Dichjarazione di sustegnu di l'allevamentu di Pakdemirli! Quanti Kurus era u Premium Supportu di Latte Crudu?

pakdemirliden dichjarazione di sustegnu di cuncessione di bestiame quantu centesimi era a prima di sustegnu di u latte crudo
pakdemirliden dichjarazione di sustegnu di cuncessione di bestiame quantu centesimi era a prima di sustegnu di u latte crudo

U Ministru di l'Agricultura è a Foresta, chì hà participatu à l'avvenimentu urganizatu à l'occasione di u ghjornu mundiale di u latte per videoconferenza, Dr. Bekir Pakdemirli hà dettu: "Dapoi u 2000, ogni 1 di ghjugnu hè statu celebratu cum'è u ghjornu mundiale di u latte per ricurdà è ricurdà a cuntribuzione di l'industria lattiera à u sviluppu ecunomicu, l'agricultori è l'alimentazione.

In u so discorsu, u Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì anu gestitu stu prucessu pandemicu fastidiosu cun grande successu cù e misure pigliate cum'è paese, è infine, da oghje, sò entrati in u prucessu di nurmalizazione.

Enfatizendu chì una di l'occupazioni prufonde di a nostra nazione in tutta a so storia hè l'allevamentu di l'animali, Pakdemirli hà dettu: "I nostri animali, chì sò u culore è a ricchezza di a nostra razza, razza è razza anatoliana; Cuntinueghja à risponde à i nostri bisogni più basi cù a so carne, u latti, a pelle è a lana. Sapemu chì l'allevamentu di l'animali serà a dinamica più basica di una sucità sana, alimentazione affidabile è ecunumia forte oghje è in u futuru. Cum'è u Ministeru, per purtà stu patrimoniu anticu à u futuru è per risponde à i bisogni di a nostra nazione, determinamu tutte e nostre pulitiche in l'allevamentu d'animali in cunfurmità cù u scopu di "pruduzzione sustenibile è prudutti di valore aghjuntu".

IN L'ULTIMI 18 ANNI, AMU PAGAMENTI DI 38,4 MILIARDI DI TL SUPPORTU DI BELLATURA DI BELLATURA

Dichjarà chì sò in u sicondu postu in a presenza di vacche è in u primu locu in a prisenza di i picculi vacchi in Europa, Pakdemirli hà cuntinuatu cusì:

Di sicuru, u sustegnu datu à noi hà un grande rollu in ghjunghje stu successu. In particulare in l'ultimi 18 anni, avemu aumentatu u nostru sustegnu di l'allevamentu da 4 articuli à 10 articuli è pagatu 38,4 miliardi di lire per u sustegnu di l'allevamentu. In u scopu di l'investimenti IPARD è u Sviluppu Rurale, avemu furnitu un totale di 2.217 miliardi di lire di sustegnu di cuncessione à un totale di prughjetti 2,1 per u settore di u lattice, è realizatu un investimentu di 4,5 miliardi di lire. Seguendu attentamente u mercatu di latti, avemu tiratu fora più di 4 milioni di tunnellate di latte crudo in eccedenza da u mercatu in 1,1 anni è pruducia 92.330 tunnellate di latte in polvere cun ella. Per d 'altra banda, per pruduce materiale di ripruduzzione di qualità è sanu è latte, paghemu pagamenti di supportu per 951 301.400 animali gratuiti à 18 Imprese senza Malattie, chì sò animali chì anu u "Certificatu di Salute per l'Imprese Senza Malattie". Inoltre; L'annu passatu, avemu ricivutu a serologia di Brucella in u scopu di a compensazione in a lotta contru Brucella, chì hè unu di i prublemi più impurtanti in u vacche di latti. Di sicuru, di novu; Sapemu chì risponde à a necessità di roughage di qualità, chì hè unu di l'articuli di input più impurtanti di u settore di l'allevamentu, portarà à aumenti significativi in ​​a produzzione animale. In questa direzzione, avemu aumentatu a produtividade di i nostri pasture cumpiendu 10,5 milioni di decares di travagliu di migliione di pasture in l'ultimi XNUMX anni, fendu una attenzione particulari à i prati è i pasture, chì sò i fonti più impurtanti di foraggi.

