L'annunziu à e cooperative di trasportu publicu in Manisa

Bona nutizia per e cooperative di trasportu di massa in Manisa
Bona nutizia per e cooperative di trasportu di massa in Manisa

À a riunione di ghjugnu di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Manisa, decisioni impurtanti sò state prese in favore di e cooperative di trasportu publicu è di l'imprese chì sò inquilini di a Municipalità Metropolitana, chì anu sperimentatu una seria diminuzione di a so attività per via di u focu di coronavirus. A pruposta di ùn piglià a deduzione tutale di 5,5 per centu da i veiculi di trasportu publicu finu à a fine di l'annu hè stata accettata à l'unanimità.

À l'Assemblea Ordinaria di ghjugnu tenuta sottu a presidenza di u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hè stata presa una decisione per fà felici e cooperative di veiculi di trasportu publicu è i so cunduttori. L'Assemblea hà discututu a pruposta di u Dipartimentu di i Trasporti di furnisce un supportu in cassa per u trasportu d'aprile 34 per assicurà a continuità di i servizii di trasportu publicu in a nostra cità per via di a diminuzione di u numeru di passageri di un totale di 806 veiculi di trasportu publicu chì operanu in u territoriu. 2020 cooperative chì operanu in i cunfini di a Municipalità Metropolitana di Manisa.

5,5 Percentu di Deduzzione ùn serà micca pigliatu finu à a fine di l'annu

Fornendu infurmazioni à i membri di u cunsigliu annantu à l'articulu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Manisa, Cengiz Ergün, hà dettu: "A causa di l'epidemie di coronavirus chì hà affettatu negativamente u mondu sanu, i nostri citadini in Manisa anu avutu qualchì difficultà finanziaria è morale. In u trasportu publicu, truvamu adattatu per ùn piglià a deduzione di 5 per centu fatta da MANULAŞ da u sistema di bigliettu elettronicu è a deduzione di 0,5 per centu per l'entrata è l'uscita di terminal finu à a fine di l'annu. Inoltre, tutte e spese di carburante d'aprile di e cooperative cù pocu numeru di viaghji è ingressu bassu; Cum'è a Municipalità Metropolitana, copreremu alcune di e spese di carburante d'aprile di e cooperative chì u numeru di passageri è l'ingressu sò moderatamente boni. "Pigliemu sta decisione per furnisce un pocu di sollievu à i nostri cummercianti di cunduttori è cooperative", disse. Dopu à l'annunziu, a pruposta hè stata accettata à l'unanimità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*