Frenu d'incentivazione à l'importazione di materiali medichi

frenu d'incentivazione per l'impurtazioni di l'equipaggiu medicale
frenu d'incentivazione per l'impurtazioni di l'equipaggiu medicale

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà inspeccionatu a stallazione, chì pruducerà consumabili medichi cum'è tubi di sangue di vacuum, siringhe è serum sets cù i mezi domestici è impediscenu l'impurtazioni di 50 milioni di dollari annu.

U Ministru Varank hà visitatu TTT World in u Gruppu Sıla è hà ricevutu infurmazioni nantu à l'investimenti di a cumpagnia.

Cù u novu tipu di epidemia di coronavirus (Covid-19), hè diventatu chjaru quantu critica hè a produzzione di consumabili in l'industria di a salute. Beneficiendu di l'incentivi d'investimentu di u Ministeru di l'Industria è Tecnulugia, a cumpagnia di Ankara hà iniziatu a produzzione in pocu tempu. A cumpagnia hà u scopu di riduce a dipendenza straniera producendu tubi di sangue à vacuum, siringhe, set di serum, punte d'agulla, branules, guanti è sacchetti di sangue, chì sò cunsumables critichi, in Turchia. A cumpagnia, chì hà iniziatu a produzzione, seguitarà un prughjettu in 3 fasi è impiegarà 900 persone quandu l'investimenti sò finiti.

In a prima fase, i tubi di sangue di vacuum, siringhe è serum sets cuminciaru à esse pruduciutu. À a fine di l'annu, 450 milioni di tubi di sangue di vacuum, 500 milioni di siringhe è 75 milioni di set di serum seranu pruduciuti.

Cusì, sti prudutti, a maiò parte di i quali sò impurtati in forma pronta, seranu pruduciutu in u locu. In più di risponde à i bisogni in u mercatu domesticu, hè ancu previstu di esportà questi articuli l'annu dopu.

Quandu a seconda fase, in quale a punta di l'agulla, i branul è i suturi chirurgici seranu localizzati, hè cumpletu, hè destinatu à pruduce 1,5 billion needles annu.

In a fase finale di l'investimentu, serà pussibule di pruduce guanti è sacchetti di sangue, chì ùn sò micca pruduciuti attualmente in Turchia, in casa.

HA UNA DIREZIONE INNOVATIVA

A cumpagnia pò pruduce tubi di sangue cù codici à barre pronti o codici QR, à u cuntrariu di i so contraparti in u mercatu. Cusì, i costi di etichettatura supplementari sò salvati.

Un altru travagliu innovadoru serà a produzzione di gel, chì deve esse usatu in certi tubi. Questi geli permettenu di mantene u sangue pigliatu in tubi in cundizioni adattati finu à chì a prova hè realizata. A cumpagnia hà u scopu di localizà cumplettamente stu gel, chì hà proprietà chimichi.

U sistema chì a cumpagnia hà creatu cù i so sottufornitori riflette ancu una perspettiva innovativa. U mudellu di cummerciale sviluppatu porta a crescita inseme cù i fornitori. I cumpunenti di u tubu di sangue sò pruduciuti da diverse PMI cù una garanzia di compra. Cusì, hè destinatu sia à rinfurzà i fornitori sia à ghjunghje à capacità più elevate in a produzzione per mezu di clustering.

"L'EQUIVALENTI DOMESTICI DEVERU ESSERE PREFERITI"

In a so dichjarazione dopu a so visita, u Ministru Varank hà dettu chì a facilità hà iniziatu a produzzione 2 mesi fà cù l'incentivi di u Ministeru di l'Industria è a Tecnulugia.

Dichjarà chì a Turchia hà un deficit di u cummerciu esteru di 50 milioni di dollari in tubi di sangue prudutte in a facilità, Varank hà enfatizatu chì u scopu di diventà un paese autosufficientu in questu campu cù investimenti in a produzzione di prudutti medichi.

