Ùn Toccate U Buttonu, Cruce cù Salute

sustegnu à u prugettu finale di l'ibb da istka
sustegnu à u prugettu finale di l'ibb da istka

İGDAŞ, İSBAK AŞ è BİMTAŞ, filiali di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul, anu u dirittu di riceve supportu in u scopu di u Programma di Combattimentu è Resilienza di l'Agenzia di Sviluppu di Istanbul (ISTKA) contr'à Covid-19. In a prima tappa, dodici prughjetti da ISTKA, istituzioni pubbliche, u settore privatu è l'urganisazioni non governamentali sò stati valutati cum'è pratiche innovatori chì impediscenu a diffusione di u virus è riducenu i so effetti nantu à l'economia di u paese.

In u scopu di u Programma di Combattimentu è Resilienza COVID-19, l'Agenzia di Sviluppu d'Istanbul (ISTKA) hà decisu di sustene e pratiche innovative chì impediscenu a diffusione di u virus è riducenu i so effetti nantu à l'ecunumia di u paese è hà dumandatu à l'istituzioni pubbliche, u settore privatu è micca. - urganisazioni governamentali. Evaluendu un gran numaru di applicazioni, ISTKA hà cuminciatu à annunzià i primi risultati. In a prima tappa, dodici di i prughjetti applicati sò stati cunsiderati degni di sustegnu. Trà sti prughjetti, ci era ancu prughjetti di trè filiali IMM.

Trè IMPRESA, Trè prughjetti

Istanbul Gas Distribution Industry Trade Joint Stock Company İGDAŞ, "Ùn vi preoccupate micca di andà in a filiera, stà in casa"; Istanbul Bilişim ve Smart Kent Teknolojileri AŞ İSBAK's "Contactless Pedestrian Button" è Boğaziçi Peyzaj İnşaat Danışmanlık Teknik Hizmetleri Sanayi ve Ticaret AŞ BİMTAŞ's "Istanbul Fragility Map" di i prughjetti di "Istanbul Fragility Map" sò stati trovati per sustene i so prughjetti.

"Ùn ti disturbà à a filiale, STATE IN CASA"

U mudellu di cummerciale remotu chì İGDAŞ, chì distribuisce gas naturale à 6,5 milioni di abbonati in Istanbul, stabiliscerà cù u prughjettu "Ùn vi preoccupate micca di andà in filiale, stà in casa", cuntribuisce à riduce l'effetti di l'epidemie aumentendu l'isolamentu suciale. . Cù u sistema, i Istanbuliti ponu realizà tutte e transazzione da e so case senza andà in l'edificazioni İGDAŞ. Una media di 85 mila mensili è una media annuale di 1 milione di transazzioni di abbonamentu, cuntrattu è terminazione pò esse realizatu remotamente per telefunu. Cusì, circa 4 mila contatti fisichi per ghjornu seranu impediti. Cù stu prughjettu, a burocrazia serà ancu ridutta è un risparmiu significativu serà ottenutu in spese cum'è carta, uffiziu, cartoleria è bureau.

"ÙN TUCCA U BUTTONE, AVANTI SANU"

Cù u prughjettu di u "Button Pedestrian Accessible" sviluppatu da ISBAK, a cumpagnia di l'applicazioni smart city di IMM, una funzione di telerilevazione chì ùn richiede micca u cuntattu di a manu hè stata aghjunta à i semafori. I passaggi pedonali utilizati da millaie di Istanbuliti ogni ghjornu sò dotati di una funzione di fotocellula di rilevazione remota. U sistema, sviluppatu per prevene l'infezzione di coronavirus, permette à l'Istambuli di attraversà a strada in modu sicuru, semplicemente ingrandendu, senza appughjà u buttone cù e so mani. Cù u prugettu, chì hà iniziatu in i zoni cun trafficu pedonale pesante in Istanbul, tutti i passaggi pedonali push-button seranu fatti senza cuntattu è seranu dotati di una funzione di fotocellula. U buttone per i pedoni senza cuntattu avvirtenu ancu i Istanbuliti nantu à l'attraversamentu senza cuntattu è reitera u missaghju "State in casa".

"MAP ISTANBUL COVID-19"

Cù u prughjettu "Istanbul Covid-19 Map" di BİMTAŞ, era destinatu à creà l'indici di fragilità è e carte di Istanbul, induve si vede più di 19 per centu di i casi Covid-60 in Turchia. Cù u sistema di carte basatu in GIS chì mostra e zone risicate di Istanbul, i zoni chì necessitanu intervenzione urgente seranu identificati, l'istituzioni è l'urganisazioni chì interveneranu seranu determinate, è una piattaforma online basata nantu à u web serà sviluppata per furnisce u flussu di informazioni. Cù u prugettu, i dati di guida seranu furniti à l'amministratori di decisione di a cità nantu à quale quartiere o regione anu da intervene principalmente, cù quali strumenti è cù quali risorse, è quali precauzioni piglianu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*