Eliminazione di a linea di tramvia nostalgica Bursa T3 in l'agenda

A rimozione di a linea di tram nostalgica di bursa t hè à l'agenda
A rimozione di a linea di tram nostalgica di bursa t hè à l'agenda

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà ripetutu a so offerta di diversificà l'ore di travagliu per facilità u trafficu. Dicendu: "Ùn hè micca u cumandamentu di Diu per e scole è e fabbriche di travaglià à u stessu tempu", Aktaş hà dettu, "Se custruemu strade di 10 piani versu Bursa, ci saranu prublemi. L'arrangiamenti duveranu esse fatti à l'iniziu di a scola è di l'ore di travagliu urgente ", disse. Aktaş hà dettu ancu chì a rimozione di a linea T3 hè à l'agenda è chì l'edifizii İŞKUR è Kızılay seranu ancu demoliti.

U presidente Alinur Aktaş hà tenutu una cunferenza di stampa cù u metudu di videoconferenza, spieghendu chì Bursa s'hè adattatu rapidamente à a nova normalizazione è chì hà guadagnatu impressioni assai pusitive da e riunioni cù u mondu cummerciale è i rapprisentanti bancari, u presidente Aktaş hà dichjaratu chì Bursa hè unu di e pruvince più furtunatu.

Esprimendu chì u Giardinu di a Nazione serà ufficialmente apertu oghje, è chì a zona induve si trovanu e petre fluttuanti serà riurganizata, a Piazza Altınparmak è a regione ripiglià a so vera identità, u presidente Aktaş hà dettu: "Vulemu u Giardinu Naziunale, u palazzu di sport. è a vechja piscina accantu à esse inclusa in a regione è integrala cù Kültürpark ".

Ricordendu chì a custruzzione di a linea di metro di Emek City Hospital, chì costarà circa 1 miliardi di lire, serà fatta da u ministeru è chì u prucessu hà da principià prestu, u sindaco Aktaş hà dettu: "Da u 1 di ghjugnu, hè stata fatta una entrata rapida in quantu à nurmalizazione. Avemu scontru per u colazione cù i gestori regiunale è i gestori di filiali cummerciale di i nostri 3 banche statali è i gestori di 3 banche private. Sò entusiasta in nome di a municipalità per u futuru di a mo cità. Bursa hè megliu. U nostru rapportu di pandemia hè bonu. Avemu parlatu di u risultatu saria assai megliu se valutemu bè l'opportunità. Ci hè una atmosfera assai pusitiva in Bursa in generale. A cità chì hà reagitu u più veloce à a normalizazione era Bursa. Dicu chì un bellu prucessu d'estiu ci aspetta. Maschera, distanza suciale è igiene persunale sò a nostra sine qua non. 3-4 mesi passanu cusì. Saremu u più attenti pussibule in u trasportu. Ùn toglieremu micca e maschere. Osserveremu a distanza sociale. Ci hè sempre un prublema, a vita cuntinueghja. I bisogni di e persone cuntinueghjanu à aumentà. A nurmalizazione hà iniziatu in Europa, America, Africa è Far East. E persone legate à u turismu sò un pocu preoccupati è preoccupati. Ma aghju ancu a speranza in questu sensu. U bellu rapportu di Bursa serà un vantaghju. Cuminceremu a prumuzione in Turchia è in u mondu. Sperimentaremu u prucessu in u quali si sviluppa u turismu di natura. Vecu Bursa cum'è attiva. Eru cù l'affari 2 notti fà. Aghju spiegatu a nostra eccitazione è l'approcciu à l'imprese di diversi settori da u tessili à l'automobile. Tuttu sarà bè. Ùn aghju micca dubbitu nantu à questu. U nostru duvere hè di travaglià è di correre, di rializà e nostre responsabilità ", disse.

A LINEA T3 PUDE ÙN FUNZIONA NOVA!