"Avemu cuminciatu à i travaglii di stabilimentu prima di COVID-19"

Varank hà dettu chì cù Covid-19, u valore di a produzzione domestica è di l'autosufficienza era capitu in u mondu sanu, è hà dettu: "Avemu iniziatu assai prugrammi in u campu di a localizazione prima di coronavirus. "Avemu intensificatu i nostri sforzi per aumentà e nostre capacità di produzzione in i prudutti d'alta tecnulugia è per diventà un paese autosufficiente in ogni campu di l'industria". disse.

Rimarchendu chì tali facilità ghjucanu un rolu impurtante in chjude u deficit di u cummerciu esteru, Varank hà dettu:

"Equivalenti di sti prudutti sò pruduciuti da cumpagnie straniere è sò usati in Turchia. Avemu bisognu di sensibilizà nantu à l'usu di sustituti domestici in ospedali è laboratorii. "Cum'è u statu, avemu digià applicà un vantaghju di u prezzu di 15 per centu à i prudutti domestici in licitazioni pubbliche".

"CIRDEMU À L'INDUSTRIA DI SALUTE COME UNA POLITIKA NAZIONALE DI SICUREZZA"

U Ministru Varank hà ancu indicatu l'impurtanza ch'elli attachenu à l'industria di a salute è hà dettu: "Vedemu l'industria di i prudutti di salute cum'è una pulitica di sicurità naziunale. Comu sapete, in casu di guerra, u putere di i paesi nantu à u campu hè direttamente ligatu à e so capacità di l'industria di difesa. Avemu vistu quantu criticu è strategicu l'industria di a salute hè in questa epidemia chì avemu avutu. Cù l'epidemie, parechji paesi sò diventati introverti. Pusanu i bisogni di i so citadini prima è cessanu l'esportazioni. Per esempiu, ùn pudemu micca cumprà i filtri di maschere chì avemu importatu prima da Germania è Francia. Senza perdiri tempu, avemu subitu localizatu questi filtri è eliminati a dependenza straniera. Avemu pigliatu u nostru respiratore di terapia intensiva domestica fora di a linea di produzzione in solu 2 settimane. Avemu divintatu un soffiu d'aria fresca per u nostru paese è u mondu cù stu pruduttu. Questi dui esempii solu mostranu quantu sò forti a flessibilità, l'adattazione è a capacità innovativa di a nostra industria. "Cuntinuemu à aumentà tali esempi". hà fattu a so valutazione.

"A RESISTENZA DI L'INDUSTRIA AUMENTARÀ"

Varank hà ricurdatu chì a produzzione medica hè cunsiderata cum'è un "investimentu prioritariu" in l'incentive è hà dichjaratu chì continuanu à sustene a cumpagnia.

Puntendu l'impurtanza di aumentà i tassi di localizazione, Varank hà dettu: "Cumu i tassi di localizazione aumentanu, a nostra industria serà più resistente. A nostra vulnerabilità in i periodi di crisa cum'è l'epidemie diminuirà. "Cumu u deficit di u cummerciu esteru diminuisce, l'ecunumia di u nostru paese hà da cuntinuà à cresce più forte". disse.

"U PROCESSU DI INCENTIVA A FUNZIONA ESTREMAMENTE RAPIDE"

U presidente di u Gruppu Sıla, İhsan Şahin, hà dichjaratu ancu chì anu iniziatu a produzzione di siringhe è tubi di sangue in u scopu di l'investimentu, è chì compieranu a prima fase di l'investimentu producendu set di serum à a fine di u mese.

Dichjarà ch'elli compieranu tutte e fasi in 2 anni, Şahin hà dettu chì prufittàranu di vantaghji cum'è l'impositu, l'impositu di rete SSI è u scontu d'interessi di prestitu in u scopu di l'incentivazione.

Şahin hà dettu chì i prucessi di incentivazione di l'investimentu funzionanu estremamente rapidamente è hà ringraziatu u presidente Recep Tayyip Erdoğan è u ministru Varank.

Fonte: Industry gov.tr

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*