L'ordine di u trafficu di Bursa serà avà furnitu cù EDS

L'ordine di trafficu di Bursa serà avà furnitu cù eds
L'ordine di trafficu di Bursa serà avà furnitu cù eds

U protokollu in quantu à i Sistemi di Inspezione Elettronica (EDS), chì hè statu cuncepitu per assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà, per eliminà e violazioni di trafficu è per stabilisce un flussu di trafficu regulare, nantu à l'autostrade in i limiti di serviziu di a Municipalità Metropolitana di Bursa hè statu firmatu trà Bursa Metropolitana. Municipalità è u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale.

A municipalità metropolitana di Bursa, chì si cuncentra nantu à prughjetti cum'è a prumuzione di u trasportu publicu, novi linee di u sistema ferroviariu, ottimisazione di signalizazione in u sistema ferroviario esistente, allargamentu di strada, strade novi è crucivia, per chì u trasportu ùn serà micca un prublema in Bursa, hè particularmente impurtante per u regulamentu di u flussu di u trafficu è l'eliminazione di e violazioni hè implementatu un altru prughjettu. Un protokollu hè statu firmatu trà u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa Alinur Aktaş è u direttore di a polizia provinciale Tacettin Aslan per l'implementazione di u prughjettu di u Sistema di Supervisione Elettronica, in quale hè previstu un investimentu di circa 100 milioni di lire. L'investimentu necessariu serà fattu da a Municipalità Metropolitana per i Sistemi di Inspezione Elettronica (EDS), chì hè pensata per assicurà a sicurità di a vita è di a pruprietà è per assicurà un flussu di trafficu regulare è sicuru in l'autostrade in i limiti di serviziu di a Municipalità Metropolitana. U sistema, chì hè previstu per esse stabilitu in un annu, serà dopu consegnatu à u Dipartimentu di Pulizia Pruvinciale. In u scopu di u prugettu, e violazioni di velocità seranu rilevate da u Sistema di Rilevazione di Violazione di Velocità Media in 27 corridori (OHTS) situati da a cumissioni in l'area di rispunsabilità di u trafficu di u Dipartimentu di Pulizzia, è i veiculi chì passanu a luce rossa seranu rilevati cù u Sistema di Violazione di Luce Rossa in 30 intersezioni signalizzate. In novu, i veiculi parcheggiati in spazii indesiderati seranu rilevati cù u Sistema di Violazione di Parcheghju à i punti 15, è i veiculi cù parcheghju, stop, corsia di sicurezza, scansione offset è violazioni di direzzione inversa seranu rilevati cù 9 veiculi Mobile EDS.

L'armunia serà assicurata in u trafficu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Alinur Aktaş, hà dettu chì Bursa, chì aumenta a so ecunumia è i valori turistici ghjornu per ghjornu, hè una cità in rapidu sviluppu. Ricordendu chì hè un grande onore di serve Bursa, u sindaco Aktaş hà dettu: "In questu sensu, a cità hà prublemi prominenti. U più impurtante hè u trafficu è u trasportu. Cù e firme chì avemu firmatu oghje, averemu datu l'iniziu di un prughjettu impurtante in u trafficu è u trasportu. Stimu chì costarà circa 100 milioni. In questu sensu, vulemu esce à l'offerta in pocu tempu è compie in un periodu di 1 annu. Da avà, studii seranu realizati in l'ambiente elettronicu per assicurà una operazione più sana è più prufittuosa di l'applicazioni in u trafficu, è a continuazione di a surveglianza di quelli chì ùn rispettanu micca e regule, 7/24, è per revelà una armunia in a cità. Vogliu sprimà chì u trafficu di Bursa serà più rilassatu cù stu prughjettu, è in questu sensu, quelli chì venenu à a cità è quelli chì campanu in a cità seranu più còmode. Vogliu ringrazià u nostru Capu di Pulizzia è a so squadra per u so sustegnu è cuntributi ".

Avemu ghjuntu à a tappa finale

U Capu di a Pulizzia Pruvinciale Tacettin Aslan hà enfatizatu chì sò stati cuncentrati annantu à stu prughjettu per un bellu pezzu è hà dettu: "Avà avemu ghjuntu à a tappa finale. Avemu finitu stu prughjettu impurtante, chì hè strettamente ligatu à a sicurità di a nostra Bursa è cuntribuisce à a riduzione di u trafficu pesante. A nostra municipalità metropolitana hà fattu una grande cuntribuzione à noi in stu prughjettu. Hè un prughjettu assai grande chì guardemu. Include ancu cifre assai elevate in termini di costu. Grazie à u mo caru presidente, ùn hà micca lasciatu incumpletu nisuna di e nostre richieste. Hà rispostu positivamente à ogni nostra dumanda. Dunque, avemu ghjuntu à a fase di firma di stu prughjettu, chì furnisce un valore è cuntribuzione assai impurtante à u nostru statu è dopu à Bursa è i nostri citadini. Ringraziu u presidente per u so sustegnu. Bona furtuna à a nostra Bursa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*