A nova collana di u fiume più salvaticu di Turchia "Diga Yusufeli"

Una nova collana di u fiume chì scorri u più pazzo di Turchia
Una nova collana di u fiume chì scorri u più pazzo di Turchia

Un altru limitu impurtante è critichi hè stata lasciata in u prughjettu Yusufeli Dam è HEPP, chì hè unu di i prughjetti di visione di u nostru paese è custruitu da a Direzzione Generale di u Statu Hydraulic Works (DSI) di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta. U cimentu di 4 milioni di metri cubi di stu travagliu, in quale un totale di 3 milioni di metri cubi di cimentu di u corpu sarà versatu, hè statu mandatu da u nostru presidente, u sgiò Recep Tayyip Erdoğan, à u nostru Ministru di l'Agricultura è a Foresta, Dr. Hè stata versata cù una ceremonia assistita da Bekir Pakdemirli da a custruzzione di a presa. À a cerimonia, l'apertura di u prughjettu "Rize-Center è Güneysu Districts Taşlıdere Valley Improvement Section 5" è u prughjettu "Bayburt Demirözü Dam Irrigation" sò stati ancu cumpletati.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru Pakdemirli hà dichjaratu ch'elli metteranu in serviziu un totale di 449 opere più, cumprese dighe, stagni, impianti di irrigazione, prughjetti di cunsulidazione di a terra è strutture di prutezzione di l'inundazioni, sottu l'auspici di u nostru presidente, è chì saranu. corona 2020 cù l'apertura di servizii maiò.

Circa 3/1 di l'energia elettrica cunsumata hè da l'energia idroelettrica

Enfatizendu chì anu implementatu parechji prughjetti per ùn perdi mancu una goccia di a nostra acqua, grazia à l'impurtanza data à e fonti d'energia domestica è rinnuvevuli in l'ultimi 18 anni, Pakdemirli hà cuntinuatu cusì:

"In questu cuntestu, mettemu un investimentu di 245 miliardi di lire à u serviziu di a nostra nazione. Cù sta quantità d'investimentu, hè pussibule di custruisce 15 dighe Ilısu o Yusufeli. Cusì, in 2019, circa un terzu di l'energia elettrica tutale cunsumata in u nostru paese; ottenuta da energia idroelettrica domestica, rinnuvevule è pulita. In questa occasione, in nome di mè è di a nostra nazione, vogliu sprime a mo gratitudine à a vostra maestà, chì hà aduttatu u mottu di serve a nazione è u paese cù amore è passione dapoi 3 anni, in ogni circustanza, è cuntinueghja à fà. riunite u nostru paese cù mega investimenti ancu durante u prucessu di pandemia ".

In l'ultimi dui anni, avemu apertu una terra di a dimensione di duie isule di Cipru à l'irrigazione

U Ministru Pakdemirli hà dichjaratu chì cù l'uppurtunità è l'opportunità di cooperazione efficace furnite da u Sistema di Guvernu Presidenziale, anu apertu circa 2018 campi di football, vale à dì, terrenu di a dimensione di duie isule di Cipru, à l'irrigazione dapoi u 2.600, è hà dettu: "Cusì, avemu hà ottinutu un aumentu di u redditu agriculu di circa 1 miliardi 120 milioni di lire. Solu in i primi sei mesi di u 2020, avemu intrutu in l'offerta per un prughjettu di irrigazione di terra di 300 milioni di decari, chì creà impieghi per 2,5 mila persone è cuntribuisce 3,2 miliardi di lire annu à l'ecunumia di u paese. Spergu chì, realizendu stu prughjettu u più prestu pussibule, avemu fattu una longa strada per aumentà e nostre zone di irrigazione, chì hè trà i nostri obiettivi di 2023, da 66 milioni di decare à 85 milioni di decare. Di novu, in stu periodu cortu è produttivu, mettemu 45 Centrali idroelettriche in serviziu cù a cuuperazione di u settore publicu-privatu è producemu 9,5 miliardi di kilowatt-ora di energia idroelettrica annu. Intantu, avemu aumentatu u nostru supply d'acqua potabile da altri 500 milioni di m3 ".

