Prevenzione di Virus à 120 Mille Punti in Izmir

precaution virus in mille punti in Izmir
precaution virus in mille punti in Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà cuntinuatu i so sforzi di disinfezione da u marzu passatu per prevene a cità da l'epidemie di coronavirus cù u minimu dannu. 120 punti aperti à u publicu, in particulare i veiculi di trasportu publicu, sò stati disinfettati.

A municipalità metropolitana di Izmir, chì hà iniziatu i preparativi per piglià precauzioni prima di l'annunziu di u primu casu ufficiale in Turchia, hà disinfettatu 120 mila punti publichi, in particulare i veiculi di trasportu publicu, dapoi u marzu passatu. Travagliendu micca solu in u centru, ma ancu in i distretti fora di u centru, e squadre affiliate à a Direzzione di a Prutezzione è u Controlu Ambientale di a Municipalità Metropolitana di İzmir hà pigliatu spazii publichi cum'è parchi, istituzioni sanitarie, stazioni di polizia è campi sportivi sottu prutezzione.

I veiculi di trasportu publicu sò stati regularmente disinfettati. In cunfurmità cù a circular di u Ministeru di l'Interior, u travagliu di disinfezione hè statu realizatu in i barbieri è i parrucchieri chì sò stati riaperti l'11 di maghju, è in e moschee chì sò stati riaperti cù a preghiera di u vennari u 29 di maghju. Esame d'ingressu à u liceu (LGS). I disinfettanti di e mani sò stati posti per esse aduprati in stazioni di tram, metro è stazioni İZBAN.

Lochi di travagliu di disinfezione

Scola, taxi, minibus, locu di cultu, veiculi ESHOT è İZULAŞ, centri di salute di famiglia, ambulanze d'urgenza 112, ospedale, uffiziu di u capu, battelli di u golfu, veiculi è stazioni di metro-İZBAN, parcu, farmacia, filiale PTT, banca, veiculi di pulizia, I travaglii di disinfezzione di a casa di moda sò stati realizati in un totale di 120 mila punti, cumpresi parrucchieri è barbieri, ristoranti-caffetterie, edifici di serviziu di istituzioni è urganisazioni pubbliche; 4 mila litri di disinfettante sò stati utilizati 382. U Metropolitanu cuntinueghja a so attività di disinfezzione in tutti questi spazii regularmente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*