L'Estonia Esegue Testi di Vettura senza Conduttore in Tallinn Ülemiste City

talin veiculu senza conducente
talin veiculu senza conducente

A trasfurmazioni hà iniziatu per a sustituzione senza cunduttore di l'autobus in l'Università di Tallinn Ülemiste City in Estonia. A reta di autobus in u campus serà cumplementata da dui autobus per pruvà una piattaforma di trasportu publicu basata nantu à trè autobus autoguidati.

In più di l'autobus autoguidati, u sistema di trasportu publicu intelligente include una piattaforma software chì facilita a cumunicazione trà e fermate intelligenti di l'autobus è tutte e parti di u sistema, è potenzalmentu cù sistemi di trasportu publicu regulare. U scopu di e teste hè di riunisce l'esperienza di a vita reale è di cuntinuà à sviluppà autobus cum'è una estensione naturale di u trasportu publicu.

"L'autobus in u campus passanu per diverse prucessi durante u periodu di teste. L'autobus anu da adattà à u trafficu cuntrullatu da l'omu è anu da mantene a cumunicazione cù u centru di cuntrollu è seguità l'istruzzioni ricevuti. "Dì. L'utilizatori di e vitture si movenu vicinu à l'autobus autoguidati chì seranu sicuri per i pedoni è a forza di travagliu, hà dettu in u parcu cummerciale. "Per aghjustà a sicurità di u trafficu, un specialista di veiculi hè sempre in autobus durante u periodu di prova".

U pilotu Estonian hà ricivutu finanziamentu per a R&D da u prughjettu FABULOS (Future Automated Bus Urban Level Operating Systems), chì hà da scopu di preparà e cità per aduttà tecnulugii innovatori è soluzioni in u trasportu. U prughjettu FABULOS hè finanzatu da l'Unione Europea è coordinatu da Forum Virium Helsinki.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*