Alper Bilgili nominatu Direttore Generale IETT

Alper Bilgili nominatu Direttore Generale IETT
Alper Bilgili nominatu Direttore Generale IETT

Un novu nome s'hè unitu à l'alta direzzione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul (IMM). U presidente di l'IMM Ekrem İmamoğluhà numinatu Alper Bilgili Direttore Generale di IETT.

Bilgili hè natu in Istanbul in u 1972. Hà finitu a so educazione universitaria in u Dipartimentu di Ingegneria Civile di l'Università Tecnica di u Mediu Oriente (METU) è u so maestru in ingegneria di trasportu à l'Università Boğaziçi (BU), induve hè ancu assistente di ricerca. Hà ricevutu ancu un master in educazione cummerciale (MBA) da l'Università Tecnica di Istanbul (ITU).

Bilgili hà iniziatu a so carriera in Omsan Logistics in u 1999. Dopu, trà 2002-2005, hà occupatu diverse pusizioni in Arkas Logistics è Aras Cargo. In seguitu, hà travagliatu cum'è Direttore Generale di e cumpagnie Mars Logistics è Ekol Logistics trà 2005-2019.

Alper Bilgili, chì hà ancu u ÜDY (Top Level Manager) datu da u Ministeru di i Trasporti è i certificati di cumpetenza prufessiunale CPC datu da l'IRU, hà ancu ricevutu u Top Manager di trasportu stradale IRU in 2011, è u Manager di trasportu stradale Atlas di l'annu. Premii in 2013, 2015 è 2017. esiste. Bilgili, chì hè maritatu è hà dui figlioli, parla inglese fluente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*