In novu, avemu apertu u 53% di e fureste di u nostru paese per u pastore pianificatu per l'ovini è i bovini. In l'ultimi 18 anni, avemu cuntribuitu à l'aumentu di e superfici di piantazione di foraggi è a nostra pruduzzione totale di furaghji paghendu un totale di 11,5 miliardi di lire di supportu di piante di furaghji à una superficie di 6,7 milioni di ettari. A propositu, in u scopu di u nostru travagliu di a legislazione di sustegnu di i culturi di furaghji 2020, includemu a soia di l'alimentazione in u scopu di supportu quist'annu. Inoltre; Aumenteremu ancu u prezzu di unità di supportu di sorgu, sudan grass è sorghum sudan grass hybrid. U più impurtante, speru; Per u 2023, avemu u scopu di aumentà a quantità di pruduzzione di forru di qualità chì i nostri vignaghjoli necessitanu aprendu 2 milioni di ettari di terra à l'irrigazione ".

SUPPORTEMI E ESIGENZE DI ALLEVAMENTO DI QUALITÀ DI I NOSTRI ALLEVATORI CUN 4.500 BOVIN E 22.000 OVINI ALLEVANTI.

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli cuntinueghjanu à furnisce prestiti scontati da 2020% à 2022% per l'allevamentu di bovini lattichi, bovini è combinati attraversu Cooperative di Creditu Agricola è Ziraat Bank trà l'anni 25-100: Soddisfendu i bisogni di 3.500 capi di vacche d'allevamentu è 17.500. capu d'allevamentu di pecuri. Spergu quist'annu, scuntrà i bisogni di ripruduzzione di qualità di i nostri allevatori cù 4.500 22.000 capi di vacche d'allevu è XNUMX XNUMX capi di pecuri. Grazie à u protocolu di cooperazione chì avemu firmatu cù l'Unione Centrale di i Pruduttori di Latte Agricole di Turchia, cooperaremu in u campu di a meteorologia per a transizione di i nostri pruduttori di latte à l'applicazioni di l'agricultura intelligente.

IN 2020, FURREMU 90 MILIONI DI LIRA DI SUPPORTU À I PAGNI FORESTI PÀ I SO LATTI È BOTTI

Enfatizendu chì sustenenu i paisani di u boscu in u scopu di ORKOY, Pakdemirli hà dettu: "In u scopu di u Prughjettu Dairy Cattle; Avemu furnitu un sustegnu di 47 miliardi di lire à 370 mila 1,6 famiglie, è 13 milioni di lire à 135 mila 555 famiglie in u scopu di u Prughjettu di Allevamentu di Ovini Lattichi. Spergu chì, in 2020, continueremu à sustene i nostri paisani di u boscu trasferendu 90 milioni di lire supplementari per u nostru sustegnu in u scopu di sti prughjetti.

U PROTOTIPIU DI GEZEN HYBRID MILKER PROJECT hè PRONTU

Dichjarà chì u prototipu di u prughjettu Gezen Hybrid Milker hè prontu è hà ghjuntu à u stadiu di produzzione di massa, u Ministru Pakdemirli hà cuntinuatu cusì:

"Cù u sistema Mobile Hybrid Milker; Avemu u scopu di riduce i costi di u funziunamentu, per assicurà l'igiene di a mungitura, per facilità a mungitura cù u travagliu è u costu bassu, è di portà u latte di pecuri à l'ecunumia mungiendu u nostru pruduttore chì pastura u bestiame è ùn latte micca latte. Di sicuru, cum'è sapete; A mungitura hè u più difficiule di u travagliu di ogni ghjornu fattu in a stalla. In l'agricoltura di latti, a mungitura piglia 40-60 per centu di u tempu di travagliu tutale di u ghjornu in a stalla ligata è u 70-80 per centu in a stalla libera. Hè per quessa, in più di u nostru prughjettu "Wandering Hybrid Milker", avemu ancu cuncepitu u nostru Prughjettu di Macchina di Mungitura Mobile di Bovini Mobile Supportata per Batteria Fotovoltaica per a Regione di l'Anatolia Sud-Est. Inoltre, suluzioni chì affettanu u benessiri umanu, cum'è l'illuminazione di a tenda è l'acqua calda, sò presentati dandu una presa di socket monophose nantu à u prototipu.

