Malatya Northern Belt Road serà apertu à u trafficu à a fine di u 2021

A strada di u cinturione di u nordu di malatya serà aperta à u trafficu à a fine di l'annu
A strada di u cinturione di u nordu di malatya serà aperta à u trafficu à a fine di l'annu

A Municipalità Metropolitana di Malatya hà iniziatu a demolizione di e strutture espropriate nantu à a linea Taştepe-Hanımçıftliği di 725 metri, chì hè una di e tappe più impurtanti è difficili di a Strada di u Belt Nord.

Una sezione di 22.5 chilometri di a Strada di u Cinturinu di u Nordu, chì hà una lunghezza tutale di 12 km è si trova trà a Strada di Circulazione esistenti è a Strada di u Cintura di u Nordu, chì hè in custruzzione, è hè una di l'alternative più forti in quantu à u trasportu, hà hè statu apertu finu à avà.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya Selahattin Gürkan, u presidente provinciale di u Partitu AK İhsan Koca, u secretariu generale di a municipalità metropolitana, i secretari generali diputati, i capi di dipartimenti è i capi di quartieri anu fattu investigazioni in a zona induve i travaglii di espropriazione sò stati finiti nantu à a strada Taştepe-Hanımçıftliği di u Nordu. Strada di Cintura.

A Municipalità Metropolitana, chì hà espropriatu 30 di e 725 strutture rimanenti nantu à a tappa Taştepe-Haniminçiftliği di 42 metri di a Strada di u Belt Nord, chì hè stata aperta cù una larghezza di 29 metri, hà iniziatu u travagliu di strada.

Mehmet Kılıç, u capu di u quartiere di Taştepe, hà dettu: "Spergu chì serà di auspiziu per u nostru quartiere. Vogliu ringrazià u nostru presidente è a so squadra immensamente ".

Demir: A Strada di a Cintura di u Nordu aghjunghje valore à u fondu di a strada circundante

Vogliu ringrazià u Sindaco di Melekbaba Neighbourhood Ali Demir è u nostru Sindaco Metropolitanu Selahattin Gürkan. A Municipalità Metropolitana di Malatya sta attualmente sperimentendu a gioia di u travagliu fattu in u triangulu di Hanımınçiftliği Taştepe è Melekbaba. In verità, sta strada di u Cinturinu di u Nordu aghjunghje un valore sottu à a strada circundante. In questa occasione, vogliu accoglie u sgiò presidente è a so squadra in nome di u populu di Melekbaba è u populu di a regione. Pò esse benefiziu per Malatya è i nostri quartieri nantu à a strada di a cintura di u nordu.

Maritu: Quandu i travaglii sò finiti, u nostru trafficu urbanu serà còmode

U presidente provinciale di u Partitu AK, İhsan Koca, hà dettu: "Oghje, simu quì cù u nostru sindaco metropolitanu per inizià una altra fase di l'opere di a Strada di a Cintura di u Nordu, chì i nostri quartieri Malatya, in particulare Taştepe, Melekbaba, Hanımın Çiftliği aspettanu ansiosi. E strutture di a Strada di a Cintura di u Nordu seranu espropriate è demolite. Quandu sti travaglii sò finiti, sia u nostru trafficu urbanu serà cunfortu è una reta stradale cù standard di vita più altu serà ottenuta.

Vogliu prufittà di sta occasione per ringrazià u sindaco di a municipalità metropolitana è a so squadra chì hà iniziatu u travagliu. Vogliu bona furtuna à i nostri compatrioti chì vivenu in Melekbaba, Taştepemiz è a splutazioni di Hanım in Malatya ", disse.

U presidente Gürkan: Facemu arrangiamenti per facilità u trafficu di Malatya

Selahattin Gürkan, sindaco di a municipalità metropolitana di Malatya; "Subitu dopu chì avemu pigliatu l'uffiziu, avemu fattu a pianificazione è l'arrangiamenti necessarii per facilità u trafficu in Malatya custruendu strade alternative à a strada di l'arteria unica esistente, soprattuttu ghjustu sottu à a strada circundante.

In u primu locu, avemu custruitu è ​​​​apertu un boulevard Anatolian alternativu à Malatya, chì ùn hè micca custruitu per 44 anni è hè stata cunfinata à una sola arteria. Dopu avemu principiatu u prucessu di espropriazione di a strada alternativa miridiunali.

U prucessu da Yakinca à Mhlidut hè statu finitu. I prezzi di l'arbureti ligati à l'espropriazione sò stati pagati è a strada hè stata aperta. Serà cumpletu à a fine di l'annu prossimu.

Da una banda, avemu datu l'istruzzioni necessarii à i nostri amici parenti nantu à a finitura di a Strada di u Cinturinu di u Nordu, u circondu di u nordu, u più prestu pussibule. I pagamenti di i nostri citadini chì pussede una pruprietà sò stati iniziati è sò fatti.

Tutti operanu nantu à a basa di cunsensu vuluntariu. In altre parolle, ùn ci hè micca entrata ufficiale è espropriazione. Ci hè certamente un travagliu di espropriazione realizatu cù l'accunsentu di u populu attraversu relazioni bilaterali.

Questa hè una strada cù una durata tutale di km 22,5. Quandu avemu ghjuntu à Malatya, u primu prublema di Malatya era u trasportu è u trafficu. Avà, questu hè falatu, vale à dì, hè diminuitu da 30-35% da quandu a strada alternativa hè stata custruita.

Cù a fine di a strada di u circondu di u nordu, u prublema di u trasportu è u trafficu di u circondu di Malatya serà risolta. À a fine di u 2021, avemu datu l'istruzzioni necessarii per a fine di a strada di u cinturione miridiunali è di a strada di u cinturione di u nordu.

À a fine di u 2021, a strada di u cinturione di u nordu serà aperta à u trafficu, è i nostri citadini anu un corsu di trafficu sanu. Bona furtuna à u nostru Malatya è u so populu. Felicita ancu tutti i mo culleghi chì anu cuntribuitu à sta questione ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*