Induve hè a Torre di Maiden? Storia di a Torre di Maiden

circa a Torre di a Maiden
circa a Torre di a Maiden

A Torre di a Maiden si trova in u Bosforu. Situata in Üsküdar Salacak, a Torre di a Maiden hè l'unicu artefattu di u periodu Bizantinu in Üsküdar. Maiden's Tower hè trà i più ricercati di u ghjornu. A storia di a Torre di a Maiden, unu di i simboli di Istanbul, hè di 2 anni. A Torre di a Maiden, chì hà una struttura unica, hè usata cum'è un caffè durante u ghjornu è un ristorante privatu à a sera. Allora, induve hè a Torre di a Maiden ? Eccu a storia di a Torre di a Maiden ... Stu edifiziu unicu, chì data di 500 anni, hà campatu una storia chì hè uguale à a storia di Istanbul è hà vistu l'esperienze di sta cità. Cù a so storia chì principia in i tempi antichi, hà sopravvissutu in tutti i periodi storichi, da a Grecia antica à l'Imperu Bizantinu, da Bizanziu à l'Imperu Ottumanu.

B.C. Storia di a Torre di Maiden

Sicondu l'investigatore Evripidis, un grecu di Istanbul, a terra chì era una protrusione di e coste asiatiche hè stata siparata da a costa cù u tempu è l'isula induve si trovava a Torre di a Maiden hè stata formata. Hè stata custruita per a prima volta da a roccia nantu à quale si trova a Torre di a Maiden, in aC. Hè mintuatu in 410. À sta data, u cumandante atenianu Alcibiade hà fattu custruisce una torra nantu à st'isula chjuca per cuntrullà e navi chì entranu è abbandunonu u Bòsforu è per incascià i tassi. A catena hè stesa da u locu induve Sarayburnu si trova à l'isula induve si trova a torre, è a torre diventa cusì una stazione doganale chì cuntrolla l'entrate è l'uscita di u Bosforu. Anni dopu, BC. In u 341, u cumandante grecu Chares hà fattu un mausoleu custruitu nantu à culonne di marmura per a so moglia nantu à l'isula induve si trova a torre.

Epoca rumana

Versu u 1110 dC, a prima struttura prominente (torre) nantu à questu isulettu hè stata custruita da l'imperatore Manuel Comnenos. L'imperatore Manuel, chì hà regnu trà u 1143 è u 1178, hà fattu custruisce duie turri per aiutà à difende a cità. L'imperatore Manuel, chì hà fattu custruiscia unu di elli vicinu à u Monasteru di Mangana (nantu à a spiaggia di u Palazzu Topkapı) è l'altru in u locu di a Torre di a Maiden, avia catene liate trà e duie turri per ùn lascià i navi nemichi in u Bosforu. è per impediscenu u passaghju di navi di cummerciu senza pagà i diritti doganali.

Periudu Bizantinu

A Torre di a Maiden, chì hè stata distrutta è riparata da u tempu à u tempu prima, hè stata aduprata com'è basa da i Veneziani durante a cunquista di Istanbul. Una flotta da Venezia sottu u cumandamentu di Gabriel Treviziano era stazionata quì per aiutà Bizanziu quandu Mehmet u Cunquistatore assedia Istanbul.

Periudu Ottumanu

Dopu à a cunquista, Mehmet u Cunquistatore hà fattu demolirà stu picculu castellu è hà fattu custruì un picculu castellu di petra in u so locu circundatu di merle è cannoni. Questi cannoni posti in u castellu sò diventati un'arma efficace per i navi in ​​u portu. In ogni casu, a torre hè stata aduprata cum'è una piattaforma di spettaculu invece di una fortezza difensiva durante u periodu ottomanu, è u Mehter hà cantatu nevbet (una spezia d'innu naziunale) cù colpi di cannone quì. I fundazioni di a torre chì vedemu oghje è e parti impurtanti di u pianu più bassu sò a struttura di l'era Fatih. Hè cunnisciutu chì a Torre di a Maiden hè stata mantenuta viva per esse riparata o ricustruita di tantu in tantu duranti u periodu ottomanu. A Torre di a Maiden, cum'è parechji altri edifizii in Istanbul, hè stata severamente dannata in u terrimotu chì hè accadutu in u 1510, cunnisciutu cum'è a "piccola apocalisse", è a torre hè stata riparata durante u regnu di Yavuz Sultan Selim. Per via di u so circondu pocu prufonda, una lanterna hè stata posta nantu à a torra dopu à u XVIImu seculu. Da sta data, a torra cuminciò à serve di faro, micca di castellu. In questu periodu, i cannoni in a torre ùn sò più usati per a prutezzione, ma per i saluti in cerimonii. U prìncipe Selim, chì hè vinutu à Istanbul per piglià u tronu dopu a morte di Solimanu u Magnificu, hè statu accoltu cù cannoni sparati da a Torre di a Maiden mentre passava per Üsküdar. Dopu questu, stu salutu hè statu fattu per ogni sultanu chì hà pigliatu u tronu per un bellu pezzu, è l'accessu di u sultanu à u tronu hè statu annunziatu à u publicu cù colpi di cannone.