U nostru paese hè autosufficientu in a pruduzzione di latte cù 107 per centu.

U Ministru Pakdemirli hà enfatizatu chì, in u risultatu di i supporti è di i sussidi dati à u settore, sti pulitiche è prughjetti implementati, sviluppi impurtanti sò stati sperimentati in l'allevamentu di l'animali di u nostru paese in l'ultimi anni 18, "U numaru di vacche hè aumentatu da 80. per centu, u nùmeru di pecuri è capre hà aumentatu da 51 per centu, è a pruduzzione di latti hè stata aumentata da 173 per centu. In 2019, a nostra pruduzzione di latte hè aumentata di 3,8 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 22,9 milioni di tunnellate. Sicondu i dati FAO; U nostru paese hè righjuntu à u 8u postu in a produzzione mundiale di latti, è à u 3u postu trà i paesi di l'UE dopu à Germania è Francia. In ogni casu, u nostru paese hè in una pusizioni autosufficiente cù una rata di 107 per centu in a produzzione di latti.

U PREMIUM DI SUPPORTU DI LATTE CRU AUMENTATA FINA A 15 CURRENCY

Dichjarà chì a quantità di pruduzzione di latte per capita, chì era 2002 kg in 122, hè aumentata à 2018 kg in 270 è 2019 kg in 276, Pakdemirli hà dettu: "Secunnu i dati FAO, a produzzione di latte per capita hè 110 kg in u mondu è 329 kg. kg in i livelli di l'UE. In u risultatu di i prugrammi di ripruduzzione chì avemu implementatu, a pruduzzioni media di latte di a razza Holstein registrata à l'e-breeding, chì era di 2002 kg in 5.812, hà aumentatu da 18 per centu è hà righjuntu 2019 kg in 6.835. A prima di sustegnu di u latte crudu hè stata ancu aumentata finu à 15 kuruş per sustene di più i nostri pruduttori è per prutege a so sustenibilità in u periodu attuale ".

WE ARE NET EXPORTER IN L'INDUSTRIA DI LATTE

Dichjarà chì u latti è i prudutti lattichi sò esportati in un totale di 111 paesi, cumpresi i paesi di l'UE è l'Unione Economica Eurasiatica, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "U nostru paese, chì hè un esportatore netu in u settore di latti, hà aumentatu e so esportazioni di latti è di prudutti di latti di 2019. per centu in 10 paragunatu à l'annu precedente, à 357 milioni di dollari. In cunfurmità cù i studii realizati da u nostru Ministeriu dapoi u 2012, e porte di u mercatu di a Republica Populare Chine, chì hà a pupulazione più populosa di u mondu, sò stati aperti per i pruduttori turchi. In questu cuntestu; I nostri 54 stabilimenti, chì avemu annunziatu prima di Eid al-Fitr, puderanu esportà prudutti di latti in a Republica Populare Chine. In e cundizioni d'oghje, induve u marketing hè impurtante quant'è a pruduzzione, aghju piena fiducia chì i nostri pruduttori di latti è latticini utteneranu a parte necessaria da una grande torta cum'è u mercatu cinese ".

Enfatizendu chì ùn vedenu micca u latte cum'è una avventura da a mungitura à a tavola, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "In riferimentu à l'impurtanza di sta questione, avemu preparatu un pianu d'azzione di latte cumpletu chì appellu à tutta l'industria. Perchè ci vole à esse un paese chì alimenta u mondu cun latte, micca quellu chì brusgia cù latte. E sinceramente crede chì Turchia serà unu di i paesi principali in u supply of food sani. In questu cuntestu; Celebrendu u ghjornu mundiale di u latte di a nostra industria, dicu "Per a salute, per u latte" è cuncludi e so parolle.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*