Quelli chì ùn portanu micca maschere ponu affruntà ammende è pena di prigiò.

Quelli chì ùn portanu micca maschere ponu affruntà ammende è prigiò.
Quelli chì ùn portanu micca maschere ponu affruntà ammende è prigiò.

Una multa amministrativa di 3.150 TL è diverse pene di prigiò pò esse imposte à quelli chì ùn rispettanu micca l'obligu di portà una maschera.

Hè dichjaratu chì, in più di una multa amministrativa di 19 TL, quelli chì ùn rispettanu micca l'urdinamentu obligatoriu di porta di maschere introdutte per riduce i risichi in corso in l'epidemie di COVID-3.150 ponu esse sottumessi à diverse pene di prigiò per decisione di a corte se altri. i danni sò in u risultatu di ùn portà micca una maschera.

Per prevene a rapida diffusione di a malatia, una nova hè stata aghjunta à e decisioni è e misure pigliate finu à avà per mantene a distanza suciale, è tutti quelli chì sò andati in carrughju sò stati obligati à portà una maschera in più di 40 pruvince. in particulare in Istanbul, Ankara è Izmir.

In linea cù a raccomandazione di u Cunsigliu Scientificu di u Ministeru di a Salute; E decisioni pigliate da u Cunsigliu di l'Igiene in parechje pruvince rende ubligatoriu per tutti quelli chì esce in e strade è spazii aperti à aduprà una maschera medica o di tela per copre a bocca è u nasu.

E persone chì ùn rispettanu micca e misure determinate nantu à l'articulu 1593 di a Legge Generale d'Igiene N ° 27 duverà pagà una multa amministrativa di 282 TL per 2020 in cunfurmità cù l'articulu 3.150 di a Legge Generale di Igiene.

L'attu di ùn portà una maschera ùn custituisce micca un crimine punitu da a prigiò. In ogni casu, u crimine di pruvucà a malatia è a morte in questu modu pò purtà à pena di prigiò.

L'avucatu Sinan Keskin hà dettu: "In particulare se una persona chì sà chì porta u virus face chì altre persone si ammalate o mori senza purtendu una maschera è infettendu cusì altre persone cù u virus, a so responsabilità serà purtata à l'agenda, da u crimini di ferite à u crimine d'assassiniu, cum'è stabilitu in u Codice Penale Turcu ".

Facendu una dichjarazione à l'Agenzia di Notizie Hibya, Keskin hà enfatizatu chì "A mancanza di rispettu di e decisioni pigliate porta cun ella sanzioni amministrativi è ghjudiziali. Hè essenziale per esse sensibile in u rispettu di e misure ".

L'agenza di stampa Hibya

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*