A sicurezza in Marmaray hè affidata à u Sistema di Comunicazione Domestica

U sistema di cumunicazione domestica hà cuminciatu à esse usatu in Marmaray
U sistema di cumunicazione domestica hà cuminciatu à esse usatu in Marmaray

Noyan Dede, Direttore Generale di ONUR Mühendislik AŞ, chì produce i sistemi di cumunicazione è di registrazione utilizati in i centri di cummandu è di cuntrollu di Marmaray, chì furnisce una cunvenzione significativa in u trasportu cunnessu u Bosforu sottu u mare, hà dettu: "Sistema di cumunicazione vocale OTC-IP2000. , chì anu cuncepitu è ​​​​pruduciutu cum'è u risultatu di attività intensive di ricerca è sviluppu cù ingegneri lucali, hà annunziatu chì "hè cuminciatu à esse usatu in Marmaray".

Spieghendu chì u sistema, chì hè in u core di a gestione di u funziunamentu di u trenu è di u metro è ancu chjamatu "Sistema Dispatcher", hà u titulu di esse a prima suluzione domestica in questu campu, Dede hà dettu: "Attualmente; Cù u sistema utilizatu da 43 operatori in a gestione di tutta l'operazione in dui centri di cuntrollu è 90 stazioni in Marmaray, l'operatori ponu cumunicà cù altri operatori, treni, squadre di supportu è u persunale di cuntrollu di stazioni simultaneamente utilizendu canali di cumunicazione cablati è sistemi radio. Inoltre, l'annunzii interni di a stazione è di u trenu, e chjama d'urgenza è certi sistemi di basa nantu à i treni è i bordi d'infurmazione di i passageri ponu esse gestiti, mentre chì l'infurmazione immediata nantu à u trenu pò esse seguita.

Dede hà dichjaratu chì u sistema di cumunicazione domestica custa u publicu circa 70 per centu menu di i so contraparti stranieri è hà dettu: "À u listessu tempu, u cuntrollu di tutte e cunniscenze è a tecnulugia creata in u nostru paese ferma". Spieghendu chì hà ancu avutu conversazioni cù certi paesi per l'esportazione di u sistema di cumunicazione, Dede hà dettu chì e negoziazioni cuntinueghjanu à espansione u pruduttu fora di Marmaray in u paese.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*