à noi è i nostri passageri à l'aise, è vi ringraziemu ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*