U Ministru Ersoy Spiegò Turismu Sicuru à i Paesi di l'UE

U Ministru Ersoy hà dettu à i paesi di l'UE nantu à u turismu sicuru
U Ministru Ersoy hà dettu à i paesi di l'UE nantu à u turismu sicuru

A "Certificazione Turistica Sicura" di Turchia iniziata durante l'epidemie di coronavirus (Kovid-19) hà vultatu l'attenzione internaziunale in Turchia.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà scontru cù l'Ambasciatori di a Delegazione di l'Unione Europea via videoconferenza per spiegà u serviziu di vacanze sicuru chì anu implementatu.

In a riunione tenuta à a dumanda di a delegazione, u Ministru Ersoy hà dettu à i paesi di l'UE nantu à u "Programma di Certificazione Turistica" in Turchia.

U Ministru Ersoy, chì hà trasmessu in dettagliu e pratiche chì i visitatori chì preferanu Turchia in e so vacanze scontranu da u mumentu di l'atterrissimu in l'aeroporti, e precauzioni pigliate in l'aviò, i sistemi da esse aduprati in l'alberghi, quali precauzioni sò pigliate. per l'invitati cù una prova pusitiva, è ciò chì e facilità è l'operatori di tour farà in questu prucessu, hà dumandatu à l'Ambasciadori e dumande in quantu à l'applicazione.

I paesi chì anu participatu à a riunione à u livellu di l'Ambasciadore à a riunione tenuta cù a participazione di u Capu di a Delegazione di l'UE Christian Berger è a carica d'affari Eleftheria Pertzinidou eranu Svezia, Finlandia, Paesi Bassi, Belgio, Lettonia, Austria, Lussemburgu, Pulonia, Slovenia, Italia, Francia, Spagna, Danimarca, Germania, Grecia, Bulgaria, Romania, Estonia, Slovacchia, Irlanda è Ungheria.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*