I Debiti Agricultori Postponati Senza Interessi Durante u Prucessu Pandemicu

Durante u prucessu di pandemia, i debiti di l'agricultori sò stati posposti senza interessu
Durante u prucessu di pandemia, i debiti di l'agricultori sò stati posposti senza interessu

U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hà dichjaratu chì l'affirmazioni di u presidente di CHP, Kemal Kılıçdaroğlu, chì "l'agricultori ùn sò micca sustinuti abbastanza" ùn sò micca vere, è chì un record hè statu battutu in u sustegnu agriculu cù circa 2020 miliardi di lire in 22.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, l'affirmazioni di u presidente CHP chì i nostri agricultori ùn sò micca sustinuti abbastanza ùn sò micca veri, è u record storicu in u sustegnu agriculu datu solu in 2020 hè u risultatu di a pulitica constructiva seguita da u 2002.

U sustegnu furnitu da u nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta à i nostri agricultori hè cresciutu di 2002 volte in quantu à u 8. Un record storicu hè statu battutu in u sustegnu agriculu in u 2020, cun un aumentu di 36,7% paragunatu à l'annu passatu, cù circa 22 miliardi di lire. 2020% di u bilanciu 54,5 di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta hè stata attribuita à i supporti agriculi.

U nostru Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, chì hà sviluppatu assai pulitiche di supportu novi è efficaci in l'ultimi anni 18, hà introduttu i pruduttori à parechji supporti novi cum'è Dane Olive Support per a prima volta in questu periodu. In 2019, hà dimustratu chì sustene i nostri agricultori è hè amichevule à i pruduttori furnisce 12 supporti novi è un aumentu di 32 prezzi unità di supportu.

SIAMU U PAESE PRINCIPAL IN EUROPA CU UN PIB AGRICULU DI 48,5 MILIARDI DOLLARS

U nostru settore agriculu è forestale hà finitu 2018 cù una crescita di 1,9% è 2019 cù una crescita di 3,3%. Hè cresciutu di 2020% in u primu trimestre di u 3. A so crescita media in l'ultimi 18 anni hè stata di 2,8%. U nostru paese, chì hà lasciatu i paesi europei cum'è l'Olanda, a Spagna è a Francia, hè diventatu u paese di punta in Auropa cù un PIB agriculu di 48,5 miliardi di dollari.

U settore agriculu è forestale hà ancu furnitu un forte sustegnu à l'ecunumia di u paese cuntribuendu 2018% à u PIB in 6,2, 2019% in 6,4 è 2020% in u primu trimestre di 2,8. In novu, mentri u nostru pruduttu agriculu era di 2002 miliardi di lire in 37, hè aumentatu 7,5 volte à 2019 miliardi di lire in 275.

U PAGAMENTU DI SUPPORTU DI 2003 MILLIARDI TL SIA FATTU Trà 2020-310

Cù u sustegnu tutale di 2003 miliardi TL in termini veri datu da u nostru Ministeru di l'Agricultura è Foresta trà 2020-310 è, sicuru, cù e mani di i nostri agricultori è i sforzi di i nostri vignaghjoli; U nostru paese hè diventatu un paese d'esportazione esportendu 196 prudutti agriculi à 1.690 paesi. L'esportazioni agriculi di 18 miliardi di dollari è un surplus di cummerciu esteru di 5,3 miliardi di dollari sò stati ottenuti.

I DEBITI DI AGRICULTI SIANU POSTPONATI SENZA INTERESSE DURANTE A PANDEMIA

Avemu sustinutu da i nostri agricultori durante u prucessu pandemicu attuale, è cuntinuemu à fà cusì. I rimborsi di i prestiti di i nostri agricultori supportati da u tesoru à Ziraat Bank è cooperative di creditu agriculu, chì duvevanu in maghju è ghjugnu, sò stati posposti per 6 mesi, senza interessu.

U 60 PERCENT DI U PAGAMENTU DI SUPPORTU DI QUST'ANNU hè statu dipositu à i cunti

22 miliardi TL di u pagamentu di supportu 13 miliardi TL hè statu dipositu in i cunti di i nostri pruduttori. Cusì, u 5% di u sustegnu hè statu pagatu in i primi 60 mesi.

Inoltre, avemu dimustratu chì simu sempre quì per i nostri agricultori cù i prezzi di compra annunziati in 2019.

Per u periodu di produzzione 2020, u prezzu di compra di granu di pane di TMO hè statu aumentatu da 1350 lire à 1650 lire per tonnellata, è u prezzu di compra d'orzu hè statu aumentatu da 1100 lire à 1275 lire per tonna. Inoltre, hè statu decisu di pagà à i nostri agricultori una prima è u pagamentu di sustegnu di 230 lira per tonna di granu.

I prezzi di compra per tonna di legumi sò stati determinati cum'è 3500 lira per lenticchie rosse, 3200 lire per lenticchie verdi è 3350 lire per i cici. U pagamentu di prima è di supportu per i legumi hè statu annunziatu cum'è 800 lira per tonna.

Cuntinuemu à travaglià per u nostru paese è i nostri agricultori nantu à un tema vitale cum'è l'agricultura è l'allevamentu di l'animali. Mentre chì parechji paesi anu difficultà à accede à l'alimentariu durante a Pandemia d'oghje, cuntinuemu à cuntribuisce à l'ecunumia di u paese mentre pruvemu una volta di più chì simu autosufficienti cù i pruduttori chì travagliammu spalla à spalla.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*