Macchina di Produzione di Mascheria Domestica da MKEK

macchina lucale di pruduzzioni di maschere da mkek
macchina lucale di pruduzzioni di maschere da mkek

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà visitatu u Workshop di Produzione di Masche Chirurgiche di u Centru di Educazione Pùblica in Kırıkkale, chì hè statu implementatu cù una coordinazione interistituzionale per risponde à a necessità di maschere chirurgiche in a lotta contru u novu tipu di coronavirus (Covid-19). epidemia è hà una capacità di produzzione ogni ghjornu di 3 milioni di maschere. Rimarchendu chì MKEK hà pruduttu e macchine aduprate in a produzzione di maschere in u locu, u Ministru Varank hà dettu: "Avemu pruduciutu e macchine in u locu è naziunale, cumprese l'adesivi ultrasonici". disse.

U Ministru Varank hà inspeccionatu u Workshop di Produzione di Maschere Chirurgiche di u Centru di Educazione Pùblica, chì hè statu stabilitu sottu a coordinazione di u Vicepresidente Fuat Oktay cù i cuntributi di i ministeri di Famiglia, Travagliu è Servizii Suciali, Tesoru è Finanze, Educazione Naziunale, Difesa Naziunale è Industria è Tecnulugia. , è hà ricevutu infurmazioni da l'autorità.

Varank hè statu accoltu in a pruvincia da u guvernatore di Kırıkkale Yunus Sezer, u deputatu Ramazan Can di Kırıkkale, u sindaco di Kırıkkale Mehmet Saygılı, u presidente provinciale di AK Party Kırıkkale Nuh Dağdelen è u direttore generale Yasin Akdere.

À l'attellu, un rigalu hè statu prisentatu à Varank in memoria di a so visita. U Ministru Varank hà ancu distribuitu maschere à i membri di a stampa.

Facendu una dichjarazione à i ghjurnalisti dopu a so visita, Varank hà dettu chì l'attellu hè unu di i migliori esempi di a capacità di coordinazione inter-istituziunale ottenuta cù u Sistema di Guvernu Presidenziale.

Varank hà dettu: "MKEK hà pruduttu tutte e macchine in questa facilità. E nostre agenzie di sviluppu furnianu u so sustegnu. "U nostru Centru d'Educazione Pùbblica, inseme cù u nostru Governatore, hà implementatu a facilità". disse.

Dichjarà chì e maschere prodotte in l'attellu sò aduprate in Turchia, soprattuttu per risponde à i bisogni di u Ministeru di a Salute, Varank hà dettu: "A facilità hà una capacità di produzzione di ogni ghjornu di 3 milioni di maschere. "A pruduzzione quì continuerà finu à chì i bisogni publichi cuntinueghjanu". disse.

"Avemu pruduciutu E MACCHINE LOCALMENTE È NAZIONALE, INCLUSI ADESIVI UTRASONICI"

Varank hà dettu chì MKEK hà pruduttu e macchine utilizzate in a produzzione di maschere in u paese è hà dettu: "Avemu avutu una dipendenza da l'esteru in quantu à l'adesivo ultrasonicu in a macchina. I nostri amichi cuncernati anu finitu un bellu studiu nantu à questu. "Avemu pruduciutu e macchine in u locu è naziunale, cumprese l'adesivi ultrasonici". disse.

In riferimentu à u potenziale d'esportazione quì, Varank hà dettu: "MKEK serà ancu capaci di esportà. Avemu stabilitu u stabilimentu di produzzione di maschere cù un sforzu intensu. Quì, i nostri trainees anu guadagnatu un impiegu è sò assai felici di esse una parte di una lotta in u campu di a salute. Hè assai bonu per Türkiye per avè tali esempi. Cum'è un paese, facemu un travagliu successu in a lotta contru l'epidemie di Covid-19. Avemu differenziatu pusitivamente da parechji di i paesi sviluppati cunsiderati in u mondu. Ancu quì, avemu dimustratu ciò chì pudemu ghjunghje ghjunghjendu cù a sulidarità, i sforzi di i nostri citadini è e capacità di e nostre urganisazioni industriali è tecnologiche in Turchia. Spergu chì continueremu à fà un bonu travagliu ".

U Ministru Varank hà allora esaminatu i travaglii realizati in cullaburazione cù MKEK è TÜBİTAK SAGE in MKEK Steelworks and Munitions Factory cù MKEK General Manager Akdere. Varank hà dopu visitatu u Major General Ünal Önsipahioğlu R&D Directorate.

Fonte: Sanayi.gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*