U situ storicu di a stazione di treni Hejaz in Damascu hè affittatu per 45 anni

L'area storica di a stazione di treni Hicaz in Sam hè stata affittata per annu
L'area storica di a stazione di treni Hicaz in Sam hè stata affittata per annu
U regime sirianu trasforma l'area storica di a Stazione Ferroviaria di Hejaz, custruita in u periodu ottomanu à a fine di u 19u seculu in u centru di Damascu, in un hotel turisticu è attività cummerciale affittulu à una sucietà privata micca divulgata per 45 anni. .

Fonti ufficiali affiliate à u regime sirianu anu cunfirmatu chì una stazione di treni storica hè stata affittata in a capitale, Damascu.

In i dettagli, Hassanein Muhammed Ali, u direttore generale di a linea ferroviaria di Hejaz cù u regime Assad, hà annunziatu chì l'edificiu di 45 anni di a stazione di treni Hejaz, situatu in u centru di a capitale, hè stata affittata à una cumpagnia privata per 45 anni senza revelà u so nome.

L'ufficiale hà dettu: "U prughjettu hè statu datu à una sucietà privata cù una appropriazione annuale di 1.6 miliardi di lire siriane è u periodu d'investimentu hè di 45 anni, dopu chì tuttu u prughjettu appartene à Railways Corporation".

Sicondu e fonti infurmati, a stazione serà cunvertita in un hotel sottu u nome "Nirvana Complex" cù una superficie di 40 metri quadrati cù un cumplessu cummerciale, ristoranti è sale multifunzione, à un costu di $ 5100 milioni.

I fonti crèdenu chì l'impresa chì investe in u prughjettu serà russa, cum'è Omar Al-Bunna, un ricercatore di punta in l'antichità siriane, hà dettu à u ghjurnale Arabi 21: U regime sirianu hà dichjaratu chì u prugettu iniziatu in u 2007 hè parti di un prughjettu di vende u vechju Damascu. , chì a stazione hè un simbulu di a cità di Damascu è chì U regime cuntinueghja à vende sti tokens per investimenti dubbiosi ", disse.

"Oghje, u regime vende a memoria di Damascu à cumpagnie dubbie è ùn importa micca a memoria è a storia di i figlioli di Damascu". disse.

Ciò chì hè surprisante hè u silenziu di u Dipartimentu di l'Antichità annantu à questi accordi.

Quale hè u pruprietariu di a pruprietà ?

Sicondu e fonti legali, a stazione hè pussibile da a Fundazione Islamica generale, induve u Sultan Ottoman Abdulhamid II vulia participà à tutti i musulmani in a custruzzione di a ferrovia Hejaz, i costi di a custruzzione di a ferrovia è di a stazione sò stati raccolti da i cuntributi di tutti i musulmani viventi da l'India. à u Maroccu. .

Munther Muhammad, un inspectore finanziariu di u regime, hà dichjaratu chì a lege siriana pruibisce a vendita di fondi attaccati à u Ministeru di Fundazioni, nutendu chì a stazione hè di u "Ministeru di Fundazioni" sirianu.

U regime hè prontu à vende tutta a Siria invece di stà in u putere. Riferendu à a situazione ecunomica quasi colapsata di u regime sirianu, Mohamed hà dettu: "Pudemu vede più di sti affare in un futuru vicinu, perchè u regime hè prontu à vende. tutta a Siria per stà in u putere ".

A ferrovia Hejaz unisce Damascu à Medina è Sultan II. Hè stata fundata durante u regnu di Abdülhamid è hà iniziatu u so travagliu in u 1900 è cuntinuò à travaglià finu à u 1916, quandu hè statu distruttu durante a Prima Guerra Munniali è a Grande Rivuluzione Araba.

U Prughjettu Ferroviaria Hejaz, a custruzzione di u quale hà cuminciatu trà Damascu è Der'a cù una ceremonia ufficiale l'1 di settembre di u 1900 è chì significava a realizazione di un grande sognu, è a custruzzione di u prugettu hè stata data à i Tedeschi da l'Ottumani.

source: arabi21.com

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*