In u 1719, a torre, l'internu di a quale era cumplettamente in legnu, hè stata brusgiata da u focu chì scoppiu per via di l'accensione di a lampa d'oliu in u faru per l'effettu di u ventu, è in u 1725, hè stata largamente riparata da Nevşehirli Damat İbrahim. Pasha, l'architettu capu di a cità. Dopu à sta riparazione, a torre cù una cupola di piombu è a seccione di lanterna sò stati restaurati cù muratura è vetru. Dopu, in u 1731, u faru di a torra, i merlaghji di cannoni è altri lochi sò stati riparati di novu. Cù u colapsu di l'Imperu Ottumanu, a Torre di a Maiden hè tornata à esse usata cum'è castellu di difesa. I colpi di cannoni, chì prima eranu fatti per divertimentu è celebrazioni, sò oghji fatti per scopi di difesa in questu periodu. In u 1830-1831, a torre diventa un ospedale di quarantena per chì l'epidemie di colera ùn si sparghje micca in a cità. In seguitu, durante l'epidemie di pesta in u 1836-1837, in quale 20-30 mila persone sò morti, alcuni di i malati sò stati isolati in l'uspidale stabilitu quì.

A diffusione di l'epidemie hè stata impedita da a quarantena applicata in questu ospedale stabilitu in a Torre di a Maiden. L'ultima reparazione maiò di a Torre di a Maiden in u periodu ottomanu era II. Hè statu custruitu durante u regnu di Mahmud. Dopu à a rinuvazione in u 1832-33, chì hà datu a torra a so forma attuale, u marmaru sopra à a porta di a Torre di a Vergine hè statu pittatu da u Sultan II. Hè postu nantu à una iscrizzione chì porta a firma di Mahmut. In sta risturazione, chì hè stata realizata in u stilu architettonicu ottumanu-baroccu, a cupola tagliata è u flagpole chì si alza da a cupola sò stati aghjuntu à a torre. In u 1857, un novu faru hè custruitu da una cumpagnia francese.

Era Repubblicana

Durante a Siconda Guerra Munniali, a Torre di a Maiden hè stata rinnuvata. E parti di legnu putridu di a torre sò riparate è alcune parti sò demolite è cunvertite in cimentu armatu. Dopu à una reparazione maiò in u 1943, sò stati posti grossi scogli attornu à a torra per impedisce ch'ella si sdrughje in u mare. Intantu, u magazzinu è i tanki di gasu nantu à u molo intornu à a roccia nantu à quale a torre si trova sò stati eliminati. I muri esterni di l'edificiu sò stati cunservati è l'internu hè statu rinnuvatu cum'è cimentu armatu. Maiden's Tower hè stata trasferita à l'Armata in u 1959 è hè stata aduprata cum'è una stazione di radar affiliata à u Comandante di e Forze Navali, chì assicura a vigilazione di u trafficu marittimu è aereu di u Bosforu. A cisterna in u bastimentu, chì hè a "Navy Facility Mine Surveillance and Radar Station", hè stata cuperta di cimentu durante i rinnuvamenti fatti in u 1965. Dopu à u 1983, a torre hè stata lasciata à l'Amministrazione Marittima è hè stata aduprata cum'è stazione intermedia finu à u 1992.

Oghje, a Torre di Maiden ...

A Torre, chì era chjamata Arkla (picculu castellu) è Damialis (vitellone) in i tempi antichi, hè diventata famosa cù u nome "Tour de Leandros" (torre di Leandros), è oghje hè integrata cù u nome Torre di Maiden. In u 1995, u prucessu di risturazione di a Torre di a Maiden principia. Stu locu spiciale, chì hà una storia misteriosa di millaie d'anni, hà apertu e so porte à i visitori in u 2000 dopu chì u travagliu di risturazione hè statu finitu aderendu à a so identità unica è l'architettura tradiziunale. Oghje, Maiden's Tower, chì serve i so visitatori lucali è stranieri cum'è un caffè-ristorante durante u ghjornu è cum'è un ristorante privatu à a sera, accoglie ancu assai inviti speciali è urganisazioni cum'è matrimonii, riunioni, lanciamenti, cene d'affari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*