Cunsigliu di Scienze Suciali Cunvucatu sottu a Presidenza di u Ministru di a Salute Koca

scienzi suciali bordu riunitu sottu à a presidenza di u ministru di salute, maritu
scienzi suciali bordu riunitu sottu à a presidenza di u ministru di salute, maritu

U Cunsigliu di Scienze Suciali, chì travaglià in settori cum'è a sociologia, a cumunicazione, a psiculugia, a sociologia di a religione è a statistica, hà tenutu a so prima riunione durante l'epidemie di coronavirus. Ministru di a Salute Dr. Fahrettin Koca presidò.

Ricordendu chì a seconda fase di a pandemia, chì chjamanu "vita suciale cuntrullata", hè passata, u Ministru Koca hà sottolineatu chì sò cunuscenti di i prublemi suciali emersi durante stu periodu. Enfatizendu chì a lotta contru l'epidemie hè largamente una lotta chì deve esse realizata cù dati è approcci di scienza suciale, Koca hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Cumu avemu vistu recentemente, in l'esempiu di 190 persone infettate da u virus per via di una visita di un paziente, hè impurtante predicherà sistematicamente mudelli di cumpurtamentu culturale è suggerisce precauzioni. Comu sapete, questu esempiu visibile hà i so contraparti inconspicuous. In a nostra sperienza, a lotta contru l'epidemie hè un sughjettu di a gestione di a psiculugia suciale. Ogni sensibilità, da a sensibilità religiosa à a sensibilità culturale, deve truvà u so postu in l'equazioni chì stabiliremu. Cum'è sapete, u putere di sanzione di a paura hè in diminuzione oghje, è ancu l'ansietà di qualchi settimane fà hè avà svalutatu. Per quessa, in u prossimu periodu, simu preoccupati di u sviluppu di resistenza à e misure, malgradu u risicu continuu. Questa hè una di e nostre priorità principali ".

U Ministru Koca hà dichjaratu ch'elli anu benefiziu assai di l'esperienza di a storia di l'epidemie in tutta a lotta è hà dettu: "A capacità di rispettà e misure à un livellu naturali di adopzione dipenderà ancu da e dati di supportu chì u campu di cumunicazione ci offre".

U Ministru Koca hà dettu: "Al di là di a natura limitante di e scienze pusitive, avemu a tendenza à vede i membri di e scienze suciali chì piglianu in contu a dinamica creativa micca solu cum'è un cumitatu scientificu, ma ancu cum'è un gruppu di brainstorming. Quantu avemu bisognu di cunniscenze, avemu ancu bisognu di idee è intuizione. Chì serà u cumpurtamentu di e persone è a sucetà ? Questa intuizione hè assai preziosa. In questa nova tappa, avemu bisognu di esaminà u denominatore di u cumpurtamentu cullettivu contru l'epidemie, u principale fattore di motivazione. U Cunsigliu di Scienze Suciali pigliarà raccomandazioni, è quandu hè necessariu, sti decisioni seranu spartuti cù u publicu ".

In a continuazione di a reunione, i membri di u cunsigliu anu datu infurmazioni nantu à u so travagliu è spressione i so suggerimenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*