ASAŞ hà sustinutu a pruduzzione di u primu set di treni elettrici domestici è naziunali di Turchia

Principalmente sustene a produzzione di u primu trenu elettricu domesticu è naziunale di Turchia
Principalmente sustene a produzzione di u primu trenu elettricu domesticu è naziunale di Turchia

ASAŞ, una di e principali organizzazioni industriali di u nostru paese, hà ancu sustinutu a produzzione di profili di estrusione d'aluminiu in u primu trenu elettricu domesticu di Turchia, u so disignu è a produzzione hè stata cumpletata cù risorse domestiche è naziunali in e strutture TÜVASAŞ in Sakarya.

ASAŞ, una di l'urganisazioni industriali principali di Turchia è u primu pruduttore d'aluminiu da Turchia à tene u certificatu IRIS, u Standard di l'Industria Ferroviaria Internaziunale, hà sustinutu u prughjettu di localizazione di u primu trenu elettricu domesticu di Turchia, chì hè statu cuncepitu à 160 km / h è fabbricatu in strutture TÜVASAŞ. in Sakarya.

ASAŞ, chì produce profili strutturali è diversi d'aluminiu in diverse dimensioni per i più grandi pruduttori di l'industria ferroviaria di u mondu, pruduce ancu interni, porte, finestre, scalini, etc. utilizati in u sistema ferroviariu. Produce ancu profili. Participendu à i prughjetti di l'Unione Europea per l'attività di R&D è ingegneria in u sistema ferroviariu, ASAŞ realiza ancu cullaburazioni di prughjettu cù università è istituti di ricerca in u settore ferroviariu.

Cù a so tecnulugia è e so capacità attuali, ASAŞ; Hè in una pusizioni di pruduce più di 40% di i profili d'aluminiu chì custituiscenu u corpu di u trenu utilizatu in i sistemi di trasportu ferroviari in u locu. Inoltre, per sustene a localizazione, a cumpagnia cuntinueghja i so sforzi per migliurà a so capacità di produzzione in una manera chì serve à localizà 100% i profili strutturali chì custituiscenu u corpu di u trenu naziunale è u trenu naziunale d'alta velocità.

più di 15 anni di sperienza

ASAŞ, u primu pruduttore d'aluminiu certificatu IRIS in Turchia, produce diversi prudutti per sistemi ferroviari da più di 15 anni. ASAŞ; profili strutturali in lega speciale è in alluminio cù diverse sezioni trasversali, porte, profili di gonna di vagone, piattaforme per disabili, parti di sistemi di illuminazione è valigie di passageri, profili di cunnessione di sedi è pavimenti, piattaforme per disabili, sistemi di catenaria rigida chì custituiscenu l'intera carrozzeria di u veiculu di treni d'alta velocità, metropolitani è tramvii.produce assai più pezzi d'aluminiu trasfurmendu in banchi CNC è linee di saldatura robotica.

Comu parte di u prugramma Shift to Rail sustinutu da l'Unione Europea, per a prima volta in Turchia, ASAŞ avia u dirittu di riceve una borsa di l'UE cù u prughjettu Mat4Rail. In u scopu di u prugettu, in u quale 7 cumpagnie da 15 paesi anu participatu, ASAŞ hà travagliatu nantu à u disignu innovativu di a porta di uscita.

In più di e tecnulugia di produzzione, ASAŞ furnisce ancu supportu di design, R&D è ingegneria à i so clienti, spartendu e so sperienze è facendu cuntributi impurtanti in tuttu u prucessu di a realizazione di i so prughjetti. Sviluppendu prughjetti speciali nantu à i sistemi ferroviari (metro, tram, trenu à alta velocità) cù i so cumpagni di cummerciale in u so centru di R&D, ASAŞ, una di e principali imprese industriali in Turchia, hà ancu fattu un prughjettu speciale cù u so cumpagnu d'affari in Europa, induve hà pruduttu u corpu cumpletu, per alleggerà u pesu di 15%. Un altru cumpagnu d'affari, invece, hà pruduttu kit d'aluminiu cù diverse lavorazioni è caratteristiche, acquistati da i fornitori, in strutture ASAŞ, cuntribuendu cusì à accurtà a catena di fornitura, mantene a qualità in garanzia è simplificà i prucessi cummerciale.

Più di 5 setti di tram custituiti da 7-1.000 vagoni pruduciuti da i profili di ASAŞ, chì hà tutte l'infrastruttura tecnica è ingegneria di i paesi sviluppati di u mondu in u settore di i sistemi ferroviari à l'esteru; Cuntinueghja à esse usatu in Europa, Asia è Africa di u Nordu.

 

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*