Ricordendu chì u trasportu publicu hè diminuitu à 12 per centu è una media di 110 mila persone per ghjornu durante u prucessu pandemicu, u presidente Aktaş hà dettu: "Cù a nova normalizazione, hè aumentatu à 320 mila in i ghjorni passati. I voli BUDO cumincianu u luni. I nostri autobus chì vanu à Sabiha Gökçen anu cuminciatu à operare. T1 è T3 sò in u statu off. Forse u T3 in Cumhuriyet Street, forse ùn tornerà mai più. Avemu fattu un sondaghju. Nè i cummercianti nè a ghjente di u rughjonu ùn a volenu. Ci sò prucessi di mantenimentu per T1 finu à u 21 di ghjugnu. Probabilmente tornerà di novu. Questa linea hè impurtante perchè faremu T2 cunnessu. Avemu vistu 110 mila durante u prucessu di pandemia in u trasportu publicu. Avemu ghjuntu à 300 mila sta settimana. Era u ghjornu chì avemu purtatu 320 mila persone. Ancora micca abbastanza capacità. U travagliu di ottimisazione di u signalamentu cuntinua. Cumincià cum'è settembre. Sperimentaremu un vantaghju di 40 per centu in u trasportu publicu. Ci rilasserà. I voli diventeranu più frequenti. U cooldown serà ridutta da 3,5 minuti à 2 minuti. Avemu compru 20 autobus extra. Quandu aghju pigliatu l'uffiziu, ci eranu 350 veiculi. L'avemu aumentatu à 470. Truvà 500. A migliurà in u trasportu publicu cuntinueghja. Aghju trasmissu à u ministeru chì ùn pudia micca aduprà risorse per a linea T2. Quandu si tratta di a vita, videremu ancu più sollievu in numeri ", disse.

Ùn hè micca abbastanza per custruì 10 STRADE PIANI !

U presidente Aktaş hà presentatu l'offerta di cambià l'ora di travagliu per facilità u trafficu in Bursa. Dicendu: "Ancu se custruemu strade di 10 piani è radduppiemu e strade, ùn pudemu micca facilità u trafficu in a cità", Aktaş hà dettu: "Circa 3% di a pupulazione di 80 milioni, 2 milioni 200 mila persone campanu in 5 distretti adiacenti. Ci sò certi prublemi ligati à u trafficu è u trasportu. Ùn hè micca l'ordine di Diu, a scola è a fabbrica sò à u stessu tempu. Pudemu implementà in certi tempi. Avemu ottenutu qualchì sollievu cù EDS. L'ore di travagliu di u collu biancu sò impurtanti. Sò 8 di a matina è 17 di a sera, ma avemu bisognu di cambià l'ore ligate à u collu turchinu. Ùn ci sarà micca dumanda di tanti piatti S. Un veiculu ùn passa micca tempu cù una fabbrica. 3-4 scole andaranu à a fabbrica. Stu cambiamentu hà ancu facilità u trafficu. Bursa hà bisognu di mette stu prublema nantu à a tavula urgentemente. Questa hè a mo più grande aspettativa. Aghju dettu à u guvernatore è à l'autorità. Avemu bisognu di diversificà i nostri ore di travagliu. Ci hè ancu un prublema di trafficu in Muş, chì hà 100 mila persone. Tuttu hè custruitu nantu à 2 strade. Avemu 18 Zone Industriali Organizzati. Avemu bisognu di agisce urgentemente per pianificà u timing per una tale cunfigurazione in u puntu occidentale di a cità chì porta a carica principale ".

RISPOSTA À U PRESIDENTE TÜRKYILMAZ: Ùn sò micca curioso

U sindaco Aktaş hà ancu rispostu à u sindaco di Mudanya, Hayri Türkyılmaz, chì l'hà criticatu ricurdendu chì l'autorità di e spiagge hè stata trasferita à e municipalità di Mudanya è Gemlik cù una decisione di u cunsigliu. Aktaş hà dettu: "In risposta à l'accusazioni chì a cità metropolitana ùn hà micca putenza finanziaria è per quessa hà datu e spiagge, pruvate micca di fà polemiche. Ci ponu esse presidenti eletti da diversi partiti pulitichi. A ghjente in Mudanya hà vutatu per ellu, Bursa in generale ci hà preferitu. A prima crisa principia cù a piscina. Sfurtunatamente, avemu uni pochi di prublemi cum'è questu. Hà dumandatu una compensazione per a terra chì ùn hè micca per noi, cù boni intenzioni, è ancu u costu di a piscina, mentre l'avemu aduprà. Hà ricivutu ancu 500 mila lire. Va bè, ùn sò micca i mo soldi. A piscina ùn era micca vincendu in ogni modu. A daraghju s'ellu vulia. Ùn sò micca curiosu. In relazione à e spiagge, l'edifiziu principia in a zona verde nantu à a spiaggia. Avemu pigliatu passi per piantà questu. Hà sparte qualcosa cun voi dicendu "a vittoria di a lege". Ma a decisione di demolisce hè ghjunta. Avà si rompe. "A lavaraghju da mè stessu", disse. In seguitu, hà fattu Atatürk silhouette. Ellu ama assai Atatürk, agisce cum'è se avemu un prublema. Stai custruendu un caffè in a zona verde. Nisun bisognu. Hè finalmente sguassatu avà. Avemu ancu presentatu una denuncia per u dannu à u publicu. Ùn vene micca ellu stessu à e riunioni nantu à e spiagge. Sapemu chì u sindaco di Gemlik Uğur hà chjamatu ancu à 1 am. Risponderemu à e vostre dumande appena torna a nostra lingua. Ma Gemlik hà ancu eruttu. Hè statu distribuitu à parechji ghjurnali è stampa lucali.

