Nurol İnşaat hà guadagnatu 175 milioni di TL in una licitazione per a strada circundante in Bucarest!

Nurol construction hà vintu un milione di TL ring road tender in Bucarest
Nurol construction hà vintu un milione di TL ring road tender in Bucarest

Nurol İnşaat hà intrapresu a custruzzione di a sezione di 17,5 chilometri di a strada circundante di Bucarest, a capitale di Romania, per 174 milioni di dollari. U prughjettu di a strada circundante intrapresu da Nurol İnşaat hè prevista per esse finitu in 2023.

L'agenzia rumana di l'infrastruttura stradale, CNAIR, hà annunziatu chì a cumpagnia turca Nurol hà vintu un impurtante cuncorsu di custruzzione. In a dichjarazione, Nurol İnşaat hà intrapresu a custruzzione di a sezione di 17,5 chilometri di a strada circundante di Bucarest, a capitale di Romania, per 174 milioni di dollari. U prughjettu di a strada circundante intrapresu da Nurol İnşaat hè prevista per esse finitu in 2023.

L'offerta vinta da a cumpagnia turca face parte di u prughjettu A100,8 di 0 chilometri, chì circunda a capitale rumana è corre parallela à una strada di circondu esistenti. In maghju 2018, Alsim Alarko, l'unità di ingegneria è di custruzzione di Alarko Holding, un'altra cumpagnia turca, hà firmatu un cuntrattu di circa 16.3 milioni di dollari per a custruzzione di una sezione di 170 chilometri di l'autostrada.

Fundata in u 1966, Nurol Holding opera in i settori di a custruzzione, a produzzione di difesa, l'energia, a banca d'investimentu è u turismu.

Nurol construction hà vintu un milione di TL ring road tender in Bucarest

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*