Karaismailoğlu hà esaminatu l'aeroportu Tokat è l'autostrada Tokat-Niksar

karaismailoglu hà fattu investigazioni nantu à l'aeroportu di Tokat è l'autostrada Tokat Niksar
karaismailoglu hà fattu investigazioni nantu à l'aeroportu di Tokat è l'autostrada Tokat Niksar

Adil Karaismailoğlu, Ministru di Trasporti è Infrastrutture, hà dettu: "À l'iniziu di l'anni chì venenu, i nostri più grandi aerei sbarcaranu à l'aeroportu di Tokat in u modu più sicuru. Riuniremu a ghjente di Tokat cù u mondu sanu ". disse.

U Ministru Karaismailoğlu hà esaminatu l'Aeroportu Tokat è u situ di custruzzione di Dönekse di l'autostrada Tokat-Niksar è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Parlendu à i ghjurnalisti dopu, Karaismailoğlu hà dichjaratu chì Tokat riceverà a so parte da u sviluppu di a Turchia è chì serà una di e cità più impurtanti in Turchia, è chì facenu i piani necessarii per i prughjetti in corso in a cità per esse cumpletati appena. quantu pussibule.

"I nostri più grandi aerei sbarcaranu à l'aeroportu di Tokat"

Spieghendu chì sò in cunsultazione per i prossimi prughjetti per Tokat, Karaismailoğlu hà dettu: "Avemu fattu investigazioni in a custruzzione di l'aeroportu di Tokat. U travagliu di a pista cuntinueghja à un ritmu veloce. Speremu, in i prossimi 2 mesi, tutti i prucessi ligati à a pista seranu cumpletati. À u principiu di l'anni chì venenu, i nostri più grandi aerei sbarcaranu in l'aeroportu di Tokat in u modu più sicuru. Riuniremu a ghjente di Tokat cù u mondu sanu ". disse.

Indicà chì una certa sezione di l'autostrada Tokat-Niksar hè stata custruita è messa in opera cum'è una strada doppia, Karaismailoğlu hà dettu:

"Facemu piani per e parti rimanenti. Avemu u scopu di offre l'autostrada Tokat-Niksar cum'è una strada doppia 2 × 2 in modu sicuru à u serviziu di i residenti Tokat. Niksar hè un puntu di Tokat chì apre à u Mari Neru. In i prucessi in corso, culligaremu Niksar cù Ordu è Ünye è mettemu a parte di Tokat chì si apre à u Mari Neru cunfortu in serviziu. Spergu di scuntràvi in ​​Tokat in prughjetti più belli ".

U Ministru Karaismailoğlu, nantu à a quistione di un ghjurnalistu annantu à u terrimotu basatu in Manisa, hà dettu: "Ci hè stata una ligera intensità in u campu di a cumunicazione è u trasportu. Ùn ci hè micca prublema chì impedisce a nostra attività, hè sottu u nostru cuntrollu ". hà datu a risposta.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*