Portemu una nova collana à stu fiume più salvaticu chì scorri in Turchia

Esprimendu chì u prughjettu di a diga di Yusufeli è di l'HEPP, induve u 3 millioni di metru cubicu di cimentu hè versatu oghje, hè un prughjettu nantu à u fiumu più veloce di u nostru paese, u fundamentu di u quale hè statu stabilitu da u nostru presidente, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "Stu prughjettu. ; Hè solu unu di l'investimenti giganti chì avemu fattu sottu a vostra dirigenza. Yusufeli Dam è HEPP; Serà a terza diga più alta di u mondu è a più alta di Turchia, cù una altezza di u corpu quasi uguale à a Torre Eiffel.

Avemu cuminciatu i travaglii di versazione di cimentu di u corpu à a diga di Yusufeli u 10 di lugliu 2018. Da avà, avemu righjuntu una altezza di 208 metri. Avemu custruitu Muratlı, Borcka, Deriner Dam è HEPP è Artvin Dam in Çoruh è li mettemu in serviziu di u nostru populu. Avà, mettemu una nova collana nantu à stu fiume più salvaticu in Turchia. U nome di sta collana hè Yusufeli Dam ".

L'electricità chì deve esse pruduciutu in Yusufeli risponde à a necessità energetica annuale di una cità grande cum'è Antalya; L'acqua da esse accumulata in a diga serà equivalente à u cunsumu d'acqua di 6 anni di Izmir

Sottulineendu chì anu ottenutu una realizazione fisica di circa 79% in tutta a diga di Yusufeli, u ministru Pakdemirli hà dettu: "Quandu a diga di Yusufeli, chì pensemu à compie in u 2021u mese di u 4, diventa operativa, 558 miliardi 1 milioni di kilowatt-ora di elettricità. serà pruduciutu annu cù una putenza installata di 888 megawatts. Questa figura di pruduzzione significa risponde à a necessità energetica annuale di una cità grande cum'è Antalya. Cù a cumissioni di Yusufeli Dam è HEPP, a capacità di generazione di energia idroelettrica di u nostru paese aumenterà da 2%. In novu, cù 4 milioni di m³ di cimentu per esse usatu in u corpu di Yusufeli Dam, una strada di cimentu di 13 metri di larghezza pò esse custruitu da Artvin à Edirne. L'acqua per esse cullata in a diga cù un voluminu di almacenamiento tutale di circa 2,1 miliardi m3; Hè uguali à l'acqua cunsumata da İzmir in 6 anni.

Ingegneria Marvel

Pakdemirli, chì hà dettu chì a presa mantene significativamente a precipitazione chì u fiumu Çoruh purtarà, è serà strumentale per allargà a vita di l'altri dighe, hà dettu: "Riducerà ancu u risicu di inundazioni chì ponu accade in u fiumu Çoruh. Questa diga, chì pudemu ancu discrive cum'è una "meraviglia di l'ingegneria", serà ancu un legatu à u futuru cum'è un travagliu gigante chì mostra ciò chì u nostru pòpulu pò fà quandu crede.

Finu à avà, 2,1 miliardi di lire sò stati spesi solu per i travaglii di custruzzione di strada

Sottulineendu chì ùn anu micca solu custruisce una presa cù stu prughjettu, u Ministru Pakdemirli hà dettu: "In u scopu di a Diga di Yusufeli è u Prughjettu HEPP; Custruemu circa 110 km di strade, 45 tunnel, 22 ponti è 92 canali. Finu à avà, avemu spesu 2,1 miliardi di lire solu in i travaglii di custruzzione di strade. Durante a realizazione di stu prughjettu, avemu attribuitu una grande impurtanza à i studii di resettlement, chì a vostra Eccellenza hè ancu estremamente sensibile. Cuntinuemu i travaglii di custruzzione in u distrittu di Yeni Yusufeli, chì avemu determinatu pigliendu l'opinioni di i nostri citadini, senza fà soffrenu i nostri citadini, è prutegge l'ambiente. In particulare, secondu e vostre struzzioni, cuntinuemu rapidamente i nostri sforzi di riforestazione per trasfurmà u novu stabilimentu di Yusufeli in un paradisu verde lussureggiante. È vuleria sopratuttu à nutà chì Yusufeli, in u so novu locu, spergu esse un insediamentu completamente diversu cù a so ecunumia, l'ecologia è a so struttura suciale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*