Ùn hà micca participatu à a riunione per 2.5 mesi

Cullemu cuntenituri cù u logu Metropolitanu. Lasciavamu a basura in ellu à manca è à diritta. Ci hè un saccu. Ùn pudia micca ghjunghje à Uğur Sertaslan per 10 ghjorni. Ùn hà micca pussutu ghjunghje à mè per 2 ghjorni. Aghju dettu, amicu, aghju scrittu un missaghju. Arrivà à ogni mumentu chì vulete. A percepzione chì anu fattu quì hè sbagliata. E cose sò cullate, a basura hè lasciata, è a squadra daretu hè ancu cullighjata. Ci hè un saccu di basura. Sparte questu cù a stampa è fate nutizie. Sbagghiatu. Si dice chì i duscia ùn sò micca stallati. Eliminatu à a fine di a stagione. A stagione ùn hè micca iniziata ancu durante u prucessu di pandemia. I sistemi fermanu. Sarà una bugia, ma micca tantu di una bugia. Questu assai ùn hè mai statu vistu in altrò in u mondu. U mare ùn hè micca parlatu finu à avà. Avà sò fora è dicenu "anu saccheghjatu i nostri campi di u duvere". Menzogna. Ùn importa micca, questu hè a disinformazione. Hè una calunnia contru à u merre è a cumuna. Hè qualcosa chì hè fattu per incaricà una accusazione cun ellu. U nostru mandatu hè chjaru. Sò apertu à u dialogu. Vi daraghju ciò chì vulete. Avemu datu materiale di disinfezione à tutti i cumuni senza discriminazione. Ùn hà assistitu à alcuna riunione per 2,5 mesi. Quale hà mandatu 2 tunnellate ? A municipalità metropolitana di Bursa. Sfurtuna... Ùn aghju micca u dirittu di esse offesu da Mudanya. L'autorizazione riguardu à a marina hè passata à noi. Avemu da travaglià in Güzelyalı. Eliminaremu u cattivu campu di sport in Mudanya è custruiremu una piazza è un parcheghju di più piani ", disse.

DESTRUIAMU KIZILAY È İŞKUR

U presidente Aktaş, nantu à una quistione, hà enfatizatu chì facenu di l'osterie storiche è di a zona di u bazar una struttura vivente per 24 ore, è chì feranu a prima scavatura in lugliu per apre u circondu, è hà dettu: "Avemu distrughjendu u locu. Crescent Rossu è İŞKUR. İŞKUR hà dumandatu assai soldi. Ùn avemu micca chance di fallu in u prugettu. Finiremu u travagliu à a fine di u 2021. Quandu ci scuntremu cù u Ministru, finiremu a distruzzione intornu à ellu à a fine di u 2020. Cuminceremu a produzzione in 2021. Ùn ci hè micca prublema cù a fonte. Semu in fretta. Si parla dapoi 40 anni. Avemu avutu l'uppurtunità. L'osteria storica è intornu à u bazar sò unu di i prublemi impurtanti 7-8. Se T3 hè alzatu in Cumhuriyet Street, questu locu serà un centru di vita megliu. "I turisti venenu da casa è fora", disse. U presidente Aktaş hà aghjustatu chì ùn ci sarà micca festival Golden Karagöz quist'annu per via di a pandemia, è chì pensanu à urganizà u Festival Internaziunale cum'è settembre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*